چهار تولیدکننده روغن و گریس در جهان

به گزارش وبلاگ فروش، فراورینمایندگان برتر در زمینه روغن و گریس در جهان، مواد باکیفیت و ملول های روغن و گریس صنعتی درجه یک و مهندسی شده فراوری می نمایند. این شرکت ها از فناوری نوین و روش های فراوری پیشرفته برای اطمینان از اعمال بالاترین استانداردهای کیفیت استفاده می نمایند. در این مطلب، چند نمونه از برترین فراورینماینده های روغن و گریس جهان را معرفی می کنیم و درباره هرکدام شرح مختصری بیان می کنیم.

چهار تولیدکننده روغن و گریس در جهان

گریس و روغن صنعتی برتر در جهان

روان نماینده های صنعتی برای محافظت از تجهیزات و قطعات در برابر سایش و خرابی استفاده می شوند و حرکت روان قطعات را ممکن می نمایند. رشد این بازار عمدتاً ناشی از رشد اتوماسیون در صنایع کاربر و رشد صنعتی قوی در اقتصادهای نوظهور مانند چین، هند و برزیل است. علاوه بر این، افزایش تقاضا برای روان نماینده های سازگار با محیط زیست باعث رونق بیشتر بازار روانکارهای صنعتی می گردد.

فهرست فراورینماینده های برتر روغن و گریس صنعتی در جهان

در این بخش از متن، چند نمونه از شرکت های فراوریی روغن و گریس را فهرست نموده ایم و به آنالیز هریک می پردازیم:

FUCHS (آلمان)

در سال 1931 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در مانهایم آلمان واقع شده است. FUCHS SE در ساخت روان نماینده ها و محصولات تخصصی مرتبط فعالیت دارد. این شرکت روان نماینده های صنعتی و خودرو را پالایش و فراوری می نماید. این شرکت بعلاوه روغن های زیست تخریب پذیر فراوری می نماید. برنامه محصول FUCHS شامل بیش از 10000 محصول و خدمات مرتبط در شش دسته کلیدی است: روان نماینده های خودرو، روان نماینده های صنعتی، گریس، روان نماینده های پردازش فلز، روانکارهای کاربردی ویژه و خدمات.

این شرکت در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا حضور جغرافیایی دارد.

تحقیقات دقیق در آخرین انتشار خود در خصوص بازار جهانی روانکارهای صنعتی، رشد 6.4 درصدی را در دوره 2019-2025 پیش بینی نموده است.

شل

شرکت شل در سال 1907 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در لاهه، هلند است. شل یک شرکت بین المللی است که در زمینه اکتشاف، فراوری، پالایش و بازاریابی نفت و گاز طبیعی، فراوری و بازاریابی مواد شیمیایی فعالیت می نماید. این کمپانی یکی از شرکت های تابعه رویال داچ شل است که فعالیت های آن به بخش های بالادستی، گازی و انرژی های نوین یکپارچه و بخش های پایین دستی تقسیم می گردد.

این شرکت در سراسر آمریکای شمالی، آسیا-اقیانوسیه، اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و آفریقا حضور جغرافیایی فعال دارد.

یکی از نمایندگان فعال ایرانی در زمینه عرضه این محصولات، اوستا صنعت است. برای مشاهده اطلاعات کامل درباره فهرست محصولات، به صفحه اصلی شرکت مراجعه فرمایید.

شرکت روان نماینده های توتال Total (فرانسه)

این شرکت در سال 1955 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در نانتر، فرانسه است. توتال لوبریکانت زیرمجموعه TOTAL S.A است که طیف وسیعی از روغن موتور و دنده، مایعات خنک نماینده، روغن فلزکاری و مایعات هیدرولیک و ترمز، و بعلاوه خدمات کمکی، تجزیه و تحلیل روغن، آموزش، و خدمات کارگاهی را ارائه می دهد. توتال گروه در چهار بخش، یعنی اکتشاف و فراوری، گاز، انرژی های تجدیدپذیر و نیرو، پالایش و مواد شیمیایی و بازاریابی و خدمات فعالیت می نماید. این شرکت به بازارهای خودرو، صنعتی و دریایی خدمات می دهد. این گروه نیز در سراسر آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه، اروپا، آمریکای لاتین و خاورمیانه و آفریقا نمایندگی دارد.

شرکت کلوبر Klüber (آلمان)

این شرکت در سال 1929 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر مونیخ آلمان واقع شده است. شرکت Klüber Lubrication روانکارهای تخصصی را توسعه، فراوری و عرضه می نماید. Klüber Lubrication محصولات و خدمات بسیاری از صنایع از جمله: خودروسازی، راه آهن، فراوری و فرآوری شیشه، لاستیک و پلاستیک، چوب، خمیر و کاغذ، مواد غذایی و دارویی، دریایی، فلزکاری و فرآوری، معدن، نفت و گاز، فولاد، نساجی، فراوری مقوای شیاردار، صنعت برق بادی و سیمان. این شرکت روانکارهای تخصصی، محلول های تریبولوژیکی، روانکاری، روان نماینده های آبی، PFPE، اسپری های روان نماینده، روغن ها، گریس ها، خمیرها، NSF H1، توزیع نماینده روانکار تریبومتری، گریس های روان نماینده، روغن ها و MOSH MOAH را ارائه می دهد.

این شرکت در سراسر آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه و آفریقا حضور جغرافیایی دارد.

به طور کلی، برای انتخاب برترین فراورینمایندگان روغن صنعتی و گریس در جهان باید در خصوص برخی از پارامترهای مهم تحقیق گردد. مانند:

استراتژی های مهم شرکت

  • عملکرد مالی اخیر
  • کیفیت محصولات
  • اندازه مطابقت محصولات با احتیاج کاربر
  • محصولات کلیدی
  • مشارکت ها و تملک ها

منبع:

https://avesta-sanat.com

https://meticulousblog.org/top-10-companies-in-industrial-lubricants-market/

منبع: فوت و فن

به "چهار تولیدکننده روغن و گریس در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار تولیدکننده روغن و گریس در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید