شرایط سفر با حیوان خانگی در سفر به جنوب

به گزارش وبلاگ فروش، بسیاری از افراد تمایل دارند تا در طول سفر حیوان خانگی خود را نیز همراه داشته باشند. به این خاطر که شاید محافظت از آن ها در نبودشان برای دیگران مهیا نباشد و یا از روی وابستگی توان دل کندن آن هم برای یک سفر کوتاه و اقامت در هتل داریوش کیش را نداشته باشند. به همین علت در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا از شرایط سفر با حیوان خانگی در جنوب ایران مطالبی را با شما در میان بگذاریم. پس با ما همراه باشید تا از بایدونبایدهای همراه داشتن حیوان خانگی تان آگاه شوید. توصیه می کنیم قبل از رزرو هتل قشم یا هرکدام از هتل های جنوب کشور از قوانین مربوط به ورود حیوانات خانگی آگاه شوید.

شرایط سفر با حیوان خانگی در سفر به جنوب

شرایط سفر با حیوان خانگی

قرار است با شما از زمان سوارشدن به هواپیما تا رسیدن به مقصد و اقامت در هتل به قصد همراه داشتن حیوان خانگی بگویم پس ما را همراهی کنید.

آیا حیوان خانگی ما شرایط سفر شدن به هواپیما را دارد؟

ابتدا باید بگویم برای اینکه در طول سفر حیوان شما خسته نگردد. بهتر است قبل از سوارشدن به هواپیما چند ساعت به پیاده روی برود تا حسابی خسته گردد در طول مسیر به خواب برود. حمل حیوانات خانگی در ایرلاین های ایرانی بسیار سخت گیرانه دنبال می گردد. از همین رو احتیاج است حتماً در زمان خرید بلیط هواپیما به این مهم اشاره داشته باشید که قرار است حیوانی را با خود همراه کنید. بسیاری از ایرلاین ها این اجازه را به شما نمی دهند. بخشی هم که مجوز لازم را صادر می نمایند برای سوارشدن حیوان خانگی شما به مدارکی نظیر شناسنامه حیوان، فرم مخصوص حمل حیوان، اصل فیش پرداخت کرایه حمل مخصوص و مدارک واکسیناسیون احتیاج دارند. از سوی دیگر سوارشدن و ارجاع حیوان شما به بخش بار مخصوص قدری زمان بر است پس احتیاج است حتماً چند ساعت پیش از پرواز در فرودگاه برای این مهم حضور داشته باشید.

بعد از پیاده شدن از هواپیما چه باید کرد؟

بعد از اینکه از قسمت بار مخصوص حیوان خود را تحویل گرفتید توصیه می گردد قلاده حیوان را ببندید. به این خاطر که تکان های هواپیما و محیط متفاوت تا حدودی او را دچار استرس نموده است. پس برای اینکه دچار هیجانات احتمالی نگردد احتیاج است تا زمان رسیدن به شرایط مناسب از او مراقبت های لازم انجام گردد. این امر را تا وقتی که سوار ماشین می شوید و حیوان شما با محیط نو آشنایی لازم را پیدا ننموده است دنبال کنید تا مباد دچار مشکل شوید.

آیا می توانم با حیوان خانگی خود به هتل بروم؟

بسیاری از هتل های ایرانی به علت نداشتن شرایط لازم برای اقامت حیوانات از این مهم ممانعت می نمایند. به این خاطر که شرایط بهداشتی حیوان و محیط هتل امر بسیار مهم و هزینه بر است که احتیاج به رسیدگی متفاوت تری نسبت به شرایط عادی دارد. بعضی از هتل ها که این امر را فراهم می نمایند نیز قوانین مخصوص به خود را دارند و بهتر است قبل از رزرو هتل قشم از قوانین آن ها خبر داشته باشید. هتل های که خود را بانام Pet Friendly معرفی می نمایند شرایط حضور حیوان شمارا مهیا نموده اند. هتل های خارجی نیز محدودیت های سخت گیرانه ای در خصوص اقامت با حیوان خانگی دارند اما شما به این هتل ها هم می توانید جهت اقامت سری بزنید. یکی از هتل های برگزیده ای که در جنوب برای شما در نظر گرفته شده است هتل داریوش کیش است. درصورتی که تمایل به اقامت در این هتل را داشتید پیش از رزرو هتل با متصدیان بخش پذیرش پیرامون اقامت حیوان خانگی خود در تماس باشید.

نگهداری حیوان در باکس مخصوص

حتماً باکس مخصوص حیوان خود را همراه داشته باشید. به این خاطر که بعضی از هتل ها شرایط نگهداری در فضای باز و بعضی نیز شرایط مراقبت از حیوان شما در اتاق را برایتان فراهم نموده اند. به این خاطر که پرز و موی حیوان در محیط هتل پخش نگردد. احتیاج است باکس مخصوص از او را به منظور نگهداری با خود همراه داشته باشید.

به وزن حیوان خود توجه کنید

به یاد داشته باشید که محدودیت وزن یکی از آیتم های است که هتل ها برای اقامت شما و حیوان خانگی تان وضع نموده اند. به عنوان مثال اغلب هتل های پت فرندلی جهان تنها اجازه ورود حیوانات تا وزن پنج کیلوگرم را به شما می دهند. از همین رو اگر وزن حیوان شما بیشتر از سقف مجاز باشد شرایط برای پذیرایی و مراقبت از حیوان خانگی تان در بسیاری از هتل ها مهیا نیست.

محدودیت نژادی

احتیاج است پیش از هر چیزی گواهی پزشکی حیوانتان را با خود همراه داشته باشید. به این خاطر که محدودیت نژادی مانع از اقامت می گردد. چون سروصدای تولیدشده زیاد از سوی بعضی از حیوانات خانگی نظم لازم در محیط هتل را از بین می برد و این امر سبب آزار دادن سایر مسافرین می گردد.

کیف مخصوص فراموش نگردد

یک کیف مخصوص برای حیوان خانگی تان برای مراقبت بیشتر در طول سفر به همراه داشته باشید. تا بتوانید شرایط بهداشتی و مراقبتی بهتری را برای او فراهم کنید. توصیه می گردد در این کیف دارو، اسباب بازی، مدارک شناسایی و کارت واکسیناسیون حیوان قرار داده گردد تا در طول سفر دسترسی ساده تری به این موارد داشته باشید. بعلاوه اگر حیوان شما دوره درمان خاصی را طی می نماید باید نامه مخصوص داشته باشید.

کلام آخر پیرامون سفر با حیوان خانگی به جنوب

فرقی نمی نماید که قرار است با حیوان خانگی خود به جنوب کشور یا شمال سفر کنیم. به این خاطر که بسیاری از هتل ها شرایط لازم برای پذیرایی از شما و حیوانتان را ندارند. پس احتیاج است حتماً پیش از سفر برای رزرو اتاق در هتل در خصوص هتل های Pet Friendly در آن شهر اطلاعات لازم را جویا شوید. از سوی دیگر بسیاری از ایرلاین ها شرایط پرواز برای حیوان خانگی شمارا ندارد و اگر هم این امر مهیا شده باشد احتیاج است قوانین سخت گیرانه آن ها را بپذیرید.

منبع: اتاق

به "شرایط سفر با حیوان خانگی در سفر به جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سفر با حیوان خانگی در سفر به جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید