اخبار سیاسی

قیم خودرو کیست؟

صنعت و بازار خودروی ایران در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، شاهد تصمیمات و سیاستگذاری های مختلفی بوده است. این در حالی است که بیشتر این تصمیمات و سیاست ها را کسی گردن نمی گیرد و به دیگری حواله می دهد. به عبارت بهتر، چالش ها و مسائل در حوزه خودرو آن...

27 شهریور 1402

هر دهه هشتادی هیس طوری می تواند سفیر کتابخوانی و کنش گری خلاق در میان همسالانش باشد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، سجاد صفارهرندی، مدیر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با دهه هشتادی های هیس طوری به عنوان بزرگ ترین پویش کتابخوانی کشور در قالب کارگاهی آموزشی ملاقات و گفت وگو کرد.

2 شهریور 1402

دزفول و کاشان ثبت جهانی شدند، مهندس ضرغامی: غفلت های گذشته در صنایع دستی را جبران می کنیم

مهندس ضرغامی در صفحه شخصی خود نوشت: شورای جهانی صنایع دستی، 2 شهر دزفول و کاشان را به عنوان شهر جهانی کپوبافی و شهر جهانی منسوجات سنتی، به ثبت رسانید.او در بخش دیگری از متن خود ادامه داد: بازرسی های دقیق ارزیابان، تکمیل مستندات، آنالیز های میدانی و …...

25 مرداد 1402

افزایش قیمت نان صحت ندارد

وزیر کشور درباره بعضی شایعات پیرامون افزایش قیمت نان در بعضی استان ها گفت: در دولت چیزی با عنوان افزایش قیمت نان نداشتیم.

11 مرداد 1402

ادارات این شهرستان ها به علت آلودگی هوا تعطیل شد

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار ادارات شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، مهریز، بافق و بهاباد در روز یکشنبه، تعطیل اعلام شد.

8 مرداد 1402

خطر بیخ گوش لهستان؛ نیروهای واگنر در این محل هستند، عکس

نخست وزیر لهستان از حضور بیش از 100 نیروی واگنر در گذرگاه سووالکی اطلاع داد.

7 مرداد 1402

حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد.

3 مرداد 1402

همه چیز درباره ترکینگ، هایکینگ و کوهنوردی

افرادی که به طبیعت و طبیعت گردی علاقه دارند به گونه ای برنامه ریزی می نمایند تا فعالیت های مختلفی را در دامن طبیعت تجربه نمایند. از جمله فعالیت های بسیار مجذوب کننده در دامن کوه و طبیعت ورزش های همانند ترکینگ، هایکینگ و کوهنوردی هستند. شاید نام این ورزش...

23 تیر 1402

طلا بخریم یا بیت کوین؟ کدامیک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

در طول زمان سرمایه گذاری به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه مردم هر جامعه بوده است و سوال هایی این چنینی داشته اند: چه نوع دارایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ ارزش آن دارایی در طی زمان چه روندی را طی می نماید؟ و…

14 تیر 1402

آقای بذرپاش! دسترسی به جنابعالی سخت تر از رئیس جمهور است

خلیل بهروزی فر خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آقای بذرپاش، دسترسی به جنابعالی نسبت به رئیس جمهور بسیار سخت تر است! نمایندگان برای حل مسائل مردم به ملاقات وزرا می روند نه برای رفع کردن مسائل شخصی و دیگر مسائل.

6 تیر 1402

رونمایی از فاز دوم یلو نام در الکامپ 1402

فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال (Mobile ID) ایرانسل که با نام تجاری یلو نام (Yello Name) شناخته می گردد، همزمان با نمایشگاه الکامپ به بهره برداری رسید.

5 تیر 1402

قطع برق و ناتمام ماندن افتتاحیه الکامپ 1402

فارس نوشت: افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به دلیل قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی بیان کرد!

4 تیر 1402

توافق تجارت آزاد روسیه و ایران در آستانه امضا

ایرنا نوشت: یک مقام ارشد مالی روسیه اطلاع داد که توافقنامه تجارت آزاد میان تهران و مسکو در مراحل پایانی قرار داشته و به زودی امضا می گردد.

28 خرداد 1402

اقدام عجیب باشگاه استقلال در انتخاب سرمربی ، عملیات فریب انجام شد!

شنیده می گردد مسوولان وزارت ورزش این گلایه را از عملکرد مدیران استقلال داشته که اگر از نظر مالی مسئله ای برای به خدمت گرفتن سرمربی خارجی ندارند.

27 خرداد 1402

تاثیر دوره دهم و یازدهم بر رشته تحصیلی و آینده شغلی

بدون شک متوسطه دوم یکی از مقاطع تحصیلی سرنوشت ساز در آینده شغلی و تحصیلی افراد است. هر چه از اهمیت انتخاب رشته بر آینده فرد بگوییم بازهم کم است. یک انتخاب رشته مناسب می تواند بر عایدی و آینده دوردست دانش آموز هم تأثیر داشته باشد.

21 خرداد 1402

وزیر خارجه نو ترکیه: بزودی به ایران سفر می کنم

مهر نوشت: وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای تازه ترکیه ای خود، از او برای سفر به تهران دعوت کرد.

18 خرداد 1402

شهرداری گنبد کاووس آماده یاری به بازسازی بلندترین برج آجری دنیا است

ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، شهرداری گنبد کاووس آماده یاری به بازسازی بلندترین برج آجری دنیا است.

9 خرداد 1402

روز همدان در تقویم رسمی کشور تصویب شد

مسعود ویژه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، از پذیرفته شدن پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان همدان مبنی بر نامگذاری یک روز به نام همدان که به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شده بود، اطلاع داد و اضافه نمود: یکم شهریور در تقویم رسمی به نام روز همدان...

6 خرداد 1402

شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!

شعبه هند Realme امروز اعلام نمود که شاهرخ خان (SRK) فوق ستاره بالیوود (SRK) را به عنوان سفیر برند خود در دسته گوشی های هوشمند انتخاب نموده است.

5 خرداد 1402

کتاب روح ناآرام؛ داستانی از زندگی در دوران استالینیسم

روسیه رازهای فراوانی را با خود حمل می نماید؛ کشوری که دوره هولناکی از استبداد را پشت سر گذاشته است و امروز هم با ساختاری استبدادی و فاسد دست به گریبان است. کتاب روح نا آرام به یکی از مهم ترین دوران ها در حکومت شوروی می پردازد. دورانی که میلیون ها نفر به...

31 اردیبهشت 1402
تعداد: (297)