گلکسی A04 سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را دریافت کرد

به گزارش وبلاگ فروش، به تازگی سرعت انتشار نسخه نو One UI برای گوشی های سامسونگ به طور قابل توجهی افزایش پیدا نموده است. به همین دلیل، روند انتشار One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 برای گلکسی A04 شروع شده است. این آپدیت در حال حاضر برای کاربران ساکن کشور قزاقستان منتشر شده ولی به زودی کاربران ساکن سایر کشورها هم این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

گلکسی A04 سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را دریافت کرد

One UI 5.0 که جدیدترین نسخه رابط کاربری گوشی های سامسونگ است، نسبت به نسخه قبلی با بهبود های مختلفی روبرو شده است. از بین این تغییرات می توانیم به تغییرات ظاهری اشاره کنیم که در کل ظاهر آن را مدرن تر و مجذوب نماینده تر نموده است. انیمیشن ها در این نسخه روان تر هستند و تجربه کاربری بهتری ارائه می نمایند. به لطف بهبود های اجرا شده در زمینه سرعت، احتمالا کاربران گلکسی A04 بعد از نصب این آپدیت، با عملکرد بهتری روبرو می شوند. از سوی دیگر باید به بهبود مصرف باتری هم اشاره کنیم.

به طور کلی سامسونگ با وجود اینکه هر ساله تعداد زیادی گوشی راهی بازار می نماید، ولی طی چند سال گذشته توجه زیادی به آپدیت گوشی های خود نشان داده است. این در حالی است که تقریبا تمام سازندگان گوشی های اندرویدی در این زمینه ضعف های بزرگی دارند. با توجه به این موضوع، امیدواریم دیگر شرکت های اندرویدی هم در این زمینه عملکرد بهتری از خود نشان بدهند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

5,659,000

تومان

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A13 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 4 گیگابایت به همراه شارژر

6,499,000

تومان

خرید گوشی های سامسونگ از وبلاگ فروش

مشاهده همه

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی A04 سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A04 سامسونگ آپدیت One UI 5.0 را دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید