کاراته

دنبال ثبت رکورد و تاریخ سازی نیستم، شرایط به سود قزاقستان بود

به گزارش خبرنگاران، ذبیح الله پورشیب سرگروه خستگی ناپذیر کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی قزاقستان دست به کار بزرگی زد. کاراته کایی که در 20 سالگی برای اولین بار روی سکوی نخست قاره کهن ایستاد، چهارشنبه گذشته آن هم در 33 سالگی یکبار دیگر...

18 بهمن 1400

خبرهای ورزشی از گونه های مختلف رشته ها

در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، آتوسا گلشادنژاد در بازی نخست حریفی از فیلیپین را شکست داد و در دومین مسابقه خود ورزشکار هنگ کنگ را از پیش رو برداشت تا راهی فینال گردد .

9 بهمن 1400

رقیبان مهدیزاه را آنالیز کردیم، نباید برای کسب سهمیه غافلگیر شویم

سید شهرام هروی با بیان مطلب فوق به خبرنگاران، گفت: امیر مهدیزاده تمرینات بسیار خوب و هدفمندی را پشت سر می گذارد و در یک ماه اخیر به صورت کامل تمرکز خود را برای مسابقات کسب سهمیه در پاریس قرار داده و ان شالله در بهترین شرایط به فرانسه اعزام خواهد شد.

8 مرداد 1400

رقابت 562 تکواندوکار در سومین دوره مسابقات مجازی تکاوران

به گزارش خبرنگاران، سومین دوره مسابقات شبیه سازی کاراته در بخش مبارزه با همکاری هیأت تکواندو استان البرز و باشگاه تکواندو تکاوران و با حضور 562 تکواندوکار از هفت کشور انگلستان، شیلی، هنگ کنگ، ازبکستان، مالزی و هند در خانه تکواندو البرز و مسئولیت مجید...

29 بهمن 1399

اوج گیری دوباره کرونا در کشور؛ استفاده از ماسک اجباری شد

تهران (پانا) - فرایند صعودی ابتلا به کرونا در کشور، شکسته شدن رکورد ابتلا و فوتی های کرونا، اجباری شدن استفاده از ماسک، بستری شدن استاد شجریان و برگزار شدن دومین جلسه دادگاه محمد امامی بخشی از اخبار مهم حوزه اجتماعی بود در هفته ای که سپری شد.

24 آبان 1399