علم و تکنولوژی

بهترین کارت گرافیک AMD؛ تجربه ای عالی در گیمینگ و رندرینگبهترین کارت گرافیک های AMD

بر کسی پوشیده نیست که AMD در تولید کارت گرافیک، یکی از بهترین شرکت هاست و کارت های این شرکت هم چه از لحاظ فناوری ساخت و چه کیفیت، زبانزد هستند. اگرچه سال های زیادی بود که این شرکت زیر سایه انویدیا قرار داشت اما حالا آنقدر در این زمینه پیشرفت کرده که کاملا...

18 مهر 1402

لو رفتن نام برندگان جایزه نوبل شیمی پیش از اعلام رسمی

نام برندگان جایزه نوبل شیمی قبل از اعلام رسمی به وسیله آموزشگاه سوئدی نوبل لو رفت و به رسانه ها رسید. گاردین یکی از رسانه هایی است که این اسامی را منتشر نموده است.

13 مهر 1402

آگهی استخدام در مایکروسافت، غول فناوری در پی متخصص انرژی هسته ای است!

دیجیاتو نوشت: مایکروسافت در پی استخدام یک مدیر برای فعالیت در حوزه انرژی به ویژه انرژی هسته ای با رآکتورهای کوچک ماژولار است.

4 مهر 1402

خداحافظی با زوم 10 برابری دوربین گلکسی

زومیت نوشت: احتمالاً گلکسی S24 اولترا سامسونگ به دوربین تله فوتو با بزرگ نمایی 10 برابری مجهز نخواهد بود.

29 شهریور 1402

20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا 20 نفر را برای تهیه وی ای آر در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران به تهران خواهد فرستاد.

18 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 16 شهریور 1402

خبرنگاران- گوشی گلکسی A14 سامسونگ جزو محبوب ترین مدل ها در اغلب فروشگاه های اینترنتی معروف است و امروز پنجشنبه 16 شهریور دست کم پنج میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد.

16 شهریور 1402

هزار سالن سینمایی تا سرانجام دولت سیزدهم، هنوز 188 شهر سینما ندارند

سالن های سینما نسبت به دولت گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته، مدیران سینمایی در صدد تا تعداد سالن ها را تا خاتمه سال به هزار سالن برسانند.

8 شهریور 1402

رقابت عجیب گرانترین و مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند دنیا، عکس

گجت نیوز نوشت: در سال های اخیر ساعت های هوشمند به محبوب ترین گجت های پوشیدنی تبدیل شده و مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته اند. در این مقاله با گران ترین و مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند دنیا آشنا شوید.

7 شهریور 1402

آغاز پرداخت وام 20 میلیون تومانی به مستمری بگیران از اواخر هفته آینده

مهلت ثبت نام وام 20 میلیونی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی درحالی جمعه هفته گذشته (27 مرداد) به سرانجام رسید که تا اواخر هفته آینده، پرداخت مرحله تازه آغاز می شود.

5 شهریور 1402

هر دهه هشتادی هیس طوری می تواند سفیر کتابخوانی و کنش گری خلاق در میان همسالانش باشد

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، سجاد صفارهرندی، مدیر پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با دهه هشتادی های هیس طوری به عنوان بزرگ ترین پویش کتابخوانی کشور در قالب کارگاهی آموزشی ملاقات و گفت وگو کرد.

2 شهریور 1402

چه زمانی برای چرت زدن مناسب است؟

شاید شما هم متوجه شده باشید که برخی روزهای هفته در ساعات بعد از ظهر احساس خستگی و خواب آلودگی دارد و هر چند ممکن است در حال تماشای تلویزیون یا فعالیت دیگری باشید اما اگر امکانش فراهم شود می توانید در آن ساعت از روز بخوابید.

31 مرداد 1402

4 روش کاربردی برای انتقال فایل و متن بین کامپیوتر و موبایل

در بسیاری از موارد برای ما این اتفاق اتفاق افتاده که بخواهیم بین یک کامپیوتر و موبایل نزدیک به هم، فایل و یا متن را جابجا کنیم. در چنین شرایطی قطعا راه های مختلفی پیش روی ماست که باید به سراغ برترین و سریع ترین راه چاره ممکن برویم. احتمالا راه پیشنهادی...

30 مرداد 1402

نشست کرمانشاه، نفت و کودتا به مناسبت کودتای انگلیسی، آمریکایی 28 مرداد 1332

به گزارش خبرنگاران ، نشست حضوری- مجازی کرمانشاه، نفت و کودتا به مناسبت کودتای انگلیسی- آمریکایی 28 مرداد 1332 از سوی انجمن ایرانی تاریخ مرکز استان کرمانشاه با همکاری معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه رازی، مرکز مطالعات تاریخی، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی...

25 مرداد 1402

راهنمای خرید پمپ آب خانگی در سال 1402

در این مقاله، هدایت های 0 تا 100 لازم برای خرید مناسب ترین پمپ آب خانگی برای ساختمان های یک، دو، سه و چهار طبقه را آنالیز می کنیم.

22 مرداد 1402

نقش بازی کردن بی نظیر مار در برخورد با انسان

صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی Heterodon platirhinos ستاره داستان و گونه ای از خانواده قمچه ماران است.

17 مرداد 1402

گلکسی F34، 5G با اگزینوس 1280 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی گردید

گلکسی F34، 5G به نمایشگر سوپرامولد 120 هرتزی مجهز شده است و در نسخه پایه قیمتی کمتر از 250 دلار دارد.

16 مرداد 1402

آیفون 15 احتمالاً 22 شهریورماه معرفی می گردد

دیجیاتو: از زمان معرفی آیفون 14 به وسیله اپل تقریباً یک سال می گذرد و اکنون شایعات زیادی در خصوص آیفون 15 وجود دارد. هرچند هنوز معین نشده که غول فناوری در چه زمانی میخواهد از پرچمداران نو خود رونمایی کند، در گزارش نوی گفته شده که اپل میخواهد آیفون های نوی...

13 مرداد 1402

چانگان های وارداتی با این قیمت عرضه می شوند، عکس

گجت نیوز نوشت: قیمت چانگان های وارداتی سایپا برای عرضه به بازار ایران اعلام شد. در ادامه، جزئیات قیمت تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 پلاس در بازار ایران را آنالیز خواهیم کرد.

29 تیر 1402

همه چیز درباره ترکینگ، هایکینگ و کوهنوردی

افرادی که به طبیعت و طبیعت گردی علاقه دارند به گونه ای برنامه ریزی می نمایند تا فعالیت های مختلفی را در دامن طبیعت تجربه نمایند. از جمله فعالیت های بسیار مجذوب کننده در دامن کوه و طبیعت ورزش های همانند ترکینگ، هایکینگ و کوهنوردی هستند. شاید نام این ورزش...

23 تیر 1402

چگونه فلش چشمک زن آیفون را هنگام دریافت تماس و پیامک فعال کنیم؟

در گوشی های هوشمند امروزی این قابلیت فراهم شده تا دریافت اعلانات و تماس های ورودی علاوه بر روش های معمول، از طریق روشن و خاموش شدن فلاش دوربین به کاربر اعلام شود. در این مطلب همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه می توانید از فلش چشمک زن آیفون هنگام...

22 تیر 1402
تعداد: (340)