آسفالت ریزی 7هزار و 800 متر مربعی معابر منطقه 22 طی دو هفته

به گزارش وبلاگ فروش، خبرگزاری خبرنگاران-محمدی از اجرای آسفالت ریزی 7هزار و 800 متر مربع در مدت زمان دو هفته در معابر 12 گانه این منطقه اطلاع داد و گفت: عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی فروردین ماه به شکل روکش و لکه گیری آسفالت به شکل دستی و مکانیزه انجام شده و یک هزار و 200 تن آسفالت به کار رفته است.

آسفالت ریزی 7هزار و 800 متر مربعی معابر منطقه 22 طی دو هفته

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فروش به نقل از شهر، وحیدرضا محمدی اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت ریزی در معابر منطقه 22 از نخستین روز امسال صورت گرفت که بعضی از معابر بیش از یک دهه از عمر آسفالت آن می گذشت و مورد بازسازی و نوسازی نهاده شد.

شهردار منطقه 22 ادامه داد: از مهم ترین معابر این محدوده که در ایام نوروز مورد آسفالت ریزی تازه نهاده شد، کندرو آزاد راه تهران- کرج در محورهای بزرگراه آزادگان به طول یک کیلومتر بود که به علت حجم بالای تردد خودروهای سنگین و سبک به شکل همه روزه مسدود شدن محور برای عملیات عمرانی بار ترافیک بسیار بالایی را به وجود می آورد که با یک برنامه ریزی از سوی سازمان عمران شهرداری تهران و پلیس راهور به اجرا در آمد.

وی اضافه کرد: آسفالت ریزی محور آزاد راه تهران - کرج در ایام نوروز از سوی سازمان فنی و عمران به اجرا در آمد و مورد رضایت شهروندان نهاده شد.

محمدی گفت: عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی فروردین ماه به شکل روکش و لکه گیری آسفالت به شکل دستی و مکانیزه انجام شده که برای 7 هزار و 800 متر مربع آسفالت ریزی، یک هزار و 200 تن آسفالت به کار رفته است.

شهردار منطقه 22 بیان کرد: این حجم آسفالت ریزی در بازه دو هفته ای بسیار حجیم است و می توان منطقه 22 را جزو منطقه ها نخست شهر تهران برای اجرای عملیات آسفالت ریزی در دو هفته ابتدایی سال دانست.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آسفالت ریزی 7هزار و 800 متر مربعی معابر منطقه 22 طی دو هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسفالت ریزی 7هزار و 800 متر مربعی معابر منطقه 22 طی دو هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید