روز عجیب تام کروز

به گزارش وبلاگ فروش، چهل و یکمین ضیافت آموزشگاه اسکار با حضور 186 چهره از نامزدهای اسکار 2023 و با صحبت های رئیس تازه آموزشگاه اسکار برگزار گردید. در همین رابطه هالیوود ریپورتر نوشته اگر شکی وجود داشت که تام کروز بزرگ ترین ستاره سینمای هالیوود است، در چهل و یکمین ضیافت نامزدهای اسکار این موضوع بر همگان ثابت شد؛ جایی که تام کروز که برای تهیه کنندگی فیلم تاپ گان: ماوریک نامزد است برای نخستین بار در فصل جوایز سینمایی در یک مراسم شرکت نموده بود و تقریبا مورد استقبال گرم همه حضار و میهمانان نهاده شد.

روز عجیب تام کروز

به گزارش دنیای اقتصاد، نامزدهای سال جاری حیرت زده در صف ایستادند و به استقبال لبخند میلیون دلاری کروز رفتند. ملاله یوسف زی، جوان پاکستانی برنده جایزه نوبل که به نمایندگی از نامزد فیلم مستند کوتاه غریبه در دروازه در این مراسم شرکت نموده بود، هم به گرمی مورد استقبال تام کروز نهاده شد و حتی استیون اسپیلبرگ نامزد تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فیلم فبلمن ها و گیرمو دل تورو سازنده نامزد برترین انیمیشن بلند برای پینوکیو نیز در میان جمعیت نیز نزد تام کروز رفتند و او را در آغوش کشیدند.

جنت یانگ، رئیس آموزشگاه، در بخشی از صحبت هایش بدون استفاده از هیچ نامی، به سیلی روی صحنه ویل اسمیت به کریس راک که مراسم اسکار نود و چهارم را مخدوش کرد، اشاره نمود و گفت: امروز، احساس می کنم مهم است که از این فرصت استفاده کنم و در حالی که اینجا دور هم جمع شده ایم به بعضی از چالش های اخیر آموزشگاه در سال گذشته رسیدگی کنیم. همان طور که مطمئنم همه شما به خاطر دارید، ما یک رویداد بی سابقه را در اسکار تجربه کردیم. اتفاقی که روی صحنه افتاد کاملا غیرقابل قبول بود و پاسخ آموزشگاه به این رفتار ناکافی بود. ما از این موضوع آموختیم که آموزشگاه باید در اقدامات خود و به ویژه در مواقع بحران کاملا شفاف و جوابگو باشد. ما باید برای خود و صنعت خود سریع، دلسوزانه و قاطعانه عمل کنیم و متعهد به حفظ بالاترین استانداردها در عین ایجاد تغییرات موردنظر خود باشیم.

رئیس آموزشگاه بعلاوه به طور ضمنی تصمیم بحث برانگیز سال گذشته مبنی بر عدم پخش زنده مراسم اعطای هر 23 جایزه در پخش تلویزیونی اسکار را مورد انتقاد قرار داد و مطرح کرد: تمرکز ما برای اسکار آینده در واقع بر وحدت، مشارکت و ماهیت مشارکتی سینما خواهد بود. ما از تمامی عوامل پشت صحنه فیلم ها تجلیل خواهیم کرد. واقعا سخت کار نموده ایم تا همه جوایز را به صورت زنده در برنامه سال جاری ارائه کنیم، بنابراین باید نسبت به زمان اجرای خود حساس باشیم. پس لطفا سخنرانی های پس از کسب جایزه را کوتاه و دقیق تنطیم کنید. هر فرد برنده پیش از قطع شدن میکروفون 45 ثانیه فرصت صحبت روی صحنه اسکار 2023 خواهد داشت.

سال جاری فیلم همه چیز همه جا به یکباره با نامزدی در 11 شاخه پیشتاز جوایر اسکار است و پس از آن دو فیلم در جبهه غرب خبری نیست و بنشی های اینیشرین هرکدام در 9 شاخه فرصت کسب جایزه دارند. داریوش خنجی فیلمبردار ایرانی - فرانسوی هم برای فیلم باردو نامزد جایزه برترین فیلمبرداری است. مراسم نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار روز 12 مارس 2023 (21 اسفند) در تئاتر دالبی در هالیوود برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "روز عجیب تام کروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز عجیب تام کروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید