ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران

به گزارش وبلاگ فروش، ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران صورت می پذیرد.

ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در وبیناری با معاونین گردشگری و سرمایه گذاری 31 استان کشور که با هدف گفتگو و ایجاد وحدت رویه در مورد حضور در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران برگزار گردید، گفت: نمایشگاه پیش رو به عنوان مهمترین رویداد بین المللی صنعت گردشگری کشور دارای چند محور مهم اجرایی است که یکی از مهمترین آنها موضوع سرمایه گذاری بشمار می آید. از این رو احتیاج است هنگام ورود به غرفه های گردشگری استان ها ارائه بسته ها و فرصتهای سرمایه گذاری قابل مشارکت نمایان و نمودی قابل توجهی داشته باشد.

وی اضافه کرد: معرفی ظرفیت گردشگری استان ها تنها نباید مبتنی بر جاذبه های گردشگری، تاریخی و فرهنگی باشد بلکه باید در کنار این داشته های مهم، آنچه قرار است انجام گیرد در قالب زمینه های مستعد سرمایه گذاری ارائه گردد.

شالبافیان تاکید نمود: وقتی مدیران استانی کوشش نمایند تا پروژه های سرمایه گذاری را در قالب جلوه نو، مدرن و مبتنی بر تکنولوژی عرضه نمایند، فرصت های موجود در اشکال مختلف نمود پیدا می نماید و می تواند علاوه بر خلق ایده و ورود به مسیرهای نو، گامی جدی در راستای برطرف احتیاجهای گردشگری استان برداشته گردد، چرا که دیگر زمان عرضه ظرفیت های سرمایه گذاری به صورت صرفا مکتوب به سرانجام رسیده و احتیاج امروز حرکت به سوی مدلهای تجاری نو و بروز است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بعلاوه خطاب به معاونین گردشگری و سرمایه گذاری استانها تاکید نمود: احتیاج است کوشش برای بازاریابی سرمایه گذاری و نیز فراهم آوردن امکان جذب سرمایه گذاران از خارج استان در کنار ارائه پروژه ها در قالب متنوع در دستور کار قرار گیرد.

او بعلاوه نسبت به جذب حمایت های فرابخشی از سوی شهرداری، فرمانداری، استانی، دهیاری ها و دیگر نهادهای مرتبط استانی در مورد حضور هرچه با شکوه تر 31 استان در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران تاکید نمود.

در این نشست ارائه گزارش آخرین شرایط فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری استان ها به وسیله معاونین سرمایه گذاری با تاکید بر فرصت های قابل ارائه در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری، ارائه اقدامات اجرا شده در مورد همایش فرصتهای سرمایه گذاری برگزار گردیده در استان گیلان به وسیله معاون سرمایه گذاری استان ها و نیز مطرح شدن نقطه نظرات کارشناسی مدیرکل و روسای گروههای اداره سرمایه گذاری، زیرساختها و منطقه ها نمونه در مورد مباحث مربوطه نیز انجام پذیرفت.

منبع: همگردی

به "ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید