سریال و پخش خانگی

بهترین کارت گرافیک AMD؛ تجربه ای عالی در گیمینگ و رندرینگبهترین کارت گرافیک های AMD

بر کسی پوشیده نیست که AMD در تولید کارت گرافیک، یکی از بهترین شرکت هاست و کارت های این شرکت هم چه از لحاظ فناوری ساخت و چه کیفیت، زبانزد هستند. اگرچه سال های زیادی بود که این شرکت زیر سایه انویدیا قرار داشت اما حالا آنقدر در این زمینه پیشرفت کرده که کاملا...

18 مهر 1402

یک کشته در ریزش سنگ جاده کندوان

رئیس پلیس راه مازندران::هر بار بارش برف و باران شاهد اتفاقات و حوادث مختلفی در جاده های کوهستانی به ویژه محور کندوان هستیم که موجب بروز اتفاقات تلخی می گردد.

22 خرداد 1402

رییس صداوسیما: درِ رسانه ملی به روی هنرمندان باز است

رییس سازمان صداوسیما از مردم و هنرمندان به عنوان دو عنصر مکمل رسانه ملی یاد کرد و گفت: تلویزیون شکل گرفته از دو عنصر مردم و پیغام آفرینان (هنرمندان) است. رسانه ملی دست ما به امانت سپرده شده است و بر این اساس باید به آن توجه خاص گردد.

20 خرداد 1402

عذرخواهی مهران رجبی به علت توهین به اسطوره موسیقی در برنامه خودمونی

مهران رجبی مجری با انتشار ویدئویی نسبت به حواشی ایجاد شده در قبال پخش صدای هنرمند موسیقی کشورمان از مردم خراسان شمالی و مردم ایران عذرخواهی کرد.

31 فروردین 1402

شرط رییس صداوسیما برای ساخت نون خ 5

مهدی فرجی، تهیه کننده نون خ گفت: رئیس صداوسیما در عین حالی که نون خ 5 را به ما سفارش داد، تاکیدش این بود که قومیت ها باید خیلی بیشتر از این دیده شوند.

18 فروردین 1402

6 تلویزیون 4K با ابعاد 50 اینچ که برای گیمینگ می توانید بخرید

پیش تر از تلویزیون ها صرفا برای مشاهده فیلم و سریال و سایر محتواهای تصویری استفاده می شد، اما با پیشرفت روزافزون دنیای تکنولوژی، تلویزیون های گیمینگ با رزولوشن 4K نیز تولید و روانه بازار شده اند تا گیمرها از انجام بازی های روز دنیا در یک نمایشگر باکیفیت...

16 فروردین 1402

برندگان اسکار 2023؛ پیشتازی بلامنازع همه چیز همه جا ناگهان

جوایز نود و پنجمین دوره اسکار امروز دوشنبه 22 اسفند 1401 از ساعت 3:30 تا ساعت 7 صبح به سینماگران در سالن دالبی تیاتر شهر لس آنجلس اهدا شد. اسکار که سال ها است دیگر آن شکوه و جلال سابق را ندارد، با ترفند تبلیغات منفی در مراسم پارسال، سعی کرد تا چشم ها را بار دیگر...

22 اسفند 1401

گلکسی A04 سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را دریافت کرد

به تازگی سرعت انتشار نسخه نو One UI برای گوشی های سامسونگ به طور قابل توجهی افزایش پیدا نموده است. به همین دلیل، روند انتشار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A04 شروع شده است. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران ساکن کشور قزاقستان منتشر شده ولی به زودی کاربران...

28 بهمن 1401

روز عجیب تام کروز

چهل و یکمین ضیافت آموزشگاه اسکار با حضور 186 چهره از نامزدهای اسکار 2023 و با صحبت های رئیس تازه آموزشگاه اسکار برگزار گردید. در همین رابطه هالیوود ریپورتر نوشته اگر شکی وجود داشت که تام کروز بزرگ ترین ستاره سینمای هالیوود است، در چهل و یکمین ضیافت نامزدهای...

26 بهمن 1401

تصمیم عجیب و جنجالی در مهمترین شبکه فراوری سریال جهان !

شرکت نتفلیکس می گوید که هوش مصنوعی می تواند به کمبود نیروی کار احتمالی برای فراوری تصویر یاری کند. انیماتورها از این موضوع خشمگین هستند.

24 بهمن 1401

شرایط بحرانی بازیگر مشهور بعد از سانحه

جرمی رنر (Jeremy Renner)، بازیگر هالیوودی به علت جراحات ناشی از یک حادثه آب و هوایی در حین برف روبی به بیمارستان منتقل شد و تحت مراقبت ویژه نهاده شد. بر اساس گزارش ها شرایط او بحرانی، اما پایدار است.

17 دی 1401

چرا مردم ایران به سریال کره ای علاقه دارند؟ ، روایت جالب رایزن فرهنگی کره جنوبی درباره علاقه ایرانی ها به جومونگ

رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران در حالی درباره اشتراکات میان دو کشور ایران و کره جنوبی صحبت می نماید که جومونگ و یا نمونه هایی از این دست، هر بار پخش مخاطبان بسیاری دارد.

12 دی 1401

متن و حاشیه تغییر چهره مهشید جوادی

در این ویدیو مهشید جوادی روبروی آینه نشسته است و گریمور چهره او را برای حضور در نقش اش آماده می کند و خبری هم از تغییر چهره عجیب نیست.

24 آذر 1401

هنرپیشه آمریکایی که نزدیک بود مایکل جکسون را زیر بگیرد!

جیسون بتمن - Jason Bateman ستاره مجموعه تلویزیونی آمریکایی اوزارک - Ozark می گوید در کودکی نزدیک بود مایکل جکسون را با دوچرخه اش زیر بگیرد.

10 مهر 1401

رونمایی از پوستر دومین انیمیشن سینمای ایران در 1401

انیمیشن سینمایی لوپتو با شعار جشن اسباب بازی های ایرانی در سینما مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران می گردد.

1 مهر 1401

کوچ ستاره ها از تلویزیون؛ داستانی که تکرار می گردد!

چند ماه پیش هم این اتفاق برای سروش صحت و کتاب باز ش افتاده بود. چنان که پیش تر از او برای حسن فتحی، ایرج طهماسب، مرضیه برومند، عادل فردوسی پور، مزدک میرزایی، بیژن بیرنگ و البته مهم تر از همه برای رضا عطاران.

3 شهریور 1401

7 فیلم و انیمیشن علمی ، تخیلی خانوادگی برتر که بعد از پروژه آدام باید تماشا کنید

فیلم های این لیست سراغ آدم های فضایی، قدرت های فرابشری، ابعاد موازی و مرموز، سفر در زمان و بازی های غیرممکن و حتی ربات ها رفته اند. پس اگر عاشق فیلم های علمی -تخیلی هستید و دوست دارید چنین فیلم هایی را با خانواده نگاه کنید، این لیست را از دست ندهید!

17 خرداد 1401

مجذوب کننده ترین عکس از خواهران شریفی نیا و مادرشان !

خبرنگاران: مهراوه شریفی نیا تصویری را از خود به همراه خواهر ملیکا شریفی نیا با استایل های مجلسی و آرایش های غلیظ به اشتراک گذاشت.

26 اردیبهشت 1401

کاشت موی مهران غفوریان بعد از لاغری شدید!

مهران غفوریان پس از لاغری شدید که بسیار نیز مورد توجه نهاده شد در سریال نیسان آبی بازی کرد .

10 اردیبهشت 1401

10 شخصیت شرور دیزنی که می توانستند قهرمان باشند

دیزنی طی سال های گذشته، شروران محبوب بسیاری را خلق نموده که شخصیت هایی دراماتیک بودند و نقشه هایی شرورانه داشتند که قهرمانان باید جلوی آن ها را می گرفتند. به نظر می رسد که آن ها ذاتا بد هستند (به جز آن هایی که دارای داستانی لایواکشن هستند، مانند کروئلا)...

26 فروردین 1401
تعداد: (37)