معرفی محصول نو پارس خودرو، عکس

به گزارش وبلاگ فروش، گجت نیوز نوشت: اولین تصاویر سهند به عنوان محصول نو پارس خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Sahand آشنا خواهیم شد.

معرفی محصول نو پارس خودرو، عکس

سهند همچون سایپا اطلس به پیشرانه ارتقا پیدا نموده M15 GSI مجهز شده که نسبت به قبل تغییراتی در بخش های سرسیلندر و هدرز را تجربه نموده و از سیستم هایی چون دریچه گاز برقی، سامانه زمان بندی متغییر سوپاپ ها نیز بهره می برد. این پیشرانه 8 سوپاپه می تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن متر را به فراوری برساند.

سهند به عنوان محصول تازه پارس خودرو همچون اطلس در 4 تیپ S، L، G و E به بازار عرضه خواهد شد که دو تیپ S و G از گیربکس 5 سرعته دستی و تیپ های L و E نیز از گیربکس CVT بهره خواهند برد.

تیپ های این خودرو علاوه بر گیربکس، در سطح امکانات نیز تفاوت دارند و از تفاوت اصلی آنها می توان به برخورداری یا عدم برخورداری از امکاناتی چون تریم چرمی صندلی ها، مولتی مدیا 7 اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، آینه های جانبی با قابلیت تاشو برقی، تریم داخلی دو رنگ، GLOBAL CLOSING، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سانروف، صندلی برقی 2 حالته راننده همراه با گرمکن، سنسور باران، شیشه های دودی عقب، 2 تیوتر سیستم صوتی و رادار نقطه کور اشاره نمود.

نسخه های فول سهند نیز به امکاناتی چون مولتی مدیا 7 اینچی لمسی همراه با دوربین عقب، آینه های جانبی با قابلیت تاشو برقی، GLOBAL CLOSING، سیستم کروز کنترل و لیمیت کنترل، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سانروف، صندلی برقی 2 حالته راننده همراه با گرمکن، سنسور باران، شیشه های دودی عقب، 2 تیوتر سیستم صوتی و رادار نقطه کور مجهز شدند.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در وبلاگ فروش مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "معرفی محصول نو پارس خودرو، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی محصول نو پارس خودرو، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید