به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید

به گزارش وبلاگ فروش، نقطه تمایز غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودروکرمان دو کراس اور مدرن این برند، یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو بودند که حالا به پرچم دار تصویر تازه ام وی ام تبدیل شده اند؛ دو کراس اوری که چه در رویدادهای مختلف خودرویی چه در خیابان ها و جاده های ایران، چهره برندی مد روز و تکنولوژی محور را به نمایش می گذارند.

به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید

یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان در حالی برگزار گردید که برند ام وی ام بار دیگر چهره تازه خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت.

در این دوره از نمایشگاه خودرو کرمان که یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی سال به شمار میرود، غرفه ام وی ام همانند نمایشگاه های گذشته شاهد استقبال بازدیدکنندگان و مهمانان ویژه بود.

نقطه تمایز غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودروکرمان دو کراس اور مدرن این برند، یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو بودند که حالا به پرچم دار تصویر تازه ام وی ام تبدیل شده اند؛ دو کراس اوری که چه در رویدادهای مختلف خودرویی چه در خیابان ها و جاده های ایران، چهره برندی مد روز و تکنولوژی محور را به نمایش می گذارند.

ایکس 55 پرو با پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ و گیربکس CVT9 در نسخه به روزرسانی شده IE با شارژ بی سیم و 6 ایربگ عرضه می گردد تا در کنار سواری پر شتاب و امکانات متنوع مانند سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، سیستم Auto Hold، دوربین 360 و نمایشگر 10.25 اینچی، سطح ایمنی بالاتری را در اختیار سرنشینان خودرو قرار دهد.

ایکس 22 پرو نیز به عنوان خودروی محبوب نسل جوان در 30 کشور دنیا بیش از هر زمان دیگر با ظاهر مدرن، موتور توربو شارژ، امکانات مجذوب کننده و مصرف سوخت پایینش انتخابی هیجان انگیز برای نسل جوان ایران محسوب می گردد.

در حاشیه این نمایشگاه، هردانیان مدیر بازاریابی ام وی ام از تغییر رویکرد این برند نسبت به گذشته خبرداد و گفت، همانگونه که این برند با محصولات تازهش رویکرد متفاوتی را شروع نموده انتظار می رود که این ارتقا در سطح خواسته های مشتریان ام وی ام نیز نمود پیدا کند. وی بعلاوه اشاره نمود که این روند در سال پیش رو نیز ادامه خواهد داشت و ام وی ام میخواهد سطح تازهی از محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و با معرفی خودروهای مد روز و تکنولوژی محور در آینده نزدیک، فصل تازهی را در بازار ایران رقم بزند.

منبع: عصر ایران

به "به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید