این عکس ها از بهروز وثوقی، داغ دل یک ایران را تازه کرد

به گزارش وبلاگ فروش، دامون قنبرزاده درباره عکس های گاه و بیگاهی که از بهروز وثوقی در کنار بعضی از بازیگران ایرانی منتشر میشود، یادداشت کوتاهی نوشته است.

این عکس ها از بهروز وثوقی، داغ دل یک ایران را تازه کرد

به گزارش بهترین ها، قنبرزاده نوشته: غمگین نماینده است. بازیگر بزرگی مانند بهروز وثوقی سال هاست که تبدیل شده به سوژه عکاسی. سلبریتی ها از این طرف آب به آن طرف می روند، با او عکسی می اندازند و آن عکس را به این طرف می فرستند تا ما دیدن کنیم. مقصودم این نیست آن هایی که با وثوقی عکس می اندازند، کار اشتباهی می نمایند. من از فضای ناجوانمردانه ای حرف می زنم که بهروز وثوقی اش در حد آکسسوارِ صحنه می گردد. سوژه ای می گردد برای زینت بخشیدن و فوق فوقش افتخار کردن. درست عین این است که بعد از سفر به خارج از کشور، با یک مکان معروف یا آثار یک موزه مهم عکس بیندازیم و با نشان دادنش به دیگران، حس لذت بهمان دست بدهد.

غمگین نماینده است. حالا دیگر سال هاست حضور بهروز وثوقی و هنرمندانِ واقعی دیگرمان، در همین عکس های یهویی طور رقم می خورد و هر بار هم که عکس جدیدی از آن ها در کنار یک ایرانی منتشر می گردد، پیر و پیرتر شده اند. شکسته تر شده اند. این چیزی ست که حسرت دیدنی این عکس ها را بیشتر می نماید. وقتی آن ویدیوی عجیب را به یاد می آوریم که در ملاقات محبت آمیز خسرو شکیبایی و بهروز وثوقی، شکیباییِ بزرگ، پاکت سیگارش را به وثوقی می دهد و او با تمام وجود بوی سیگارِ از ایران آمده را به درونش می کِشد، حسرت مان بیشتر و بیشتر می گردد.

غمگین نماینده است...

منبع: فرارو

به "این عکس ها از بهروز وثوقی، داغ دل یک ایران را تازه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این عکس ها از بهروز وثوقی، داغ دل یک ایران را تازه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید