نیسان جی تی، آر تازه؛ همچنان داغ و آتشین!

به گزارش وبلاگ فروش، نیسان از دسامبر سال 2007 فراوری جی تی-آر را شروع کرد. یک اسپرت خیابانی که استقابل گسترده بازار جهانی را همراه خود داشته است و به آن لقب گودزیلا داده اند.

نیسان جی تی، آر تازه؛ همچنان داغ و آتشین!

وبلاگ فروش - نیسان جی تی-آر پای ثابت فهرست خاص ترین محصولات صنعت بین المللی خودرو است که هیچ گاه نمی توان خاتمه برای آن متصور بود. نیسان مدل 2024 ویژه بازار ژاپن گودزیلا را برای نمایشگاه توکیو اتو سالن 2023 آماده نموده که مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

در قسمت دماغه شاهد بروزرسانی هایی هستیم که شامل سپر اصلی، چراغ های ال ئی دی و بعلاوه بهبود شرایط ائروداینامیک جی تی-آر می گردد.

نیسان اشاره می نماید که با دقت ویژه ای پیروز شده نویز و تکان های داخل کابین را نیز کاهش دهد تا در نهایت کیفیت رانندگی با جی تی-آر به مقدار چشمگیری بهبود یابد.

خاص ترین نسخه پاترول پس از 13 سال/ امارات مقصد سفارش نیسمو منهارت(+عکس)

نسخه خاص پاترول نیسمو 2022 رونمایی شد/ ترکیب فعال زیبایی و قدرت از نیسان (+عکس)

در بخش پیشرانه از تپنده 6 سیلندر 3.8 لیتری توربودوقلو با 562 اسب بخار خروجی استفاده شده است. تریم نیسمو این هیولای ژاپنی 591 اسب بخار خروجی خواهد داشت.

در تریم نیسمو از جزئیات کربنی برای بدنه مانند درپوش موتور و صندلی های حرفه ای ریکارو فیبرکربن استفاده می گردد.

نیسان از دسامبر سال 2007 فراوری جی تی-آر را شروع کرد. یک اسپرت خیابانی که استقابل گسترده بازار جهانی را همراه خود داشته است و به آن لقب گودزیلا داده اند.

در تمامی تریم های جی تی-آر از پیشرانه 6 سیلندر 3.8 لیتری استفاده شده که مقدار خروجی آن طی سال های فراوری از 480 اسب تا 7100 اسب بخار در تریم های مختلف گزارش شده است.

از مهمترین دلایل محبوبیت جی تی-آر باید به سابقه خانوادگی این خودرو اشاره کنیم زیرا فرزند اسکای لاین جی تی-آر افسانه ای است که اولین بار در سال 1969 معرفی گردید و تا سال 2002 نیز در خط فراوری نیسان حضور داشت.

جی تی-آر

جی تی-آر نیسمو

منبع: عصر ایران

به "نیسان جی تی، آر تازه؛ همچنان داغ و آتشین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیسان جی تی، آر تازه؛ همچنان داغ و آتشین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید