همایشها و نمایشگاه ها

بیمه شدن 10 هزار هنرمند صنایع دستی در صورت تامین اعتبار

خبرنگاران: معاون صنایع دستی و هنرهای صنایع وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، گفت: 10 هزار هنرمند واجد شرایط در صورت تامین اعتبار سازمان برنامه و بودجه، تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.

11 مهر 1402

تاثیر ثبت جهانی سرای افضل در گردشگری شوشتر

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شوشتر گفت: ثبت سرای افضل در لیست میراث جهانی قطعا تاثیر فراوانی در توسعه گردشگری شوشتر خواهد داشت.

1 مهر 1402

تأکید سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی بر حوزه محتوا

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین روز از برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023 امروز چهارشنبه 7 تیر 1402 در حالی سپری شد که امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس و سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی با حضور در سالن 35 نمایشگاه...

8 تیر 1402

رونمایی از فاز دوم یلو نام در الکامپ 1402

فاز دوم سامانه احراز هویت و امضای دیجیتال (Mobile ID) ایرانسل که با نام تجاری یلو نام (Yello Name) شناخته می گردد، همزمان با نمایشگاه الکامپ به بهره برداری رسید.

5 تیر 1402

قطع برق و ناتمام ماندن افتتاحیه الکامپ 1402

فارس نوشت: افتتاحیه بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ به دلیل قطع برق ناتمام ماند. سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران به عنوان متولی برگزاری نمایشگاه، این قطع برق را یک نقص فنی عادی بیان کرد!

4 تیر 1402

نرخ عوارض آزادراه ها از اول خرداد 25 درصد گران شد

افزایش 25 درصدی نرخ عوارض آزادراه ها از اول خرداد کلید خورد. مدیرکل دفتر امور مجریان آزادراه ها اظهار داشت نرخ عوارض آزادراه های کشور از ابتدای خرداد ماه افزایش یافت که به مرور به آزادراه های کشور ابلاغ می گردد.

19 خرداد 1402

علی عبدالمالکی: خواننده شهرآورد 100

رسم است که قبل از اغاز بازی مراسمی در ورزشگاه برگزار گردد که اجرای موسیقی بخش جدانشدنی آن است. سال جاری این بخش از بازی دو تیم پر هوادار تهرانی مثل همواره به یک خواننده پاپ سپرده شده است.

3 اردیبهشت 1402

همایش بزرگداشت فردوسی در تاجیکستان برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، همایش بزرگداشت فردوسی در تاجیکستان برگزار می گردد.

30 فروردین 1402

راهنمای خرید مبلمان راحتی

امروزه با روی آمدن تنوع بالای مبلمان راحتی و اسپرت انتخاب برای خریدار کمی سخت شده است و برای خرید باید با دقت بالاتری انتخاب کنید به همین علت ما در این نوشته سعی داریم راهنمای خوبی برای انتخاب شما باشیم.

25 فروردین 1402

استقبال پکن از توافق تهران، ریاض

سخنگوی وزارت خانه چین ضمن استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی برای بهبود روابط، از آمادگی پکن برای کمک به تقویت امنیت و ثبات غرب آسیا خبر داد.

17 فروردین 1402

رونمایی از یخچال شیک و جادار InstaView ال جی در نمایشگاه CES 2023

یخچال درب فرانسوی تازه ال­جی مجهز به پنل آینه ای ™InstaView، با گنجایش بالا و امکانات بی­نظیر

29 اسفند 1401

سفر به کشور تایلند در فصل زمستان

بسیار سفر باید، تا پخته گردد خامی. اگر به این مصرع از شعر سعدی شیرازی اعتقاد دارید، سفر به تایلند را حتما در برنامه خود بگنجانید. تایلند، کشور فرهنگ های متنوع، معابد باشکوه و سواحل و کوهستان های زیبا است. سفر به این کشور، مانند یک ماجراجویی هیجان انگیز...

23 اسفند 1401

کشف یک دالان مخفی در هرم بزرگ مصر

مقام های حوزه باستان شناسی مصر در روز پنجشنبه کشف یک دالان مخفی 9 متری در نزدیکی ورودی اصلی هرم بزرگ 4,500 ساله خبر دادند که می تواند به اکتشافات بیشتری منجر گردد.

12 اسفند 1401

چرا فرهاد مجیدی مقابل ریوالدو بازی نکرد؟

منتخبی از ستارگان فوتبال جهان و آسیا، در دیدار محبت آمیز و خیریه ای که به همت کمیته پارالمپیک آسیا و با همکاری شورای ورزش دبی برگزار شد، به تساوی پر گل 6 بر 6 دست یافتند. دیداری که قرار بود فرهاد مجیدی نیز یکی از نفرات حاضر در آن باشد، ولی این اتفاق رخ نداد.

11 اسفند 1401

این کپسول شیشه ای ژاپنی، شما را به فضا می برد، عکس

همشهری آنلاین نوشت: یک شرکت استارت آپ ژاپنی از یک بالن فضایی رونمایی کرد که در حال حاضر می تواند حدود 25 کیلومتر از زمین بلند گردد.

4 اسفند 1401

افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان

مدیرکل زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری کشور از افزایش 300 درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زمینه توسعه گردشگری در سطح کشور اطلاع داد.

22 بهمن 1401

تیک آف عجیب و غریب بوئینگ 777X

بوئینگ 777X برای نخستین مرتبه در 25 ژانویه سال 2020 به پرواز عایدی؛ هواپیمایی که قرار است در سال 2025 به صورت رسمی معرفی گردد.

12 بهمن 1401

به بهانه یازدهمین نمایشگاه خودرو کرمان؛ ام وی ام همچنان از چهره جدیدش می گوید

نقطه تمایز غرفه ام وی ام در نمایشگاه خودروکرمان دو کراس اور مدرن این برند، یعنی ایکس 55 پرو و ایکس 22 پرو بودند که حالا به پرچم دار تصویر تازه ام وی ام تبدیل شده اند؛ دو کراس اوری که چه در رویدادهای مختلف خودرویی چه در خیابان ها و جاده های ایران، چهره...

7 بهمن 1401

چرا گذشته زمین سرآغازی برای جستجوی حیات فرازمینی است؟

زومیت نوشت: برای اینکه بتوانیم تخمین بزنیم، سیاره ای در فاصله میلیاردها کیلومتر دورتر، میزبان حیات است باید چه کار کنیم؟ قطعا الگویی برای این روند وجود دارد.

30 دی 1401

ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، ارائه بسته های سرمایه گذاری به شیوه ای مدرن در نمایشگاه گردشگری تهران صورت می پذیرد.

29 دی 1401
تعداد: (81)