سفر به کشور تایلند در فصل زمستان

به گزارش وبلاگ فروش، بسیار سفر باید، تا پخته گردد خامی. اگر به این مصرع از شعر سعدی شیرازی اعتقاد دارید، سفر به تایلند را حتما در برنامه خود بگنجانید. تایلند، کشور فرهنگ های متنوع، معابد باشکوه و سواحل و کوهستان های زیبا است. سفر به این کشور، مانند یک ماجراجویی هیجان انگیز است و قطعا تجربه های ارزشمندی برای شما به همراه خواهد داشت. اغلب گردشگران فصل های بهار و تابستان را برای سفر انتخاب می نمایند؛ اما کشور تایلند به علت موقعیت جغرافیایی اش، در زمستان بسیار مجذوب کننده و دیدنی است. برای خرید تور تایلند در زمستان، حتی یک لحظه درنگ نکنید.

سفر به کشور تایلند در فصل زمستان

در این مقاله به معرفی کشور تایلند و جاذبه های گردشگری آن در زمستان می پردازیم. اگر عاشق سفر و ماجراجویی هستید، مطالعه مطلب پیش رو اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار شما قرار می دهد.

آب و هوای تایلند در زمستان

تایلند از کشورهای جنوب غربی آسیا است و آب و هوای گرمسیری دارد؛ ازاین رو زمستان های این کشور معمولا معتدل هستند و شما در تایلند شاهد سرمای استخوان سوز نخواهید بود.

زمستان، فصل اوج گردشگری در تایلند است؛ زیرا میانگین دما بین 18 تا 32 درجه سانتی گراد است؛ گرمای خورشید طاقت فرسا نیست و رطوبت هوا بسیار ملایم است؛ بعلاوه در این فصل خبری از باران های شدید و ناگهانی نیست.

البته بخش های مرکزی، جنوبی و شمالی تایلند، هوای متفاوتی دارند؛ اما برترین فصل سفر به تایلند و بازدید از منطقه ها مختلف آن، فصل زمستان است؛ پس برای خرید تور تایلند در زمستان تردید نکنید و همین حالا دست به کار شوید.

برترین اماکن دیدنی و تفریحی تایلند در فصل زمستان

زمستان برترین فصل برای سفر به تایلند و بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی آن است. در این بخش تعدادی از محبوب ترین جاذبه های توریستی این کشور سرسبز و دوست داشتنی را به شما معرفی می کنیم.

  • پوکت، برترین مکان برای تفریحات آبی و ساحلی
  • کرابی، واقع در جنوب تایلند. مملو از پارک های ملی، جزایر و سواحل زیبا
  • ساحل آندامان، مکانی مناسب برای شنا و غواصی
  • کوسامویی، سواحلی بسیار زیبا در جنوب شرقی تایلند
  • شهرهای باستانی چیانگ مای و چیانگ رای، مملو از معابد باشکوه، آثار تاریخی متعدد و پارک های طبیعی زیبا مانند پارک فیل
  • مزارع آفتابگردان در پاتایا
  • معابد وات فو و وات آرون در بانکوک
  • بازارهای شناور بانکوک
  • تماشای مرغان دریایی در مرکز تفریحی بانگپو

جاذبه های تایلند فقط به این موارد ختم نمی شوند. این کشور شامل شهرهای مختلفی است که هرکدام از آن ها ده ها جاذبه طبیعی و تاریخی را در خود جای داده اند. اگر به تاریخ و معماری علاقه مند باشید یا اهل طبیعت گردی باشید؛ اگر کوهنوردی را انتخاب کنید یا تفریحات ساحلی را دوست داشته باشید، تایلند شما را هرگز ناامید نخواهد کرد. بازدید از کلیه منطقه ها گردشگری تایلند در یک سفر چند روزه، تقریبا غیرممکن است؛ ازاین رو بسیاری از افراد برای اولین سفر به این کشور، تور بانکوک را انتخاب می نمایند. این شهر پر از شگفتی است و برای هر سلیقه ای پیشنهاد می گردد. در تور پاتایا، با جشنواره های بسیاری رو به رو خواهید شد.

آشنایی با جشنواره های زمستانی تایلند

جشنوارهای متعددی در تایلند برگزار می شوند که هریک از آن ها نمایانگر بخشی از فرهنگ این کشور دوست داشتنی هستند. در این بخش با تعدادی از جشنواره های زمستانی تایلند آشنا می شویم.

  • جشنواره سال نو چینی: چینی های بسیاری در تایلند ساکن هستند؛ ازاین رو این جشن هر ساله در ماه ژانویه در بانکوک برگزار می گردد. پایکوبی و پایکوبی به همراه اژدهایان بزرگ و رنگارنگ از عناصر جدانشدنی این جشن هستند.
  • جشنواره کینگ منگ رای: این جشنواره هر سال در ژانویه در شهر چیانگ رای و به افتخار پادشاه لانا برگزار می گردد. انواع غذاهای خوشمزه، رژه های تماشایی، مسابقات مجذوب کننده و نمایش های سنتی در این جشنواره وجود دارند.
  • روز ماکابوچا: در این روز بودا آخرین خطبه خود را بیان نموده و رفته است. مردم در روز ماکابوچا به معابد می روند؛ آرزو می نمایند و شمع روشن می نمایند.
  • جشنواره و نمایشگاه زمستانی چیانگ مای: در این جشنواره 10روزه که در ماه دسامبر برگزار می گردد، مردم صنایع دستی چیانگ مای را به نمایش می گذارند.
  • جشنواره واندر فروت: این جشنواره که برای گرامیداشت هنر، موسیقی و زندگی است، در ماه دسامبر در پاتایا برگزار می گردد.

جشنواره های تایلند فقط مختص زمستان نیست، بلکه در هر فصل چندین جشنواره برپا می گردد. فستیوال فانوس ها، جشنواره میمون ها، انواع جشنواره های فیلم و موسیقی در ماه های مختلف در این کشور برگزار می شوند و هرکدام حس و حال خاص خود را دارند.

هزینه تور تایلند در زمستان چقدر است؟

تایلند یکی از محبوب ترین کشورهای آسیایی است و صنعت گردشگری پررونقی دارد. امروزه نیز به علت نوسان شدید ارز و کاهش ارزش ریال، سفر به کشورهای مختلف به بودجه قابل توجهی احتیاج دارد. فصل زمستان، اوج گردشگری در تایلند است؛ ازاین رو قیمت بلیط و بعلاوه هزینه اقامت در هتل معمولا بیشتر از سایر فصل های سال در نظر گرفته می گردد؛ در نتیجه سفر زمستانی به کشور تایلند چندان مقرون به صرفه قیمت نخواهد بود؛ اما شما می توانید با استفاده از تور تایلند در زمستان، هزینه ها را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

سفر زمستانی به تایلند با تورهای آژانس الفبای سفر

تایلند در فصل زمستان آب و هوای بسیار مناسبی دارد؛ از باران های سیل آسا خبری نیست و آفتاب پوست شما را نمی سوزاند. اگر پس از مطالعه این مقاله، مسحور شگفتی های این کشور زیبا شدید، زمان را از دست ندهید و همین حالا تور تایلند در زمستان را بخرید.

آژانس مسافرتی الفبای سفر با عرضه برترین خدمات به مشتریان، همیشه در جلب رضایت آن ها کوشا است. برای تهیه بلیط، رزرو تور و هتل همین حالا به وسیله سایت اقدام کنید. با ما همسفر شوید و برترین خاطرات را برای خود تا عزیزانتان رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان حاضر در مجموعه در تماس باشید. بعلاوه برای رزرو تور های ترکیه و دیگر انواع تورهای خارجی به سایت آژانس هواپیمایی الفبای سفر www.alefbatour.com مراجعه کنید. الفبای سفر عرضه نماینده انواع تور داخلی و خارجی است. بعلاوه امکان رزرو بلیط هواپیما و هتل به صورت کاملا آنلاین به وسیله سامانه الفبای سفر میسر است.

منبع: الفبای سفر|www.alefbatour.com

منبع: اتاق

به "سفر به کشور تایلند در فصل زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به کشور تایلند در فصل زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید