خدمات متنوع گالری جواهرات مهر

به گزارش وبلاگ فروش، گالری جواهرات مهر افتخار دارد در نوسازی و پیشرفت جامعه طلا و جواهر نقش کوچکی را بر عهده بگیرد.با توجه به اینکه حرکت جامعه از سنتی به مدرن در زمینه های فرهنگی، مالی و اجتماعی اجتناب ناپذیر بوده، این مرکز به تبعیت از احتیاج اجتماعی موجود ، نقش خود را یافته و با تمام وجود به عهده گرفته است.

خدمات متنوع گالری جواهرات مهر

مهمترین روینمودهای ما درگالری مهر به این توضیح می باشد:

-توجه به فرهنگ ملی ایرانی: به نحوی که افتخارات کهن و غنای فرهنگ ایرانی و ارزشهای ملی تحت تهاجم دستاوردهای نو قرار نگیرد، بلکه ارزشهای تازه در خدمت فرهنگ ملی ما باشد.

-رعایت استانداردهای کیفیت کالا و خدمات: همکاران ما در تلاشند تا به یک الگوی مناسب در فراوری کالا رسیده و مشتری مداری و ارائه خدمات، بیش از حد انتظار را مورد توجه قرار دهند. احترام به ارزشهای فرهنگی جامعه و توجه ویژه به درخواست مشتری اولین اولویت ماست.

-فضای مناسب: تجهیزات پیشرفته و به کارگیری سامانه های تازه و فناوری های روز همراه با کارکنان کارآمد، نمونه منحصر به فرد یک گالری پیشرفته را ایجاد نموده است .

-پرسنل آموزش دیده: پرسنل آموزش دیده و ارتباط دائم با مراکز معتبر در زمینه طلا، جواهر و گوهرشناسی در داخل و خارج از کشور.

- تنوع در عرضه محصولات

-پاسخگویی به مطالبات تازه علاقمندان به طلا و جواهر

-طراحی و ساخت جواهرات به سفارش مشتری

این گالری با هدف نوآوری و ابتکار در زمینه طلا و جواهر و ارائه خدمات مطابق با نیازهای روز تأسیس شده است و توجه به جنبه های فرهنگ ملی همراه با خدمات فراتر از استانداردهای رایج، مورد توجه جدی ما در این گالری قرار گرفته است.

تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری سلامی ایران است.

آدرس گالری مهر

تهران - بلوار میرداماد - میدان مادر ساختمان 707 - طبقه سوم - واحد 37

شماره تماس

22270054

منبع: همگردی

به "خدمات متنوع گالری جواهرات مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمات متنوع گالری جواهرات مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید