اخبار اقتصادی

بهترین کارت گرافیک AMD؛ تجربه ای عالی در گیمینگ و رندرینگبهترین کارت گرافیک های AMD

بر کسی پوشیده نیست که AMD در تولید کارت گرافیک، یکی از بهترین شرکت هاست و کارت های این شرکت هم چه از لحاظ فناوری ساخت و چه کیفیت، زبانزد هستند. اگرچه سال های زیادی بود که این شرکت زیر سایه انویدیا قرار داشت اما حالا آنقدر در این زمینه پیشرفت کرده که کاملا...

18 مهر 1402

بیمه شدن 10 هزار هنرمند صنایع دستی در صورت تامین اعتبار

خبرنگاران: معاون صنایع دستی و هنرهای صنایع وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، گفت: 10 هزار هنرمند واجد شرایط در صورت تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه، تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

11 مهر 1402

توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد

ایرنا/ براساس خبر و گزارشات منتشر شده، توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد.

5 مهر 1402

تاثیر ثبت جهانی سرای افضل در گردشگری شوشتر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر گفت: ثبت سرای افضل در لیست میراث جهانی قطعا تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر خواهد داشت.

1 مهر 1402

جزئیات جلسه هم اندیشی اعضای شورا در خصوص تراموا ، صادقی: خطوط پیشنهادی مورد آنالیز قرار گرفتند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درباره نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران با موضوع موضوع تراموا توضیحاتی ارائه داد.

28 شهریور 1402

قیم خودرو کیست؟

صنعت و بازار خودروی ایران در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، شاهد تصمیمات و سیاستگذاری های مختلفی بوده است. این در حالی است که بیشتر این تصمیمات و سیاست ها را کسی گردن نمی گیرد و به دیگری حواله می دهد. به عبارت بهتر، چالش ها و مسائل در حوزه خودرو آن...

27 شهریور 1402

افزایش 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار ، کوئیک، شاهین، پژو پارس، بسترن، هایما و چری چند شد؟

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 22 شهریور 1402 روند خود را افزایشی شروع کرد. بیشتر محصولات، گران تر از روز گذشته درحال معامله هستند و تعداد انگشت شماری، ثبات قیمتی دارند.

22 شهریور 1402

رقابت عجیب گرانترین و مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند دنیا، عکس

گجت نیوز نوشت: در سال های اخیر ساعت های هوشمند به محبوب ترین گجت های پوشیدنی تبدیل شده و مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته اند. در این مقاله با گران ترین و مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند دنیا آشنا شوید.

7 شهریور 1402

10 اتفاقی که با خوردن زیاد زردچوبه برایتان می افتد!

اگر از زردچوبه زیاد بهره ببرید، این 10 اتفاق برایتان می افتد.

29 مرداد 1402

دزفول و کاشان ثبت جهانی شدند، مهندس ضرغامی: غفلت های گذشته در صنایع دستی را جبران می کنیم

مهندس ضرغامی در صفحه شخصی خود نوشت: شورای جهانی صنایع دستی، 2 شهر دزفول و کاشان را به عنوان شهر جهانی کپوبافی و شهر جهانی منسوجات سنتی، به ثبت رسانید.او در بخش دیگری از متن خود ادامه داد: بازرسی های دقیق ارزیابان، تکمیل مستندات، آنالیز های میدانی و …...

25 مرداد 1402

در جست وجوی شهر افسانه ای ایران ؛ هکاتوم پلیس کجاست؟

بعد از کاروانسرای آهوان، قلعه ای از دور دیده می گردد و مسیری فرعی در کنارش ما را به روستایی می برد که اسراری پنهان دارد؛ روستایی به نام قوشه در 30 کیلومتری دامغان که ویرانه های شهری بزرگ به مساحت 4 کیلومتر در آن وجود داشته است.

23 مرداد 1402

طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست

ستاره سابق اینتر، از مدیران این باشگاه خواست که مارکو آرناتوویچ را به جای مهدی طارمی به خدمت بگیرند.

22 مرداد 1402

راهنمای خرید پمپ آب خانگی در سال 1402

در این مقاله، هدایت های 0 تا 100 لازم برای خرید مناسب ترین پمپ آب خانگی برای ساختمان های یک، دو، سه و چهار طبقه را آنالیز می کنیم.

22 مرداد 1402

از کالیفرنیا تا تهران! ، میرابیان: قصد دارم تجربیاتی که از تیم ملی آمریکا به دست آوردم در اختیار ملی پوشان ایران قرار دهم

قهرمان شیرجه دنیا: مسئولین به ما اعتماد نمایند که کمیته ای با عنوان شیرجه پیشکسوتان تشکیل دهیم که مدال های بیشتری کسب کنیم تا پرچم و جایگاه ایران را بالا نگه داریم.

17 مرداد 1402

افزایش قیمت نان صحت ندارد

وزیر کشور درباره بعضی شایعات پیرامون افزایش قیمت نان در بعضی استان ها گفت: در دولت چیزی با عنوان افزایش قیمت نان نداشتیم.

11 مرداد 1402

سطح تحصیلات والدین چه ربطی به وزن بچه ها دارد؟

چاقی دوران کودکی یک مشکل جدی در سراسر دنیا است و زمانی ایجاد می گردد که کودک نسبت به سن و قد خود، وزن نامناسبی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی این بیماری، پیروی از عادات غلط تغذیه ای است. می توان با آموزش عادات غذایی سالم به کودک و ترغیب او به ورزش، از چاقی...

11 مرداد 1402

ادارات این شهرستان ها به علت آلودگی هوا تعطیل شد

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار ادارات شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، مهریز، بافق و بهاباد در روز یکشنبه، تعطیل اعلام شد.

8 مرداد 1402

فشار بارگذاری های تراکمی و تشدید فرونشست

فرونشست در حالی امروز به عنوان یکی از مسایل اصلی در کشور مطرح می شود که در کنار استفاده بی رویه از آب سفره های زیر زمینی، کارشناسان بر این باور هستند که فشار بارگذاری های تراکمی در شهرهایی در کلانشهرها از جمله تهران سبب تشدید این پدیده شده است.

6 مرداد 1402

جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار ، شقه گوسفندی کیلویی چند؟

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هم اکنون هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 420 تا 450 هزارتومان در خرده فروشی ها عرضه می گردد.

21 تیر 1402

قهوه و باریستا، مهارتی کاربردی و پول ساز برای نسل نو

باریستایی مهارتی تازه و مجذوب کننده است. مهارتی که با توسعه روزافزون صنعت قهوه و کافه آینده ای روشن دارد. اگر به فکر سرمایه گذاری روی خودتان یا بچه ها تان هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

20 تیر 1402
تعداد: (399)