سلامتی و پزشکی

آیا استفاده از روغن درخت چای برای جوش واقعا موثر است؟

شاید این روزها در هنگام خرید لوازم بهداشتی و مراقبت از پوست، نام روغن درخت چای در ترکیبات محصولات، بیشتر به گوشتان خورده باشد. روغن درخت چای یک مکمل درمانی عالی برای تسکین و بهبود بخشیدن آکنه های خفیف تا میانه است. در این مطلب از خبرنگاران مگ تصمیم داریم...

24 مهر 1402

بیمه شدن 10 هزار هنرمند صنایع دستی در صورت تامین اعتبار

خبرنگاران: معاون صنایع دستی و هنرهای صنایع وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، گفت: 10 هزار هنرمند واجد شرایط در صورت تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه، تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

11 مهر 1402

چگونه با فرزند خود در مورد مهاجرت صحبت کنیم؟

اگر قصد مهاجرت دارید و صاحب فرزند یا بچه های هستید، باید با آن ها درباره مهاجرت صحبت کنید. در طول فرایند مهاجرت و پس از آن شرایطی پیش خواهد آمد که فرزندتان باید برای آن آماده باشد. در این مقاله، مزایا و چالش های احتمالی برای خانواده های مهاجر دارای فرزند...

27 شهریور 1402

خواص شگفت انگیز بادام هندی برای سلامتی، میزان مصرف مجاز روزانه

خواص بادام هندی برای بچه ها بسیار زیاد است. به همین علت بیشتر والدین با خرید بادام هندی انرژی روزانه بچه ها خود را افزایش می دهند.

23 شهریور 1402

واکنش تامین اجتماعی به خبر خروج 400 دارو از پوشش بیمه

در پی بعضی اظهارات مبنی بر خروج 400 قلم داروی موردنیاز بازنشستگان از شمول بیمه های پایه، مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی ضمن رد این خبر می گوید: هیچ دارویی از پوشش بیمه خارج نشده است.

9 شهریور 1402

رقابت عجیب گرانترین و مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند دنیا، عکس

گجت نیوز نوشت: در سال های اخیر ساعت های هوشمند به محبوب ترین گجت های پوشیدنی تبدیل شده و مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته اند. در این مقاله با گران ترین و مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند دنیا آشنا شوید.

7 شهریور 1402

چه زمانی برای چرت زدن مناسب است؟

شاید شما هم متوجه شده باشید که برخی روزهای هفته در ساعات بعد از ظهر احساس خستگی و خواب آلودگی دارد و هر چند ممکن است در حال تماشای تلویزیون یا فعالیت دیگری باشید اما اگر امکانش فراهم شود می توانید در آن ساعت از روز بخوابید.

31 مرداد 1402

10 اتفاقی که با خوردن زیاد زردچوبه برایتان می افتد!

اگر از زردچوبه زیاد بهره ببرید، این 10 اتفاق برایتان می افتد.

29 مرداد 1402

مغذی ترین سبزیجات در سطح دنیا را بشناسید

بر کسی پوشیده نیست که سبزیجات، سرشار از فیبر، ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان بوده و از ضروریات یک رژیم غذایی سالم هستند. در حالی که همه سبزیجات به مقدار خود مغذی هستند، در این میان فواید بعضی از آن ها نسبت به بعضی دیگر بیشتر است.

29 مرداد 1402

بهترین ویتامین برای داشتن صورتی صاف

ویتامین ب به دلیل انواع مختلفی که دارد ممکن است برای مصرف عموم گیج کننده به نظر برسد با این حال هشت نوع ویتامین ب وجود دارد که بعضی از آن ها بسیار معروف هستند و بعضی دیگر کمتر مورد توجه قرار گرفته اند.

28 مرداد 1402

روایت امانی از مسائل یک شهرک همسایه کارخانه آسفالت ، سارقان یک پل را جدا کردند و بردند

عضو شورای شهر تهران از شرایط یک شهرک در منطقه 19 ابراز نگرانی کرد و از شهرداری خواست برای حفظ بوستان ها این محله که همجوار با کارخانه آسفالت است، راه حلی پیدا کند.

24 مرداد 1402

7 طبقه آسمان را در چشمه های 7 رنگ ساری ببینید

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی و گردشگری ایران که جهانگرد های بسیاری را از سراسر جهان به این کشور می کشانند چشمه های باداب سورت ساری است. با سفر به این چشمه های چند میلیون ساله رنگارنگ خاص ترین تجربه گردشگری عمرتان را تجربه کنید.

24 مرداد 1402

10 علت اهمیت مهارت های نرم برای پیشرفت در مسیر شغلی

اگرچه مهارت های سخت، تخصص و توانایی های فنی افراد را به کارفرماها نشان می دهند، اما مهارت های نرم نشان دهنده توانایی اشخاص برای تعامل با همکاران و رشد در یک شرکت هستند. مهارت های نرم می توانند به شما در ایجاد روابط و حل مسائل یاری نمایند تا بتوانید به...

20 مرداد 1402

نقش بازی کردن بی نظیر مار در برخورد با انسان

صاغرمار شرقی (آمریکایی) با نام علمی Heterodon platirhinos ستاره داستان و گونه ای از خانواده قمچه ماران است.

17 مرداد 1402

این آقا در پرسپولیس فکر می نماید من طاعون دارم ، الهی شکر به کسی محتاج نیستم

رضا درویش که همواره در کوشش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان روبرو شده است.

16 مرداد 1402

سطح تحصیلات والدین چه ربطی به وزن بچه ها دارد؟

چاقی دوران کودکی یک مشکل جدی در سراسر دنیا است و زمانی ایجاد می گردد که کودک نسبت به سن و قد خود، وزن نامناسبی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی این بیماری، پیروی از عادات غلط تغذیه ای است. می توان با آموزش عادات غذایی سالم به کودک و ترغیب او به ورزش، از چاقی...

11 مرداد 1402

آب کردن چربی شکم با چند خوراکی ساده

کاهش چربی شکم و داشتن اندامی متناسب دغدغه بسیاری از خانم ها و آقایون است که تنها به وسیله ورزش به دست نمی آید، بلکه تغدیه سالم نیز نقش مهمی در این ماجرا دارد.

9 مرداد 1402

ادارات این شهرستان ها به علت آلودگی هوا تعطیل شد

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار ادارات شهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، زارچ، یزد، مهریز، بافق و بهاباد در روز یکشنبه، تعطیل اعلام شد.

8 مرداد 1402

راهنمای خرید عروسک بانمک؛ حال خود را خوب کنید

اگر قصد دارید تا برای خود یا فرزندتان یک عروسک بگیرید، پیشنهاد می کنیم به جای خرید عروسک های قران قیمت و واقع گرایانه که تمام و کمال جنبه دکوری دارند و روی قفسه می نشینند و خاک می خورند، سراغ عروسک های پولیشی بروید که حس و حال بهتری چه به شما و چه به بچه...

31 تیر 1402

سرعت طوفان در زابل به 126 کیلومتر بر ساعت رسید

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید تا بیشینه 126 کیلومتر بر ساعت بامداد امروز آدینه زابل را درنوردید و گردوغبار حاصل از آن شعاع دید افقی را در ایستگاه هواشناسی این شهر به 400 متر کاهش داد.

30 تیر 1402
تعداد: (374)