خودرو

بهترین کارت گرافیک AMD؛ تجربه ای عالی در گیمینگ و رندرینگبهترین کارت گرافیک های AMD

بر کسی پوشیده نیست که AMD در تولید کارت گرافیک، یکی از بهترین شرکت هاست و کارت های این شرکت هم چه از لحاظ فناوری ساخت و چه کیفیت، زبانزد هستند. اگرچه سال های زیادی بود که این شرکت زیر سایه انویدیا قرار داشت اما حالا آنقدر در این زمینه پیشرفت کرده که کاملا...

18 مهر 1402

قیم خودرو کیست؟

صنعت و بازار خودروی ایران در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، شاهد تصمیمات و سیاستگذاری های مختلفی بوده است. این در حالی است که بیشتر این تصمیمات و سیاست ها را کسی گردن نمی گیرد و به دیگری حواله می دهد. به عبارت بهتر، چالش ها و مسائل در حوزه خودرو آن...

27 شهریور 1402

افزایش 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار ، کوئیک، شاهین، پژو پارس، بسترن، هایما و چری چند شد؟

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 22 شهریور 1402 روند خود را افزایشی شروع کرد. بیشتر محصولات، گران تر از روز گذشته درحال معامله هستند و تعداد انگشت شماری، ثبات قیمتی دارند.

22 شهریور 1402

شروع ثبت نام خودرو های چینی به قیمت نمایندگی

ثبت نام خودرو های چینی به قیمت نمایندگی ویژه شهریور 1402 شروع شده است.

9 شهریور 1402

رقابت عجیب گرانترین و مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند دنیا، عکس

گجت نیوز نوشت: در سال های اخیر ساعت های هوشمند به محبوب ترین گجت های پوشیدنی تبدیل شده و مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته اند. در این مقاله با گران ترین و مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند دنیا آشنا شوید.

7 شهریور 1402

روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند

عضو شورای شهر تهران از شرایط یک شهرک در منطقه 19 ابراز نگرانی کرد و از شهرداری خواست برای حفظ بوستان ها این محله که همجوار با کارخانه آسفالت است، راه حلی پیدا کند.

24 مرداد 1402

قیمت میلیاردی برای شاسی بلند چینی وارداتی سایپا

سایپا در دعوتنامه تسویه حساب مشتریان خود، قیمت چانگان CS 35 پلاس را معین کرد.

12 مرداد 1402

تصاویر عجیب حجم خرابی های انفجار گاز خانگی در ارومیه

مسئول امداد متمرکز شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: انفجار منزلی در روستای خانقاه ارومیه، دو مصدوم داشت و به چندین واحد ساختمانی خسارت وارد کرده است.

2 مرداد 1402

چانگان های وارداتی با این قیمت عرضه می شوند، عکس

گجت نیوز نوشت: قیمت چانگان های وارداتی سایپا برای عرضه به بازار ایران اعلام شد. در ادامه، جزئیات قیمت تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 پلاس در بازار ایران را آنالیز خواهیم کرد.

29 تیر 1402

همه چیز درباره رفتینگ

اگر اهل سفر به همراه ماجراجویی و هیجان بالا هستید حتماً نام ورزش رفتینگ یا قایق سواری در رودخانه های خروشان را شنیده اید. این ورزش پرهیجان در رودخانه های روان و پرخروش انجام می شود و حدود چند ساعت به طول می انجامد. ورزش رفتینگ بسیار مناسب افرادی است که...

28 تیر 1402

قیمت محصولات سایپا امروز شنبه 24 تیر 1402

خبرنگاران- قیمت محصولات سایپا امروز شنبه 24 تیر تفاوتی با معاملات روز پنجشنبه هفته قبل ندارد و شاهین کماکان به عنوان گران ترین سواری این کارخانه در بازار آزاد 565 میلیون تومان فروخته می گردد.

24 تیر 1402

قهوه و باریستا، مهارتی کاربردی و پول ساز برای نسل نو

باریستایی مهارتی تازه و مجذوب کننده است. مهارتی که با توسعه روزافزون صنعت قهوه و کافه آینده ای روشن دارد. اگر به فکر سرمایه گذاری روی خودتان یا بچه ها تان هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

20 تیر 1402

بهداشت در سفر را جدی بگیرید!

با رعایت مسائل بهداشتی سفری خاطره انگیز داشته باشید!

11 تیر 1402

معرفی محصول نو پارس خودرو، عکس

گجت نیوز نوشت: اولین تصاویر سهند به عنوان محصول نو پارس خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Sahand آشنا خواهیم شد.

25 خرداد 1402

یک کشته در ریزش سنگ جاده کندوان

رئیس پلیس راه مازندران::هر بار بارش برف و باران شاهد اتفاقات و حوادث مختلفی در جاده های کوهستانی به ویژه محور کندوان هستیم که موجب بروز اتفاقات تلخی می گردد.

22 خرداد 1402

راه حل محققان دانشگاه تهران برای توسعه رادارهای نوری در فضا

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، در نتیجه این پژوهش که در قالب رساله دکتری وحید غفاری و به هدایت دکتر لیلا یوسفی، دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران اجرا شده است، یک سیستم یکپارچه نوری مبتنی بر فراسطح برای چرخش پرتو نوری...

19 خرداد 1402

نرخ عوارض آزادراه ها از اول خرداد 25 درصد گران شد

افزایش 25 درصدی نرخ عوارض آزادراه ها از اول خرداد کلید خورد. مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه ها اظهار داشت نرخ عوارض آزادراه های کشور از ابتدای خرداد ماه افزایش یافت که به مرور به آزادراه های کشور ابلاغ می گردد.

19 خرداد 1402

شرایط سفر با حیوان خانگی در سفر به جنوب

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در طول سفر حیوان خانگی خود را نیز همراه داشته باشند. به این خاطر که شاید محافظت از آن ها در نبودشان برای دیگران مهیا نباشد و یا از روی وابستگی توان دل کندن آن هم برای یک سفر کوتاه و اقامت در هتل داریوش کیش را نداشته باشند....

8 خرداد 1402

رهبرانG7 با فرایند هیروشیما هوش مصنوعی را حکمرانی می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، بعلاوه آنها بر نگرانی درباره پتانسیل مخرب فناوری های با سرعت در حال توسعه توافق کردند.

30 اردیبهشت 1402

امروز روز من است

ریحانه با پدر و مادر و خواهرش راحله می خواستند به مسافرت بروند. از وقتی فهمیده بود مرتب از مادرش می پرسید: پس کی راه می افتیم؟

27 اردیبهشت 1402
تعداد: (177)