دوچرخه سواری

آشنایی با جشن سیزده بدر: فلسفه، آداب و غذاهای سنتی آن

سیزدهمین روز از فروردین ماه که افراد در کنار عزیزان شان در طبیعت جشن می گیرند، سیزده بدر نامیده می گردد. در تقویم های رسمی ایران، این روز به روز طبیعت شناخته می گردد و تعطیل رسمی است.

12 فروردین 1402

دختری با زندگی متفاوت در ایران صد سال قبل

لی لی بازیل آدم مشهوری نیست اما عکس های او تصویری از یک سبک زندگی متفاوت را در ایران صد سال قبل به ما نشان می دهند.

1 مهر 1401

بارسلونا: کنترل ترافیک با اجرای ابر بلوک ها

ازدحام جمعیت و ترافیکی که مردم در شهرهای بزرگ به وجود می آورند یکی از مسائل بزرگ شهرهای پرجمعیت است. در ادامه ببینید شهر بارسلونا چه راهکاری برای مقابله با مشکل ترافیک و ازدحام جمعیت انجام داده است.

22 فروردین 1401

برترین هتل های 4 ستاره طنجه؛ هتل هایی با رنگ و شکل مراکشی

قصد دارید به شهر طنجه سفر کنید و در هتلی لوکس با قیمت مناسب اقامت داشته باشید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا هتل های 4 ستاره در این شهر را به شما معرفی کنیم.

10 اسفند 1400

هیجان آورترین و ماجراجویانه ترین مقاصد گردشگری جهان، میزبان ماجراجویان

همین که نام ماجراجویی می آید، آدرنالین در بدنمان ترشح می شود. البته این آدرنالین برای برخی از آدم ها هر چقدر هم که ترشح شود، باز هم کم است و دلشان هیجان بیشتری می خواهد. افرادی که قطعا با خواندن این مقاله از خود بی خود می شوند. در ادامه با خبرنگاران همراه...

20 بهمن 1400

5 شهر دوستدار طبیعت در دنیا

هرروزه به تعداد انسان های نگران کره زمین افزوده می گردد. نگرانی که بی فایده و بی علت هم نیست. با پیشرفت فنّاوری و اقتصاد، متأسفانه زمین دوست داشتنی ما رو به نابودی است و اگر فکری به حال آن نکنیم، خیلی زود باید سیاره دیگری را برای زندگی پیدا کنیم .

29 دی 1400

ستاد ملی مبارزه با دوپینگ انجام تست خون را شروع کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، انجام تست خون از روز گذشته و با حضور افسران کنترل دوپینگ در اردوی تیم های ملی دوچرخه سواری به صورت رسمی شروع شد.

27 آذر 1400

راه های مناسب برای جلوگیری از بازگشت وزن در لاغری

سلامت نیوز/ جلوگیری از بازگشت وزن در لاغری برای کسانی که به سختی به تناسب اندام دلخواه خود رسیده اند، یکی از دغدغه های اصلی به شمارمی آید. یکی از آرزوهای افرادی که بعد از دریافت رژیم های سنگین، انجام ورزش و بسیاری از روش های دیگر توانسته اند به وزن ایده...

28 آذر 1399

چشم انداز ورزشی گیلان باید المپیک باشد، برجستگی انزلی در رشته شنا

خبرنگاران/گیلان رئیس مجمع نمایدگان گیلان، با بیان اینکه اگر مسئولیتی در حوزه ورزش گیلان قبول می کنیم باید تصویرسازی حضور ورزشکار خود در المپیک و مراتب بالا را داشته باشیم، اضافه کرد: باید چشم انداز ما موضوع المپیک باشد و اگر در سطوح پایین و استانی فکر...

18 آذر 1399

رونمایی از اپلیکیشن دوچرخه

همزمان با روز جهانی دوچرخه سواری، اپلیکیشن موبایلی دوچرخه توسط شهردار تهران رونمایی خواهد شد.

15 مرداد 1399

بانوان زنجانی از سرآمدان ورزش کشور هستند

خبرنگاران/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: نتایج به دست آمده حاکی از آن است که بانوان زنجانی جزو ورزشکاران سرآمد در کشور به شمار می فرایند.

1 فروردین 1399

دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، حادثه برای رکابزن معلول ایران

رکابزن معلول کشورمان در جریان رقابت های پیست قهرمانی آسیا در مالزی دچار حادثه و راهی بیمارستان شد.

24 دی 1398