اخبار مجلس

ادارات این شهرستان ها به علت آلودگی هوا تعطیل شد

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار ادارات شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، مهریز، بافق و بهاباد در روز یکشنبه، تعطیل اعلام شد.

8 مرداد 1402

تاثیر دوره دهم و یازدهم بر رشته تحصیلی و آینده شغلی

بدون شک متوسطه دوم یکی از مقاطع تحصیلی سرنوشت ساز در آینده شغلی و تحصیلی افراد است. هر چه از اهمیت انتخاب رشته بر آینده فرد بگوییم بازهم کم است. یک انتخاب رشته مناسب می تواند بر عایدی و آینده دوردست دانش آموز هم تأثیر داشته باشد.

21 خرداد 1402

روز همدان در تقویم رسمی کشور تصویب شد

مسعود ویژه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، از پذیرفته شدن پیشنهاد شورای فرهنگ عمومی استان همدان مبنی بر نامگذاری یک روز به نام همدان که به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال شده بود، اطلاع داد و اضافه نمود: یکم شهریور در تقویم رسمی به نام روز همدان...

6 خرداد 1402

انتقاد 2 شرکت آلمانی از قانون داده اتحادیه اروپا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کشورهای اروپایی و قانونگذاران اتحادیه اروپا مشغول آنالیز جزئیات قانون داده(Data Act) هستند که سال گذشته از سوی کمیسیون اتحادیه اروپا پیشنهاد شد و ممکن است سال جاری تصویب گردد.

18 اردیبهشت 1402

کنایه یک استقلالی به قهرمانی استقلال در آسیا

کاظم اولیایی در پاسخ به این پرسش که چرا بدهی استراماچونی از سال 99 پرداخت نشده است و چرا صورت های مالی شفاف نیست؟ اظهار کرد: چون اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم اظهار نظر نمی کنم، البته سعی کردم اطلاعاتی در این زمینه جمع آوری کنم که متاسفانه کسی جوابگو نبود.

21 فروردین 1402

هفته گذشته روزهای خوبی برای گلادیاتورهای رم نبود

گلادیاتور بودن در رم یک شغل تمام وقت محسوب می گردد یا به عبارت بهتر زمانی محسوب می شد. این گلادیاتورها هفته گذشته را در میدان نبرد برای بازپس گیری شغل های ازدست رفته خود گذراندند. مقررات جدیدی که در شهر ابدی، رم، لازم الاجرا شده اند، پوشیدن لباس های مبدل...

5 بهمن 1401

حمله روزنامه دولت به قوه مقننه: هیأت رئیسه مجلس در جایگاهی نیست که لایحه دولت را بلوکه کند

روزنامه ایران نوشت: درحالی که دو هفته از ارسال سند مالی سال آینده به مجلس می گذرد، اما همچنان هیأت رئیسه از اعلام وصول آن خودداری می نماید.

24 دی 1401

خانه هایی شبیه پادگان در تهران ، تخطی از دستورالعمل نما جرم محسوب گردد

مهدی چمران در جریان آنالیز مصوبه ای برای بهبود سیما و منظر شهری گفت: امیدوارم این مسئله سبب گردد تا بعضی نماها که مانند ساختمان های پادگان های نظامی شده اند، شرایط شان بهبود پیدا کند.

6 آذر 1401

ایران برای انجام تعمیرات نیروگاهی ونزوئلا اعلام آمادگی کرد

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران گفت: ونزوئلا برای تعمیر 10 هزار مگاوات نیروگاه اعلام احتیاج کرد و در این زمینه ایران اعلام آمادگی دارد.

2 آذر 1401

پیگیری تخصیص اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق کرمانشاه گفت : پیگیری تخصیص اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در حال انجام است.

26 مهر 1401

تا انتها اردیبهشت 298 میلیارد و 753 میلیون تومان عوارض خروج از کشور دریافت شده است

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، تا خاتمه اردیبهشت 298 میلیارد و 753 میلیون تومان عوارض خروج از کشور دریافت شده است.

29 تیر 1401

مسائل کسب کار با موضوع توسعه زیر ساخت رفع شود

رئیس اتاق سمنان گفت: بسیاری از تعاملات اقتصادی با همکاری دولت و بخش خصوصی در اتاق های بازرگانی صورت می پذیرد، در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اصلاحات قانون، مصوبات هیات دولت و دیگر الزمات مورد بررسی و واکاوی قرار می گیرد.

16 تیر 1401

نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، نرخ خدمات مسافران نوروز 1401 شیراز مصوب شد.

16 اردیبهشت 1401

برطرف مسائل واحدهای تولیدی آذربایجان غربی در اولویت است

خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون مالی استاندار آذربایجان غربی گفت: دستگاه های خدمات رسان ملزم به اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان هستند.

10 اردیبهشت 1401

پیگیری برگزاری دروس کارگاهی و عملی هنرستان ها به صورت حضوری

تهران (پانا) - مدیرکل دفتر فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش درباره برگزار شدن حضوری کلاس های عملی گفت وزارت آموزش و پرورش در کل آن چیزی را اجرا می کند که متناسب با سیاست ها و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است و عموما با اولویت دروس کارگاهی و...

9 اردیبهشت 1401

شیوه برگزاری کلاس های درسی دانشگاه های اصفهان اعلام شد

شیوه برگزاری کلاس های درسی دانشگاه های اصفهان برای نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400 در ششمین جلسه شورای مدیریت استانی آموزش عالی اعلام شد.

6 اردیبهشت 1401

یکشنبه؛ شروع آنالیز جزئیات لایحه بودجه 1401 در مجلس

یک عضو هیئت رئیسه مجلس گفت که جلسات علنی مجلس برای آنالیز جزئیات لایحه بودجه 1401 از یکشنبه اول اسفند تشکیل می گردد.

2 اردیبهشت 1401

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته های بدون آزمون سال 1400 تمدید شد

فرصت ثبت نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در نوبت بهمن ماه سال 1400 دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تا 24 آذرماه تمدید شد.

7 اسفند 1400

صفر از پنج هزار میلیارد تومان!

سوژه ای که این مطلب روی آن متمرکز شده، سهم صفر ریالی حق پخش تلویزیونی از این بودجه سرشار پنج هزار و 289 میلیارد تومانی است!

1 اسفند 1400

مصوبات ترافیکی به معیشت کسبه آسیب نزند

مطهری گفت: با توجه به مشکلاتی که کرونا برای اصناف ایجاد کردهْ، مسئولان دقت نمایند مصوبات ترافیکی به معیشت کسبه آسیب نزند.

27 مهر 1400
تعداد: (46)