فرصت ارتباط با بازار گردشگری بین المللی در کرمان فراهم شد

به گزارش وبلاگ فروش، مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: برگزاری نمایشگاه گردشگری کرمان، فرصتی برای ارتباط با بازار گردشگری بین المللی خواهد بود.

فرصت ارتباط با بازار گردشگری بین المللی در کرمان فراهم شد

فریدون فعالی به پنجمین نمایشگاه سراسری جهانگردی استان کرمان از تاریخ 5 تا 10 آبان ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق کرمان اشاره نمود و گفت: این نمایشگاه در حوزه بازاریابی و جذب جهانگرد نقش مؤثری خواهد داشت.

او به حضور آژانس های مسافرتی بزرگ کشور در این نمایشگاه سراسری پرداخت و اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه جهانگردی کرمان، فرصتی برای ارتباط با بازار جهانگردی بین المللی خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان کرمان بیان نمود: با توجه به اینکه صنایع دستی، نقش موثری در مبادلات فرهنگی، صادرات کالا، اشتغال زایی، جذب توریسم و بعلاوه بالا بردن سطح فراوری ملی دارد؛ بنابراین برای هم افزایی و ارتباط بیشتر بین دو حوزه صنایع دستی و جهانگردی، این دو نمایشگاه به صورت همزمان و هماهنگ برگزار می گردد.

او ادامه داد: این نمایشگاه، فرصتی برای فعالان و سرمایه گذاران حوزه جهانگردی است تا از تجربه بازاریابی و توان ملی و بین المللی این حوزه استفاده نمایند و از سویی دیگر هنرمندان صنایع دستی نیز از این فرصت برای معرفی توانمندی ها، فراوریات و ارتباط با بازار و سلیقه مخاطب بهره مند خواهند شد.

فعالی با بیان اینکه معرفی ظرفیت های جهانگردی استان کرمان و دیگر استان های کشور در سالنی به مساحت هزار متر مربع انجام می گیرد، بیان نمود: در کوشش هستیم در این نمایشگاه جاذبه ها و زیرساخت های جهانگردی استان کرمان را در قالب نقشه، برشور(جزوه)، سی دی و کلیپ های تازه و متنوع که با همکاری بعضی دستگاه های مرتبط با صنعت جهانگردی تهیه شده است در اختیار بازدیدنمایندگان و علاقه مندان قرار دهیم.

او بیان داشت: برای هرچه با شکوه برپاشدن پنجمین نمایشگاه سراسری جهانگردی استان کرمان از سرمایه گذاران حوزه جهانگردی استان کرمان برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می آید.

وبلاگ فروش کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فرصت ارتباط با بازار گردشگری بین المللی در کرمان فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ارتباط با بازار گردشگری بین المللی در کرمان فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید