تأکید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی بر حوزه محتوا

به گزارش وبلاگ فروش به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023 امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 در حالی سپری شد که امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی با حضور در سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران، در جریان محصولات و سرویس های پیشرفته به وسیله همراه اول که با شعار تجربه دنیا دیجیتال در این رویداد حاضر شده است، نهاده شد.

تأکید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی بر حوزه محتوا

خوراکیان پس از بازدید از سگمنت زندگی دیجیتال که سرویس هایی همانند سامانه بلاکچین همراه اول، پلتفرم جامع گردشگری، تماس تصویری، ذره بین، سیمکارت گردشگری، شاد و تعدادی سرویس دیگر در آن واقع شده است، در نشستی با حمید بهروزی، قائم مقام همراه اول به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره ظرفیت های بالقوه و بالفعل اپراتور اول ارتباطی کشور پرداخت.

وی سپس ابراز کرد که در حوزه محتوا باید مباحث و موضوعات را به لایه کارشناسی واگذار کرد تا به خاتمه برسد و خوشبختانه پلتفرم های پیشرفته در همراه اول و عملیاتی شدن شعار تحول دیجیتال، نشان از توجه ویژه این اپراتور به این مقوله مهم دارد.

بهروزی نیز در این نشست به تاریخچه دو سال اخیر همراه اول و اقدامات آن در حوزه محتوا اشاره نمود و از همت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه برای غنی سازی این حوزه با تکیه بر ظرفیت های نخبگانی و متخصصان داخلی گفت.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تأکید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی بر حوزه محتوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأکید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی بر حوزه محتوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید