بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد

ایرنا/ براساس خبر و گزارشات منتشر شده، توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد.

5 مهر 1402

هزار سالن سینمایی تا سرانجام دولت سیزدهم، هنوز 188 شهر سینما ندارند

سالن های سینما نسبت به دولت گذشته بیش از 30 درصد افزایش یافته، مدیران سینمایی در صدد تا تعداد سالن ها را تا خاتمه سال به هزار سالن برسانند.

8 شهریور 1402

جدیدترین گوشی مقرون به صرفه قیمت چینی سر از ژاپن درآورد، عکس

گجت نیوز نوشت: اوپو رینو ای 9 - OPPO Reno 9A در کشور ژاپن معرفی گردید؛ یک گوشی 5G میان رده که با قیمت کمتر از 300 دلار به فروش می رسد.

26 خرداد 1402

اسکای لایت یا سقف شیشه ای چیست؟

اگر به ایده اسکای لایت یا همان سقف شیشه ای در ساختمان علاقه مند هستید و تمایل به اجرای آن در ساختمان خود دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی بدانید که مزایا و معایب سقف شیشه ای چیست؟

25 خرداد 1402

نرخ عوارض آزادراه ها از اول خرداد 25 درصد گران شد

افزایش 25 درصدی نرخ عوارض آزادراه ها از اول خرداد کلید خورد. مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه ها اظهار داشت نرخ عوارض آزادراه های کشور از ابتدای خرداد ماه افزایش یافت که به مرور به آزادراه های کشور ابلاغ می گردد.

19 خرداد 1402

شهرداری گنبد کاووس آماده یاری به بازسازی بلندترین برج آجری دنیا است

ایرنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، شهرداری گنبد کاووس آماده یاری به بازسازی بلندترین برج آجری دنیا است.

9 خرداد 1402

رنگ بندی و طراحی خیره کننده گوشی تاشوی موتورولا، عکس

زومیت نوشت: رندرهای موتورولا ریزر 40 اولترا نشان می دهند این گوشی تاشدنی در سه رنگ به بازار می آید. ریزر 40 اولترا دوربین دوگانه خواهد داشت.

6 خرداد 1402

باغ خسرو شاهی یکی از جاذبه های دیدنی تهران به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، باغ خسرو شاهی یکی از جاذبه های دیدنی تهران به شمار می رود.

29 اردیبهشت 1402

حفظ و احیای بناهای تاریخی با مشارکت دانشگاهیان

حفظ و احیای بناهای تاریخی از مقوله های مهم است و در این راستا انجام پژوهش های دانشگاهی کمک قابل توجهی به این موضوع می کند.

27 بهمن 1401

فراوری زخم پوش های نوین برای ترمیم زخم های عمیق

به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه تهران، سمانه سادات میرحاجی و مرجان سلیمان پور دو دانشجوی کارشناسی ارشد بیوفیزیک مرکز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران زیر نظر پروفسور علی اکبر صبوری استاد ممتاز دانشگاه تهران، در آزمایشگاه بیوترمودینامیک...

13 بهمن 1401

این ویرانه، خانه عارف قزوینی است

خانه منتسب به عارف قزوینی سال هاست شرایط خوبی ندارد و با وجود وعده های واهی به عنوان یک ویرانه آخرین نفس هایش را می کشد. نگران کننده تر آن که این خانه قاجاری که غفلت به بند بند آن نفوذ نموده، عاقبت به چه سرنوشتی دچار خواهد شد؟

10 بهمن 1401

خدمات متنوع گالری جواهرات مهر

گالری جواهرات مهر افتخار دارد در نوسازی و پیشرفت جامعه طلا و جواهر نقش کوچکی را بر عهده بگیرد.با توجه به اینکه حرکت جامعه از سنتی به مدرن در زمینه های فرهنگی، مالی و اجتماعی اجتناب ناپذیر بوده، این مرکز به تبعیت از احتیاج اجتماعی موجود ، نقش خود را یافته...

27 دی 1401

آتش سوزی پلاسکو ، نوستالژی شیرین، خاطره تلخ

خاطرات کودکی همواره عزیز بودن، از همون بچگی تا به امروز، پارک های بسیاری تو خاطر همه ما جزو برترین ها بودن، شهربازی و حتی پاساژهایی که از همون لحظه ورود، بویِ لباس نو عید می دادن. اما زمان همواره هم مهربون نیست و گاهی برترین خاطرات رو تبدیل به تلخ ترین...

16 دی 1401

ترسناک ترین کشف سال 2022؛ استخوان به سیخ کشیدۀ انسان!

اوایل سال 2022 بود که باستانشناسان خبر از یک کشف ترسناک دادند: استخوان های ستون فقرات انسان به تعداد زیاد که به وسیلۀ نی به هم متصل شده بودند. از نظر باستانشناسان این بقایای عجیب، در واقع یادگاری از دوران غارتگری اسپانیایی ها در آمریکای جنوبی بودند....

13 دی 1401

رقابت قدرت های بزرگ تشدید می شود! ، یافتن خرد کار دشواری شده است

والتر راسل مید پژوهشگر اندیشکده هادسون است و تا سال 2010 به عنوان همکار ارشد هنری کیسینجر برای سیاست خارجی ایالات متحده در شورای روابط خارجی فعالیت کرده بود. ستون نویس روزنامه وال استریت ژورنال است و برای امریکن اینترست نیز می نویسد. او یکی از بنیانگذاران...

10 دی 1401

13 فیلم عاشقانه برتر 2022

کمتر از سه هفته دیگر تا سرانجام سال 2022 به جای مانده است. در این روزها معمولا رسم بر این است که بهترین های سینمای جهان در سالی که گذشت معرفی می شوند. یکی از ژانرهای محبوب سینما، فیلم های عاشقانه است که معمولا طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. سال 2022 پس از...

22 آذر 1401

70 کیلومتر خط کشی محوری برای کاهش تصادفات ، سرقت نوارهای گاردریلی بزرگراه آزادگان؛ بلای جان رانندگان

شهرداری منطقه18 اجرای اقدامات و طرح های ویژه ای را در راستای تسهیل عبور و مرور شهروندان، افزایش ایمنی در سفرهای درون و برون شهری و کاهش آمار تصادفات و سوانح رانندگی در دستور کار قرار داده است.

5 آبان 1401

پیگیری تخصیص اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه

رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق کرمانشاه گفت : پیگیری تخصیص اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در حال انجام است.

26 مهر 1401

فرمانداران ملزم به آنالیز دقیق تأمین آب و برق مدارس شدند

استاندار هرمزگان گفت: اگر در شروع سال تحصیلی تازه مدرسه ای بدون آب و برق باشد، آب و برق فرمانداری آن شهرستان قطع می گردد.

31 شهریور 1401

قبض رایگان 5 میلیون مشترک خانگی در تابستان سال جاری

محرابیان با اشاره به اجرای پیروز طرح های مدیریت مصرف و قبض رایگان 5 میلیون مشترک در تابستان، مشارکت مردم را یکی از پایه های مدیریت مصرف سال جاری مطرح کرد.

21 شهریور 1401
تعداد: (56)