چگونه فلش چشمک زن آیفون را هنگام دریافت تماس و پیامک فعال کنیم؟

به گزارش وبلاگ فروش، در گوشی های هوشمند امروزی این قابلیت فراهم شده تا دریافت اعلانات و تماس های ورودی علاوه بر روش های معمول، از طریق روشن و خاموش شدن فلاش دوربین به کاربر اعلام شود. در این مطلب همراه ما باشید تا به شما آموزش دهیم چگونه می توانید از فلش چشمک زن آیفون هنگام دریافت اعلانات و هشدارها استفاده کنید.

چگونه فلش چشمک زن آیفون را هنگام دریافت تماس و پیامک فعال کنیم؟

چرا به فلش چشمک زن آیفون برای نمایش اعلانات در آیفون نیاز داریم؟

گوشی های آیفون مثل هر گوشی دیگری از شرکت های دیگر، امکان تنظیم صدای زنگ، دریافت اعلانات با صدا، ویبره و… را دارند اما این قابلیت ها برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند یا در محیط های شلوغی هستند مناسب نیست. به عبارتی دیگر، این دست از افراد به جلوه های بصری برای متوجه شدن یک تماس، اعلان و… دارند در نتیجه اینکه یک نور نسبتا شدید در کنار آن ها چشمک بزند و خاموش و روشن شود، به مراتب بهتر و جلب توجه کننده تر از زمانی است که گوشی با صدای بلند زنگ بخورد. خوشبختانه این قابلیت خوب در گوشی های آیفون هم وجود دارد تا بعد از دریافت اعلانات مربوط به هر برنامه ای، فلاش شروع به چشمک زدن کند تا اگر کاربر مشکل شنوایی دارد به راحتی بتواند متوجه آن شود. در ادامه چگونگی فعال سازی این قابلیت در آیفون می پردازیم.

چگونه قابلیت فلش چشمک زن آیفون را برای نمایش اعلانات فعال کنیم؟

برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

  • تنظیمات را باز کرده و به قسمت Accessibility بروید.
  • سپس در پایین بخش Hearing، وارد Audio/Visual شوید.
  • در این منو به سمت پایین سوایپ کنید تا زمانی که عبارت LED Flash for Alerts را ببینید.
  • آن را فعال کنید.

توجه داشته باشید به صورت پیش فرض فلش چشمک زن آیفون تنها زمانی کار می کند که گوشی شما قفل و یا در حالت سایلنت قرار نداشته باشد. چون وقتی گوشی باز باشد، اینطور در نظر می گیرد که شما در حال کار با آن هستید پس طبیعتا متوجه اعلانات خواهید شد. حالت سایلنت هم اگر فعال باشد یعنی شما نمی خواهید هیچ اعلانی دریافت کنید. البته اپل برای آن دسته از افرادی که از این محدودیت خوششان نمی آید هم راه حلی را قرار داده است؛ در منوی مربوط به LED Flash for Alerts که در بالا به آن اشاره کردیم، کافی است دو گزینه Flash While Unlocked و Flash in Silent Mode را هم فعال کنید تا بدین ترتیب در هر شرایطی بتوانید از این قابلیت بهره مند شوید.

توجه داشته باشید وقتی این قابلیت فعال شده، باید به خود عادت دهید که گوشی آیفون خود را به سمت نمایشگر روی زمین قرار دهید تا بتوانید نور فلاش را ببینید. در غیر این صورت فعال سازی آن فایده ای نخواهد داشت.

منبع: MUO

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه فلش چشمک زن آیفون را هنگام دریافت تماس و پیامک فعال کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه فلش چشمک زن آیفون را هنگام دریافت تماس و پیامک فعال کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید