مقالات گردشگری

بیمه شدن 10 هزار هنرمند صنایع دستی در صورت تامین اعتبار

خبرنگاران: معاون صنایع دستی و هنرهای صنایع وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، گفت: 10 هزار هنرمند واجد شرایط در صورت تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه، تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

11 مهر 1402

توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد

ایرنا/ براساس خبر و گزارشات منتشر شده، توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد.

5 مهر 1402

تاثیر ثبت جهانی سرای افضل در گردشگری شوشتر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر گفت: ثبت سرای افضل در لیست میراث جهانی قطعا تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر خواهد داشت.

1 مهر 1402

خرید خارجی استقلال قطعی شد ، استقلال برای مهاجم خارجی بلیت خرید

باشگاه استقلال برای مهاجم آرژانتینی مد نظر خود بلیت سفر به تهران را خریداری کرد.

21 شهریور 1402

نکیسا پرسپولیس را تهدید کرد!

پرسپولیس در شرایطی باید در استادیوم آزادی در مقابل ذوب آهن قرار بگیرد که میلاد سرلک شرایط نامشخصی دارد. این بازیکن از روز آینده (یکم شهریورماه 1402) سرباز می گردد، ولی طبق قانون اگر به تیم ملی دعوت بگردد، می تواند تا 30 سالگی بازی کند.

31 مرداد 1402

چه زمانی برای چرت زدن مناسب است؟

شاید شما هم متوجه شده باشید که برخی روزهای هفته در ساعات بعد از ظهر احساس خستگی و خواب آلودگی دارد و هر چند ممکن است در حال تماشای تلویزیون یا فعالیت دیگری باشید اما اگر امکانش فراهم شود می توانید در آن ساعت از روز بخوابید.

31 مرداد 1402

دزفول و کاشان ثبت جهانی شدند، مهندس ضرغامی: غفلت های گذشته در صنایع دستی را جبران می کنیم

مهندس ضرغامی در صفحه شخصی خود نوشت: شورای جهانی صنایع دستی، 2 شهر دزفول و کاشان را به عنوان شهر جهانی کپوبافی و شهر جهانی منسوجات سنتی، به ثبت رسانید.او در بخش دیگری از متن خود ادامه داد: بازرسی های دقیق ارزیابان، تکمیل مستندات، آنالیز های میدانی و …...

25 مرداد 1402

7 طبقه آسمان را در چشمه های 7 رنگ ساری ببینید

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی و گردشگری ایران که جهانگرد های بسیاری را از سراسر جهان به این کشور می کشانند چشمه های باداب سورت ساری است. با سفر به این چشمه های چند میلیون ساله رنگارنگ خاص ترین تجربه گردشگری عمرتان را تجربه کنید.

24 مرداد 1402

تصاویر بزن بزن شدید در بازی فوتبال ایران و روسیه ، حمله تماشاگران روس به ملی پوشان ایران

تیم فوتبال ناشنوایان در حالی فینال بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه را واگذار کرد که به علت کتک کاری بازیکنان، این ملاقات به نفع تیم روسیه انتها یافت.

19 مرداد 1402

عجیب ترین درخت تهران کجاست؟ ، ارتباط جالب این درخت با دیواری در سیاتل آمریکا

اگر تا امروز گذرتان به خیابان گل رو در محله الهیه افتاده باشد، حتما یکی از متفاوت ترین و عجیب ترین درخت های تهران را دیده اید. همسایه ها به آن درخت آدامسی می گویند؛ همان درختی که با شکل و شمایل عجیبش حالا دیگر به یکی از نمادهای هویتی محله تبدیل شده و یادآور...

15 مرداد 1402

این عکس ها از بهروز وثوقی، داغ دل یک ایران را تازه کرد

دامون قنبرزاده درباره عکس های گاه و بیگاهی که از بهروز وثوقی در کنار بعضی از بازیگران ایرانی منتشر میشود، یادداشت کوتاهی نوشته است.

4 مرداد 1402

حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، حمایت تسهیلاتی از سرمایه گذاران طرحهای گردشگری ادامه دارد.

3 مرداد 1402

همه چیز درباره رفتینگ

اگر اهل سفر به همراه ماجراجویی و هیجان بالا هستید حتماً نام ورزش رفتینگ یا قایق سواری در رودخانه های خروشان را شنیده اید. این ورزش پرهیجان در رودخانه های روان و پرخروش انجام می شود و حدود چند ساعت به طول می انجامد. ورزش رفتینگ بسیار مناسب افرادی است که...

28 تیر 1402

همه چیز درباره ترکینگ، هایکینگ و کوهنوردی

افرادی که به طبیعت و طبیعت گردی علاقه دارند به گونه ای برنامه ریزی می نمایند تا فعالیت های مختلفی را در دامن طبیعت تجربه نمایند. از جمله فعالیت های بسیار مجذوب کننده در دامن کوه و طبیعت ورزش های همانند ترکینگ، هایکینگ و کوهنوردی هستند. شاید نام این ورزش...

23 تیر 1402

قهوه و باریستا، مهارتی کاربردی و پول ساز برای نسل نو

باریستایی مهارتی تازه و مجذوب کننده است. مهارتی که با توسعه روزافزون صنعت قهوه و کافه آینده ای روشن دارد. اگر به فکر سرمایه گذاری روی خودتان یا بچه ها تان هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

20 تیر 1402

عکس ، ردپای اژدهای اساطیری در حیات وحش!

در حالی که اژدها موجودی اساطیری است و به افسانه ها تعلق دارد اما گونه های جانوری زیادی در حیات وحش وجود دارند که به مقدار اژدهای اساطیری جالب، ترسناک و مشهور هستند.

19 تیر 1402

شادپیمایی میلیونی عاشقان ولایت امام علی (ع) در تهران

خبرنگاران:به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر مهمانی پرشور و شوقی حدفاصل میدان امام حسین(ع) و میدان آزادی تدارک دیده شده تا مومنان علی به شوق شروع ولایتش بر عالم هستی دورهم جمع شده و شادی نمایند.

17 تیر 1402

شناسایی و مستندسازی زبان ها و گویش های ایرانی، استانداردسازی بانک اطلاعات اطلس زبانی

به گزارش خبرنگاران، سعیده شجاع رضوی، عضو هیأت علمی و مجری طرح تدوین اطلس زبانی استان خراسان جنوبی که با همکاری محجوب زیرک اجرا شده است، گفت: این طرح در قالب طرح ملی اطلس زبانی ایران و به منظور تکمیل اطلس زبانی استان خراسان جنوبی به انجام رسید که شامل...

12 تیر 1402

بهداشت در سفر را جدی بگیرید!

با رعایت مسائل بهداشتی سفری خاطره انگیز داشته باشید!

11 تیر 1402

تأکید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی بر حوزه محتوا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023 امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 در حالی سپری شد که امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی با حضور در سالن 35 نمایشگاه...

8 تیر 1402
تعداد: (306)