شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!

به گزارش وبلاگ فروش، شعبه هند Realme امروز اعلام نمود که شاهرخ خان (SRK) فوق ستاره بالیوود (SRK) را به عنوان سفیر برند خود در دسته گوشی های هوشمند انتخاب نموده است.

شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!

به گزارش خبرآنلاین، این شرکت گفت که با شاهرخ خان قرارداد بسته است، زیرا او واقعاً روح Realme را با سفر قابل توجه و شخصیت کاریزماتیک خود تجسم می بخشد و نماینده تعهد Realme برای ارائه یک تجربه جهشی به جلو برای کاربران است.

این برند پنج ساله بعلاوه گفت که با پیوستن به شاهرخ خان، تمرکز خود را بر ارائه گوشی های هوشمند قدرتمند، شیک و جوان پسند نشان می دهد که با آرزوها و جاه طلبی های جوانان امروزی طنین انداز می گردد.

اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد نمود Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.

این اولین بار نیست که Realme با یک بازیگر بالیوودی برای گوشی های سری Number خود همکاری می نماید. در سال 2020، Realme با سلمان خان برای ترکیب Realme 6 همکاری کرد. بعلاوه شرادا کاپور هنرپیشه بالیوودی را برای بعضی از محصولات AIoT خود جذب نموده بود. با این حال، امیدواریم ریلمی سری Realme 11 Pro را با تصاویر شاهرخ خان روی جعبه هایش مانند تصاویر سلمان خان در هند به فروش نرساند. بالاخره همه آن را دوست ندارند.

منبع:gsmarena

منبع: فرارو

به "شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید