ورزش

روسلان نورالدین اف زنگ خطر را به صدا درآورد

معمای ازبک ها برای انتخاب قهرمان المپیکی در دسته 102 کیلوگرم یا فوق سنگین به سوال اتحادیه جهانی نیز تبدیل شده است. تیم ازبکستان 2 قهرمان نامدار المپیک (روسلان نورالدین اف و اکبر ژورائف) در دسته 109 کیلوگرم دارد. ژورائف مدتی در دسته فوق سنگین شانس خود را برای...

26 شهریور 1402

تقدیر ویژه برزیلی ها از نیمار

تیم ملی برزیل در رقابت های انتخابی جام جهانی 2026، در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی بولیوی رفت و در نهایت پیروز شد در این ملاقات با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد.

19 شهریور 1402

20 میهمان ویژه برای ورود رونالدو به ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا 20 نفر را برای تهیه وی ای آر در اولین حضور کریستیانو رونالدو در ایران به تهران خواهد فرستاد.

18 شهریور 1402

نکونام ستاره مطرح را نمی خواهد ، سرمربی استقلال در پی جذب گزینه مورد تاییدش

بعد از جذب گوستاوو بلانکوی آرژانتینی که یک هفته پیش با استقلال به توافق رسید، سرمربی استقلال عزم خود را جزم نموده تا یک بازیکن تازه دیگر به خدمت بگیرد.

18 شهریور 1402

هدیه ویژه رئیس فدراسیون عربستان به مهدی تاج

مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران و یاسر المسحل، همتای عربستانی امروز در ریاض، تفاهم نامه همکاری 2 فدراسیون را به امضا رساندند.

14 شهریور 1402

پیغام جنجالی جواد نکونام به محمدحسین میثاقی

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر پیرامون دلایل جدایی بازیکنان جوان از این تیم ازجمله منتظر محمد، سینا سعیدی فر، آریا برزگر و ... توضیحاتی ارائه داد و مطرح کرد با هماهنگی کادرفنی نسبت به جدایی آن ها تصمیم گرفته است.

14 شهریور 1402

رکورد تماشاگر در ورزش زنان شکسته شد

این رکورد در یک مسابقه والیبال دانشگاهی در آمریکا شکسته شد.

11 شهریور 1402

خبر بد تاج برای نمایندگان فوتبال ایران در آسیا

بعد از قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا یکی از دغدغه های اهالی فوتبال به میزبانی از تیم های عربستانی در داخل ایران برمی شود. در روزهای گذشته بعضی رسانه های خارجی و عرب زبان صحبت از برگزاری بازی های تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث به میان آوردند اما مهدی...

7 شهریور 1402

رقابت عجیب گرانترین و مقرون به صرفه ترین ساعت های هوشمند دنیا، عکس

گجت نیوز نوشت: در سال های اخیر ساعت های هوشمند به محبوب ترین گجت های پوشیدنی تبدیل شده و مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفته اند. در این مقاله با گران ترین و مقرون به صرفه ترین ساعت هوشمند دنیا آشنا شوید.

7 شهریور 1402

جلسه فوق العاده برای انتقال بزرگ طارمی ، مهدی امشب دور افتخار می زند؟

مدیران باشگاه پورتو تصمیم دارند جلسه ای را برگزار نموده و درباره آینده طارمی تصمیم گیری نهایی داشته باشند.

6 شهریور 1402

مشکل عیسی آل کثیر حل شد؟

خبری که پیش از شروع هفته اول رقابت های لیگ بیست و سوم از سازمان لیگ به بیرون درز کرد و عیسی آل کثیر را از لیست بازیکنان در دسترس مورایس برای ملاقات با تراکتور خارج کرد، با گذشت سه هفته از مسابقات لیگ برتر خاتمه در مسیری پیش می رود که سپاهانی ها انتظارش...

4 شهریور 1402

اولین شکست استقلال با نکونام در اصفهان ، سپاهان اولین فینال را جنجالی برد ؛ از انفجار نارنجک تا پنالتی پر سر و صدا!

در سرانجام مصاف تیم های سپاهان و استقلال، شاگردان ژوزه مورایس یک بر صفر به پیروزی دست یافتند.

2 شهریور 1402

نکیسا پرسپولیس را تهدید کرد!

پرسپولیس در شرایطی باید در استادیوم آزادی در مقابل ذوب آهن قرار بگیرد که میلاد سرلک شرایط نامشخصی دارد. این بازیکن از روز آینده (یکم شهریورماه 1402) سرباز می گردد، ولی طبق قانون اگر به تیم ملی دعوت بگردد، می تواند تا 30 سالگی بازی کند.

31 مرداد 1402

چه زمانی برای چرت زدن مناسب است؟

شاید شما هم متوجه شده باشید که برخی روزهای هفته در ساعات بعد از ظهر احساس خستگی و خواب آلودگی دارد و هر چند ممکن است در حال تماشای تلویزیون یا فعالیت دیگری باشید اما اگر امکانش فراهم شود می توانید در آن ساعت از روز بخوابید.

31 مرداد 1402

طارمی به درد ما نمی خورد! ، مهاجم ایرانی پورتو با شرایط ما سازگار نیست

ستاره سابق اینتر، از مدیران این باشگاه خواست که مارکو آرناتوویچ را به جای مهدی طارمی به خدمت بگیرند.

22 مرداد 1402

تصاویر بزن بزن شدید در بازی فوتبال ایران و روسیه ، حمله تماشاگران روس به ملی پوشان ایران

تیم فوتبال ناشنوایان در حالی فینال بازی های تابستانی ناشنوایان در روسیه را واگذار کرد که به علت کتک کاری بازیکنان، این ملاقات به نفع تیم روسیه انتها یافت.

19 مرداد 1402

دومین بازیکن جداشده استقلال هم برگشت!

باشگاه استقلال روز های عجیب و بی سابقه ای را تجربه می نماید. در شرایطی که آبی ها در هفته های گذشته در پی جدایی مسالمت آمیز با بازیکنان خود بودند تا با خالی شدن لیست نفرات بزرگسال خود بتوانند بازیکن نو خارجی جذب نمایند، ولی اکنون در حال بازگرداندن بازیکنان...

18 مرداد 1402

از کالیفرنیا تا تهران! ، میرابیان: قصد دارم تجربیاتی که از تیم ملی آمریکا به دست آوردم در اختیار ملی پوشان ایران قرار دهم

قهرمان شیرجه دنیا: مسئولین به ما اعتماد نمایند که کمیته ای با عنوان شیرجه پیشکسوتان تشکیل دهیم که مدال های بیشتری کسب کنیم تا پرچم و جایگاه ایران را بالا نگه داریم.

17 مرداد 1402

این آقا در پرسپولیس فکر می نماید من طاعون دارم ، الهی شکر به کسی محتاج نیستم

رضا درویش که همواره در کوشش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان روبرو شده است.

16 مرداد 1402

سطح تحصیلات والدین چه ربطی به وزن بچه ها دارد؟

چاقی دوران کودکی یک مشکل جدی در سراسر دنیا است و زمانی ایجاد می گردد که کودک نسبت به سن و قد خود، وزن نامناسبی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی این بیماری، پیروی از عادات غلط تغذیه ای است. می توان با آموزش عادات غذایی سالم به کودک و ترغیب او به ورزش، از چاقی...

11 مرداد 1402
تعداد: (337)