هوش مصنوعی

آگهی استخدام در مایکروسافت، غول فناوری در پی متخصص انرژی هسته ای است!

دیجیاتو نوشت: مایکروسافت در پی استخدام یک مدیر برای فعالیت در حوزه انرژی به ویژه انرژی هسته ای با رآکتورهای کوچک ماژولار است.

4 مهر 1402

رونمایی از فاز دوم یلو نام در الکامپ 1402

فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال (Mobile ID) ایرانسل که با نام تجاری یلو نام (Yello Name) شناخته می گردد، همزمان با نمایشگاه الکامپ به بهره برداری رسید.

5 تیر 1402

رهبرانG7 با فرایند هیروشیما هوش مصنوعی را حکمرانی می نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از بلومبرگ، بعلاوه آنها بر نگرانی درباره پتانسیل مخرب فناوری های با سرعت در حال توسعه توافق کردند.

30 اردیبهشت 1402

ماجرای 3 دختر که برای صاحب کافه نقشه کشیدند

کافه ­کات به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی از سوم اردیبهشت در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود. داستان این نمایش کافه ­کات در کافه ­ای به نام ­کات می­ گذرد که سه دختر در آن کار می ­کنند و برای صاحب آن کافه که هر سه دختر را به دام...

29 فروردین 1402

رسانه کویتی از اولین مجری خبرِ زاییده هوش مصنوعی رونمایی کرد

یک رسانه کویتی در هفته جاری از نخستین گوینده مطالب خبری خود که فراوری هوش مصنوعی است رونمایی کرد.

23 فروردین 1402

هوش مصنوعی طرح ها و نقاشی ها را به واقعیت نزدیک می نماید؟

سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی Scribble Diffusion، ابزاری برای تبدیل نقاشی به عکس است که به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

3 اسفند 1401

تصمیم عجیب و جنجالی در مهمترین شبکه فراوری سریال جهان !

شرکت نتفلیکس می گوید که هوش مصنوعی می تواند به کمبود نیروی کار احتمالی برای فراوری تصویر یاری کند. انیماتورها از این موضوع خشمگین هستند.

24 بهمن 1401

مرگ نویسندگان فرا رسیده است؟

مگر اینکه در شش ماه گذشته زیر بارش برف سنگین و بدون سیگنال تلفن همراه زندگی کرده باشید در غیر این صورت در مورد انبوهی از اخبار در مورد نسل تازه هوش مصنوعی قطعا شنیده اید به ویژه آن که چت بات جی پی تی (Chat GPT) در هفته ای که از آغاز به کارش گذشته از صفر کاربر...

25 دی 1401

خرید تازه اپل به نفع علاقه مندان موسیقی شد

اپل یک خرید مجذوب کننده انجام داد و علاقه مندان به موسیقی را مسرور کرد. درواقع اپل یک اپ موسیقی را خریداری نموده است.

5 دی 1401

مشاغل بانکی در آینده چه تغییراتی خواهند داشت؟

در شصتمین نشست علمی آینده مشاغل و مشاغل آینده جهاد دانشگاهی، تغییرات مشاغل بانکی آنالیز شد.

13 آبان 1401

ارتقای فناوری فشرده سازی ویدئو با هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران به نقل از تک کرانچ، چری بسنبرخ مدیر عامل شرکت دیپ رندر در این مورد گفته است: فرایند توسعه کدک های تازه مبتنی بر هوش مصنوعی پیشرفت کرده است.

27 مهر 1401

چرا هوش مصنوعی نمی تواند جایگزین خلاقیت انسان ها گردد؟

ابزارهای هوش مصنوعی مانند DALL-E 2 خلق آثار هنری فقط با یک کلیک را برای تمام کاربران امکان پذیر نموده اند. اگرچه بعضی کاربران نگران پیشرفت حیرت انگیز هوش مصنوعی هستند، ولی به نظر می رسد در این میان خلاقیت انسان ها در برابر ماشین ها مصون است.

24 مهر 1401

تصاویر زمینه سری پیکسل 7 را با کیفیت بالا دانلود کنید

با رونمایی گوشی های سری پیکسل 7 به تازگی تصاویر زمینه رسمی آن ها هم برای دانلود در دسترس قرار گرفته که شما می توانید در این مطلب آن ها را دریافت کنید.

21 مهر 1401

گوگل پیکسل 7 و 7 پرو با چیپست تنسور G2 معرفی شدند

در بین شرکت های اندرویدی، استراتژی گوگل دقیقا مشابه اپل است و به همین خطار هر ساله تعداد اندکی گوشی نو معرفی می کند. مانند چند سال اخیر، این بار هم شاهد معرفی دو مدل پرچم دار به نام های گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو هستیم که تفاوت مهم بین این دو مدل به دوربین...

14 مهر 1401

برترین تبلت ریلمی!

ریلمی در سال 2021 با عرضه Realme Pad وارد دنیای تبلت ها شد. کسانی که انتظار محصول فوق العاده ای را داشتند، از تماشا یک تبلت ارزان با تراشه Helio G80 کاملاً ناامید شدند. تمرکز ریلمی بیشتر بر روی یک تبلت ارزان و در دسترس برای دانش آموزان در دوران اپیدمی بود. بعلاوه...

12 تیر 1401

افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

خبرنگاران/سمنان مرکز معین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران با حضور رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور و معاون منابع انسانی استانداری سمنان افتتاح شد.

4 خرداد 1401

دومین رویداد ایرانسل پیچ با موضوع استارتاپ های استان اصفهان برگزار گردید

خبرگزاری خبرنگاران- دومین رویداد ایرانسل پیچ (Irancell Pitch) با حضور جمعی از استارتاپ ها و شرکت های خلاق استان اصفهان برگزار گردید.

8 بهمن 1400

چامسکی در دانشگاه علامه طباطبایی سخنرانی می کند

نوام چامسکی فیلسوف، زبان شناس، مورخ و منتقد سیاسی و اجتماعی ، در خصوص زبان شناسی به صورت آنلاین در دانشگاه علامه طباطبائی به سخنرانی می پردازد.

16 فروردین 1400

شیائومی Mi 10i 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود

کومار جینز، نایب رییس شیائومی روز گذشته تیزر ویدیویی از گوشی شیائومی Mi 10i 5G منتشر کرد که به لطف آن باخبر شدیم این محصول با پردازنده اسنپدراگون 750G و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود.

18 بهمن 1399

ضبط حرکت فوتون های در حال پرواز با سریع ترین دوربین ماوراء بنفش دنیا

خبرگزاری خبرنگاران- محققان با استفاده از سریع ترین دوربین ماوراء بنفش دنیا پیروز به ضبط فوتون های در حال پرواز در زمان واقعی و به صورت زنده شدند.

29 آبان 1399
تعداد: (23)