بازاریابی و فروش

توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد

ایرنا/ براساس خبر و گزارشات منتشر شده، توسعه و رونق صنعت گردشگری ایران با تخصص گرایی ایرلاین ها محقق می گردد.

5 مهر 1402

آگهی استخدام در مایکروسافت، غول فناوری در پی متخصص انرژی هسته ای است!

دیجیاتو نوشت: مایکروسافت در پی استخدام یک مدیر برای فعالیت در حوزه انرژی به ویژه انرژی هسته ای با رآکتورهای کوچک ماژولار است.

4 مهر 1402

تاثیر ثبت جهانی سرای افضل در گردشگری شوشتر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر گفت: ثبت سرای افضل در لیست میراث جهانی قطعا تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر خواهد داشت.

1 مهر 1402

قیم خودرو کیست؟

صنعت و بازار خودروی ایران در دو سالی که از عمر دولت سیزدهم گذشته، شاهد تصمیمات و سیاستگذاری های مختلفی بوده است. این در حالی است که بیشتر این تصمیمات و سیاست ها را کسی گردن نمی گیرد و به دیگری حواله می دهد. به عبارت بهتر، چالش ها و مسائل در حوزه خودرو آن...

27 شهریور 1402

خواص شگفت انگیز بادام هندی برای سلامتی، میزان مصرف مجاز روزانه

خواص بادام هندی برای بچه ها بسیار زیاد است. به همین علت بیشتر والدین با خرید بادام هندی انرژی روزانه بچه ها خود را افزایش می دهند.

23 شهریور 1402

افزایش 2 تا 10 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی در بازار ، کوئیک، شاهین، پژو پارس، بسترن، هایما و چری چند شد؟

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 22 شهریور 1402 روند خود را افزایشی شروع کرد. بیشتر محصولات، گران تر از روز گذشته درحال معامله هستند و تعداد انگشت شماری، ثبات قیمتی دارند.

22 شهریور 1402

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز پنجشنبه 16 شهریور 1402

خبرنگاران- گوشی گلکسی A14 سامسونگ جزو محبوب ترین مدل ها در اغلب فروشگاه های اینترنتی معروف است و امروز پنجشنبه 16 شهریور دست کم پنج میلیون و 200 هزار تومان فروخته می گردد.

16 شهریور 1402

شروع ثبت نام خودرو های چینی به قیمت نمایندگی

ثبت نام خودرو های چینی به قیمت نمایندگی ویژه شهریور 1402 شروع شده است.

9 شهریور 1402

راهنمای خرید پمپ آب خانگی در سال 1402

در این مقاله، هدایت های 0 تا 100 لازم برای خرید مناسب ترین پمپ آب خانگی برای ساختمان های یک، دو، سه و چهار طبقه را آنالیز می کنیم.

22 مرداد 1402

آیفون 15 احتمالاً 22 شهریورماه معرفی می گردد

دیجیاتو: از زمان معرفی آیفون 14 به وسیله اپل تقریباً یک سال می گذرد و اکنون شایعات زیادی در خصوص آیفون 15 وجود دارد. هرچند هنوز معین نشده که غول فناوری در چه زمانی میخواهد از پرچمداران نو خود رونمایی کند، در گزارش نوی گفته شده که اپل میخواهد آیفون های نوی...

13 مرداد 1402

راهنمای خرید عروسک بانمک؛ حال خود را خوب کنید

اگر قصد دارید تا برای خود یا فرزندتان یک عروسک بگیرید، پیشنهاد می کنیم به جای خرید عروسک های قران قیمت و واقع گرایانه که تمام و کمال جنبه دکوری دارند و روی قفسه می نشینند و خاک می خورند، سراغ عروسک های پولیشی بروید که حس و حال بهتری چه به شما و چه به بچه...

31 تیر 1402

چانگان های وارداتی با این قیمت عرضه می شوند، عکس

گجت نیوز نوشت: قیمت چانگان های وارداتی سایپا برای عرضه به بازار ایران اعلام شد. در ادامه، جزئیات قیمت تیپ 2 و تیپ 3 چانگان CS35 پلاس در بازار ایران را آنالیز خواهیم کرد.

29 تیر 1402

طلا بخریم یا بیت کوین؟ کدامیک برای سرمایه گذاری بهتر است؟

در طول زمان سرمایه گذاری به عنوان یکی از اصلی ترین دغدغه مردم هر جامعه بوده است و سوال هایی این چنینی داشته اند: چه نوع دارایی را برای سرمایه گذاری انتخاب کنیم؟ ارزش آن دارایی در طی زمان چه روندی را طی می نماید؟ و…

14 تیر 1402

چرا شکر کمیاب شد؟

گرچه اخیراً مجوز افزایش قیمت شکر صادر شد، اما آنالیز های میدانی از کمبود این محصول در بازار حکایت دارد. موضوعی که باعث شده کالاهای نهایی نظیر شیرینی، به کالایی لوکس تبدیل شوند.

30 خرداد 1402

جدیدترین گوشی مقرون به صرفه قیمت چینی سر از ژاپن درآورد، عکس

گجت نیوز نوشت: اوپو رینو ای 9 - OPPO Reno 9A در کشور ژاپن معرفی گردید؛ یک گوشی 5G میان رده که با قیمت کمتر از 300 دلار به فروش می رسد.

26 خرداد 1402

شاهرخ خان مدل تبلیغاتی این گوشی چینی شد!

شعبه هند Realme امروز اعلام نمود که شاهرخ خان (SRK) فوق ستاره بالیوود (SRK) را به عنوان سفیر برند خود در دسته گوشی های هوشمند انتخاب نموده است.

5 خرداد 1402

انتقاد 2 شرکت آلمانی از قانون داده اتحادیه اروپا

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کشورهای اروپایی و قانونگذاران اتحادیه اروپا مشغول آنالیز جزئیات قانون داده(Data Act) هستند که سال گذشته از سوی کمیسیون اتحادیه اروپا پیشنهاد شد و ممکن است سال جاری تصویب گردد.

18 اردیبهشت 1402

می دانستید بین آنچه می خرید و سلامتی شما ارتباط وجود دارد؟ ، هنگام خرید خوش بو کننده های بدن، لوازم آرایشی، کفش، مبل و... حتما این نکات را رعایت کنید

خرید کردن در هر موقعیتی، برای برخی از افراد یک لذت است و برای برخی دیگر تنها یک احتیاج. جزء هر دسته از این افراد که باشید فرقی نمی کند.

13 اردیبهشت 1402

چهار تولیدکننده روغن و گریس در جهان

فراورینمایندگان برتر در زمینه روغن و گریس در جهان، مواد باکیفیت و ملول های روغن و گریس صنعتی درجه یک و مهندسی شده فراوری می نمایند. این شرکت ها از فناوری نوین و روش های فراوری پیشرفته برای اطمینان از اعمال بالاترین استانداردهای کیفیت استفاده می نمایند....

10 اردیبهشت 1402

راهنمای خرید مبلمان راحتی

امروزه با روی آمدن تنوع بالای مبلمان راحتی و اسپرت انتخاب برای خریدار کمی سخت شده است و برای خرید باید با دقت بالاتری انتخاب کنید به همین علت ما در این نوشته سعی داریم راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشیم.

25 فروردین 1402
تعداد: (136)