روسلان نورالدین اف زنگ خطر را به صدا درآورد

به گزارش وبلاگ فروش، معمای ازبک ها برای انتخاب قهرمان المپیکی در دسته 102 کیلوگرم یا فوق سنگین به سوال اتحادیه جهانی نیز تبدیل شده است. تیم ازبکستان 2 قهرمان نامدار المپیک (روسلان نورالدین اف و اکبر ژورائف) در دسته 109 کیلوگرم دارد. ژورائف مدتی در دسته فوق سنگین شانس خود را برای رسیدن به المپیک امتحان کرد، اما در این مسیر پیروز نبود.

روسلان نورالدین اف زنگ خطر را به صدا درآورد

فدراسیون بین المللی وزنه برداری در انتها رقابت های دسته 109 کیلوگرم به نقل از شکرالله محموداف رئیس فدراسیون ازبکستان نوشت: بدن اکبر در دسته فوق سنگین جواب نخواهد داد و بیشترین وزن او 126 کیلوگرم است با این شرایط او نمی تواند رقابت تنگاتنگی با مدعیان دسته به اضافه 109 کیلوگرم داشته باشد.

در ادامه گزارش این فدراسیون با اشاره به راه حل ازبک ها برای رسیدن به المپیک پاریس آمده است: اگر ژورائف نتواند به دسته فوق سنگین برود باید وزن خود را کاهش دهد. بعلاوه ازبک ها یک قهرمان دیگر به نام روسلان دارند که او نیز می تواند با کاهش وزن به دسته المپیکی 102 کیلوگرم کوچ کند.

روسلان در مورد کاهش وزن خود گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی وزن خود را به 104 کیلوگرم رساندم، اما کار راحتی نبود. حال باید کوشش کنم تا به دسته 102 کیلوگرم بروم در این راه باید هم غذای کمتر مصرف کنم و هم ورزش بیشتری داشته باشم.

IWF در ادامه گزارش خود با اشاره به راه حل ازبک ها برای انتخاب المپین وزنه برداری نوشت: آنان باید تا مسابقه بعدی (جایزه بزرگ قطر) که انتخابی المپیک است تصمیم نهایی را برای انتخاب اکبر ژورائف یا روسلان برای حضور در وزن 102 کیلوگرم بگیرند. ممکن است فدراسیون وزنه برداری ازبکستان یک مسابقه انتخابی بین روسلان و اکبر ژورائف برگزار کند.

در این گزارش به نقل از روسلان نورالدین اف آمده است: من الان دارم پیر می شوم، به زودی 32 ساله می شوم و می خواهم آخرین مسابقه ام در پاریس باشد.

منبع: فرارو

به "روسلان نورالدین اف زنگ خطر را به صدا درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسلان نورالدین اف زنگ خطر را به صدا درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید