موزه سینما فروخته نمی گردد

به گزارش وبلاگ فروش، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر شده، موزه سینما فروخته نمی گردد.

موزه سینما فروخته نمی گردد

اصغر فارسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی در مورد برآورد های اخیر نسبت به فروش موزه سینما گفت: در پی مصوبه مولدسازی دارایی های دولت که 21 آبان امسال به تصویب شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا رسید، فهرستی به منظور مولدسازی از اموال و دارایی های وزارت آموزش و پرورش شهر تهران منتشر شده که ذکر نام باغ فردوس در آن شائبه و نگرانی هایی را برای اهالی سینما، پژوهشگران و علاقمندان عرصه فرهنگ و هنر ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه فروش ملک موزه سینما به هیچ وجه صحت ندارد توضیح داد: سند مالکیت تمامی مساحت این ملک در دو بخش موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران به نام سازمان سینمایی و امور سمعی بصری است، مضافا اینکه در دولت سیزدهم موضوع حفظ مجموعه میراث فرهنگی سینمای ایران، توسعه فعالیت های موزه سینما، تکمیل و تجهیز فیلمخانه ملی ایران به صورت ویژه در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

فارسی ادامه داد: براساس تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور، پیگیری امور و لزوم حفظ و تکمیل این گنجینه ها (موزه سینما و فیلمخانه ملی ایران) از جمله ماموریت های جدی سازمان سینمایی است و این مراکز همانند نگینی در تاریخ سینمای ایران خواهد درخشید.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی توضیح داد: هر گونه اخبار و برآورد پیرامون فروش این دو مجموعه کاملا مردود است و اساسا صحت ندارد.

منبع: همگردی

به "موزه سینما فروخته نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه سینما فروخته نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید