آیفون 13 تازه با امضای دیجیتالی طلایی!

به گزارش وبلاگ فروش، شرکت روسی خاویار Caviar، نسخه محدود جدیدی از گوشی هوشمند iPhone 13 Pro را منتشر نموده است که مالک دستگاه می تواند تمام اطلاعاتی را که لازم می بیند، به صورت امضای دیجیتال در یک کد QR طلایی تعبیه شده در قاب پشتی دستگاه، رمزگذاری کند.

آیفون 13 تازه با امضای دیجیتالی طلایی!

به گزارش وبلاگ فروش، شرکت خاویار در چند ماه گذشته که گوشی های سری آیفون 13 روانه بازار شده، نسخه های منحصر بفردی از آن ها را روانه بازار نموده که برای مثال می توان از مدل مزین شده با دندان یک دایناسور و یا مدل های حاوی NFT های متصل به بازار رمز، یاد کرد. مجموعه تازه امضای دیجیتال شامل سه مدل است که هر کدام مجهز به یک کد QR طلایی است که مالک می تواند آن را با اطلاعات شخصی دلخواه خود، رمزگذاری کند. از این رو، امضای دیجیتال را شاید بتوان نام مناسبی برای این سری گوشی ها به حساب آورد.

استفاده از کد QR در سال های اخیر به طور قابل توجهی افزایش یافته است و خاویار نیز اکنون به روشی منحصر به فردی به این موضوع واکنش نشان داده است. البته، این اولین مجموعه تلفن همراه از خاویار نیست که در آن یک کد QR در طراحی گوشی ادغام شده است. ماه گذشته، این شرکت مجموعه ای از آیفون 13 پرو کریپتو را راه اندازی کرد که در آن کد QR حاوی پیوندی به NFC گوشی بود. با این حال، در مجموعه تازه، مالک می تواند خودش تصمیم بگیرد که کد QR گوشی حاوی چه اطلاعاتی باشد. به عنوان مثال، می توانید کارت ویزیت دیجیتال خود را در آن بسازید و یک وب سایت شرکت یا پیوندی به حساب اینستاگرام اضافه کنید. کد QR حتی می تواند به عنوان گواهی واکسیناسیون کووید مورد استفاده قرار گیرد. در حالت دوم، خاویار در صورت واکسیناسیون مجدد یک بار کد QR را جایگزین می نماید. کد QR در پشت گوشی قرار داده شده است و هر سه مدل از مواد لوکسی مانند طلا، تیتانیوم PVD ساتن و حکاکی های منحصر به فرد ساخته شده اند.

آیفون 13 پرو امضای دیجیتال؛ نسخه طلایی

لوکس ترین مدل در مجموعه امضای دیجیتال، نسخه طلایی آیفون 13 پرو است. این گوشی هوشمند دارای پنل پشتی طلایی 18 عیار با شبکه هایی است که نمادی از شبکه رو به رشد تجارت و مخاطبین شخصی شماست. به گزارش وبلاگ فروش، خاویار تنها 19 نسخه از این مدل انحصاری را فراوری خواهد نمود. قیمت خرده فروشی پیشنهادی این گوشی طلایی، 35370 دلار است که برای این مبلغ شما یک آیفون 13 پرو را با حافظه 128 گیگابایتی دریافت خواهید کرد. مشتریان بعلاوه می توانند 256 یا 512 گیگابایت و یا حتی 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی را انتخاب نمایند. اگر فکر می کنید مدل پرو خیلی کوچک است، با مبلغ 39980 دلار، آیفون 13 پرو مکس 128 گیگابایتی را دریافت خواهید کرد.

آیفون 13 پرو امضای دیجیتال؛ نسخه ماتریس QR

نسخه iPhone 13 Pro QR Matrix دارای بدنه تیتانیومی به رنگ گرافیتی با روکش طلایی است. پنل پشتی دارای حکاکی لیزری است که یادآور ماتریس QR است. خاویار 99 نسخه از این مدل را عرضه خواهد نمود که همگی دارای یک عدد منحصر به فرد حک شده در کناره گوشی هستند. بعلاوه همه این دستگاه ها دارای گواهی گارانتی هستند. قیمت این نسخه محدود از 6370 دلار برای آیفون 13 پرو (128 گیگابایت) و 6910 دلار برای پرو مکس (128 گیگابایت) آغاز می گردد.

آیفون 13 پرو امضای دیجیتال؛ نسخه مشکی

مدل سوم دارای محفظه مشکی شیک ساخته شده از تیتانیوم ساتن با پوشش PVD است که این مدل نیز دارای کد QR طلایی می باشد. قیمت این مدل از 6220 دلار برای آیفون 13 پرو (128 گیگابایت) و 6750 دلار برای پرو مکس بزرگتر (128 گیگابایت) آغاز می گردد. شرکت خاویار از این مدل نیز 99 دستگاه را فراوری خواهد نمود.

مدل های محدود امضای دیجیتال iPhone 13 Pro خاویار، دقیقاً همان عملکرد های نسخه های معمولی اپل را ارائه می نمایند. مدل Pro دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی AMOLED است و Pro Max دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است و هر دو از نرخ نوسازی تطبیقی 120 هرتز پشتیبانی می نمایند. این گوشی های هوشمند از تراشه بسیار قدرتمند A15 Bionic و سیستم عامل iOS 15 بهره می برند. یک سیستم دوربین سه گانه شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه وجود دارد که با یک دوربین 12 مگاپیکسلی FaceTime در جلو، پشتیبانی می گردد. آیفون 13 پرو دارای باتری 3095 میلی آمپر ساعتی است که با آن می توانید تا 22 ساعت ویدیو پخش کنید و باتری 4352 میلی آمپر ساعتی آیفون 13 پرو مکس نیز 28 ساعت پخش ویدئو را تضمین می نماید.

منبع: letsgodigital

ترجمه: مصطفی جرفی-وبلاگ فروش

منبع: فرارو

به "آیفون 13 تازه با امضای دیجیتالی طلایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 تازه با امضای دیجیتالی طلایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید