راهنمای خرید عروسک بانمک؛ حال خود را خوب کنید

به گزارش وبلاگ فروش، اگر قصد دارید تا برای خود یا فرزندتان یک عروسک بگیرید، پیشنهاد می کنیم به جای خرید عروسک های قران قیمت و واقع گرایانه که تمام و کمال جنبه دکوری دارند و روی قفسه می نشینند و خاک می خورند، سراغ عروسک های پولیشی بروید که حس و حال بهتری چه به شما و چه به بچه ها می دهند.

راهنمای خرید عروسک بانمک؛ حال خود را خوب کنید

فرقی نمی نماید چه سنی داشته باشید، کودک باشید یا در دهه های چندم زندگی خود مشغول به فعالیت های مختلف، یک عروسک می تواند حال شما را خوب کند. تحقیق های مختلی نشان داده اند که عروسک ها می توانند نه تنها به بچه ها رفتار اجتماعی سالم را بیاموزند و آن ها را با مفاهیمی مثل مراقبت و وابستگی آشنا نمایند، بلکه روی توانایی های حسی آن ها هم تاثیری مثبت می گذارند.

بسیاری از افراد بزرگسال هنوز هم عروسک های کودکی خود را نگه داشته اند و چه بسا پس از یک روز پرمشغله، شب را کنار آن ها می گذرانند و به بغل آن ها پناه می برند. تماشا اینکه فرزند شما یک عروسک مورد علاقه دارد و از او مراقبت می نماید و همه جا همراه خود می آورد، یکی از زیباترین و لذت بخش ترین تصاویر دنیاست.

صد البته که عروسک های واقع گرایانه با جنس های مختلف مثل پلاستیکی یا حتی سرامیکی هم مخاطب هدف خود را دارند، اما بیشتر ساخت و طراحی و هنری که برای فراوریشان صرف شده است را تحسین می کنید تا اینکه بخواهید به عنوان یک عروسک با آن ها برخورد کنید.

تصمیم گرفتیم تا تعدادی از عروسک هایی که هم از نظر قیمتی خریدشان معقول است و هم مطمئنیم از نظر ظاهری و جنس شان می توانند حس خوبی به شما منتقل نمایند را پیدا و برایتان انتخاب کنیم. بازه قیمتی این عروسک ها به هیچ وجه بالا نیست و می توانید حتی چند تا یا حتی تمام محصولات فهرست مان را هم یک جا تهیه کنید و روی تخت تان بریزید و قول می دهیم تا محیط زندگی بهتری برای خود بسازید.

در ادامه می توانید تعدادی از برترین عروسک های بانمک و باکیفیت را ببینید و برای خود تهیه کنید.

1. عروسک هشت پا

این عروسک پولیشی هشت پا یکی از محبوب ترین محصولات بازار است و به احتمال زیاد در خانه دوستان زیاد به چشم تان بخورد. این موضوع ممکن است به خودی خود عاملی بازدارنده در خریدش باشد، اما علت محبوبیتش واقعا طراحی بانمک آن است. عروسک هشت پا پاهای گرد و بانمکی دارد و می توان به راحتی آن را به بغل گرفت و با آن بازی کرد. قیمت این عروسک هم واقعا خوب است و با اینکه مقدار بزرگی ندارد، مقدار اش با قیمتش آن متناسب است.

2. عروسک پونی

سری پونی کوچولوی من یا همان My Little Pony مخاطب خاص خود را دارد. فرقی هم نمی نماید درباره بچه ها صحبت کنیم یا بزرگترها، این سری در همه رده های سنی مخاطب و هوادار دارد و جماعت زیادی در پی مجموعه های تلویزیونی و فیلم ها و محصولات آن هستند. عروسک پولیشی پونی در تعدادی رنگ مختلف فراوری شده است و اگر خودتان یا فرزندتان هوادار این سری هستید، می توانید تعدادی زیادی از آن ها را در چند رنگ تهیه کنید و داشته باشید.

3. عروسک خرگوش

خروگش پولیشی کاملا از آن دسته عروسک هاست که قرار است روی بالشت تان قرار بگیرد و به هنگام خواب همراهی کند و همه جا هم در پی تان بیاید. عروسک مقدار نسبتا کوچکی دارد، اما طراحی آن واقعا خوب آنجام شده و کیفیتش هم عالی است. اساسا خرگوش ها از بانمک ترین موجوداتی هستند که می توانید یک عروسک از آن ها داشته باشید و این عروسک خرگوش پولیشی هم چه برای خودتان و چه برای فرزندتان، انتخاب بسیار خوبی است.

4. عروسک کیتی

سری هلو کیتی نیازی به معرفی ندارد و شخصیت اصلی این مجموعه عروسک ها با همین نام، احتمالا با نمک ترین شخصیت تاریخ است. عروسکی که از هلو کیتی این جا انتخاب نموده ایم، به هیچ وجه نسخه ای اصلی نیست اما کیفیت ساخت قابل قبولی دارد و بین نسخه های تقلبی هلو کیتی، بهتر از بقیه توانسته است ظاهر بانمک و اصلی را حفظ کند. این عروسک کیتی سایز بزرگی ندارد و قیمتش هم از دو عروسکی که بالاتر معرفی نموده ایم بیشتر است، در نتیجه اگر هلو کیتی بودن برایتان مهم نیست، دو گزینه بالایی بهتر هستند.

5. عروسک گربه خوابیده

اگر هدف تان از خرید عروسک، هدیه دادن آن است، این گزینه فهرست مان بهتر از بقیه به کارتان می آید. عروسک گربه خوابیده اساسا جنبه دکوری دارد و با اینکه به لطف جنسش می توان کمی آن را ناز هم کرد، اما بیشتر به درد این می خورد تا آن را روی فقسه ای قرار دهید. سایز عروسک و مشخصا گربه بسیار کوچک است و به خوبی در قفسه های کوچک جای می گیرد. اگر در پی هدیه دادن یک عروسک کوچک و بسیار بانمک هستید، سراغ این گربه خوابیده بروید.

6. کاکتوس رقصان

کاکتوس سخنگو را احتمالا تا به حال چه در شبکه های اجتماعی یا چه در خانه دوستان خود دیده اید؛ اسباب بازی ای که می تواند صدای شما را ضبط کند و به شکلی بانمک، آن را دوباره پخش کند. کاکتوس سختگو به این شکل کار می نماید که در ابتدا باید صدایی را با فشردن کلیدی ضبط کنید، سپس آن صدا با ریتم و حرکات کاکتوس رقصان، برایتان پخش می گردد. خود کاکتوس هم پنجاه صدا و موسیقی مختلف در خود دارد که می توان بدون ضبط صدا هم از آن استفاده کرد. این کاکتوس بانمک بیشتر به درد ضبط جملات بانمک و پخش دوباره آن در دورهمی ها می خورد.

7. حیوانات مکعبی پلاستیکی

این بسته حیوانات که به نام عروسک های حمام به فروش می رسد، حتما هم لازم نیست در وان انداخته شوند و به خودی خود هم عروسک های بانمک و مجذوب کنندهی هستند. مشخصا طراحی حیوانات این عروسک های مکعبی بسیار خوب و زیبا صورت گرفته است و جنس شان هم کم و بیش خوب است و با توجه به قیمتشان، می توان کیفیت را قابل قبول دانست. عروسک ها سایز کوچکی دارند و بیشتر به درد بچه های کوچک تر هم می خورند و پیشنهاد نمی کنیم برای خودتان آن ها را خریداری کنید.

8. عروسک خرس بزرگ

اگر در پی یک عروسک هستید که بغلش کنید، یا حتی بهتر، آن بتواند شما را بغل کند، به این گزینه فهرست مان فکر کنید. این عروسک یک متری (که در واقعیت سایزش پنج سانت کمتر از یک متر است) از برترین عروسک های خرس نسبتا بزرگی است که می توانید با این قیمت تهیه کنید. در نتیجه انتظار کیفیت عجیب و غریبی هم از آن نداشته باشید، اما واقعا این عروسک خرس بزرگ با قیمتی که دارد، هم طراحی و جنس خوبی دارد. عروسک های خرسی بزرگ می توانند یکی از برترین عروسک های اتاق تان باشند و اگر از این دست عروسک ها ندارید، این عروسک انتخاب بسیاری خوبی است.

9. عروسک فیل نسبتا بزرگ

این فیل بزرگ یکی از برترین عروسک هایی است که می توانید برای خود تهیه کنید. طراحی فیل واقعا زیبا و بانمک صورت گرفته و اجزای بدن فیل، از پاهایش گرفته تا خرطوم و گوشش به خوبی تکان می خورند و می توانید با آن ها بازی کنید؛ طوری که بغل کردن این فیل بزرگ واقعا مجذوب کننده است و حس خوبی بهتان می دهد. از نظر قیمتی یکی دو سطح بالاتر رفته ایم، اما این قیمت بالاتر در جنس فیل لحاظ شده است و عروسکی که دریافت می کنید واقعا ارزش خریدش را دارد.

10. عروسک میکی ماوس و مینی ماوس

بد نیست بین عروسک های خود یکی دو شخصیت معروف هم داشته باشید و میکی ماوس در عین اینکه یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیاست، ظاهری بسیار بانمک دارد. با این حال، عروسک مینی ماوس غیر اصل خوب کم به چشم مان می خورد و بین آن ها، برترین گزینه را پیدا نموده ایم. این ست عروسک شامل دو شخصیت میکی ماوس و مینی ماوس است و مقدار بزرگی هم دارد. دو عروسک داخل این بسته بسیار شبیه به طراحی اصلی و قدیمی میکی ماوس ساخته شده اند و کیفیت شان هم بسیار خوب است. با اینکه با قیمیتی بالاتر از دیگر محصولات طرف هستیم، اما عروسک پولیشی میکی ماوس و مینی ماوس اساسا شامل دو عروسک بزرگ و باکیفیت است.

منبع: دیجیکالا مگ

به "راهنمای خرید عروسک بانمک؛ حال خود را خوب کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید عروسک بانمک؛ حال خود را خوب کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید