دکوراسیون

راهنمای خرید پوستر دیواری؛ نکات مهمی که باید بدانید

کاغذ دیواری محصول شناخته شده ای است که اگرچه در دهه های اخیر با تنوع طرح زیاد و جنس همراه بوده اما از دیرباز به عنوان رقیبی دیرینه برای رنگ و نقاشی دیوارها کاربرد داشته است. این روزها، نسل تازه ای از این محصول در قالب پوستر دیواری به بازار عرضه می گردد...

18 تیر 1402

اسکای لایت یا سقف شیشه ای چیست؟

اگر به ایده اسکای لایت یا همان سقف شیشه ای در ساختمان علاقه مند هستید و تمایل به اجرای آن در ساختمان خود دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی بدانید که مزایا و معایب سقف شیشه ای چیست؟

25 خرداد 1402

رونمایی از یخچال شیک و جادار InstaView ال جی در نمایشگاه CES 2023

یخچال درب فرانسوی تازه ال­جی مجهز به پنل آینه ای ™InstaView، با گنجایش بالا و امکانات بی­نظیر

29 اسفند 1401

وسایل قدیمی منزل را با این 5 وسیله عوض کنید

مواردی که در مطلب پیش رو به آن اشاره شده دیگر در دکور منزل قابل استفاده نبوده و تاثیر منفی در چیدمان منزل شما دارند. همراه ما باشید.

7 مهر 1401

مدل های تازه آینه و کنسول راهروی ورودی منزل

راهروی ورود تاثیر زیادی بروی حالت و احساسات مهمانان و بازدیدنمایندگان در همان بدو ورود به خانه می گذارد بطوریکه با توجه به نوع دکوراسیون آن انتظارات خود از خانه و حتی شخصیت شما را معین می نمایند. قرار دادن مدل های تازه آینه و کنسول در همین قسمت می تواند...

27 شهریور 1401

5 تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک تر خواهد نمود!

تغییرات دکوراسیون ممکن است پرهزینه و مشکل به نظر برسد اما در حقیقت با انتخاب ها و راهکارهای هوشمندانه می توان خانه ای زیبا با هزینه ای کمتر ایجاد کرد.

11 تیر 1401

دیدنی های استراسبورگ؛ هفتمین شهر بزرگ فرانسه

استراسبورگ شهری تاریخی و چند فرهنگی است که در منطقه مرزی آلمان و فرانسه قرار گرفته است. این شهر دارای جاذبه های گردشگری و تاریخی بسیاری است

30 فروردین 1401

برترین هتل های 4 ستاره طنجه؛ هتل هایی با رنگ و شکل مراکشی

قصد دارید به شهر طنجه سفر کنید و در هتلی لوکس با قیمت مناسب اقامت داشته باشید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا هتل های 4 ستاره در این شهر را به شما معرفی کنیم.

10 اسفند 1400

دکوراسیون زرد و طوسی، یک ترکیب گرم و پرطرفدار برای خانه ها

دکوراسیون زرد و طوسی، یکی از رایج ترین مکمل های رنگی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی است. رنگ ها، علاوه بر زیباتر کردن خانه، می توانند تاثیر به سزایی در خلق و خو و روحیات ما داشته باشند. به همین علت استفاده از آن ها، مخصوصا در محیط مهمی همانند خانه، که...

10 دی 1400

تغییر دکوراسیون با ترفندهای ساده

خبرنگاران زندگی - اگر خانه تکانی خود را تمام کرده باشید مسلما به این فکر می کنید که حالا برای تنوع هم که شده است چیدمان خانه تان را تغییر دهید اما ممکن است در این ایده به بن بست برسید چرا که خانه ها در سال های اخیر به شکلی ساخته می شوند که امکان کمترین تغییر...

18 مهر 1400

دکوراسیون مطب اطفال

معمولا بچه ها از رفتن به مطب پزشکان و درمانگاه ها میترسند و رفتن به این فضاها برای آنان ناخوشایند است. زیرا بازسازی ساختمان و تعمیرات ساختمان مطب های مخصوص بچه ها و اطفال هیچ فرقی با مطب های دیگر ندارد و فضاهایی خشک و سرد را برای بچه ها ایجاد میکنند .

6 شهریور 1400

خودرو هیوندای آیونیک 5 اولین مدل از سری جدید مدل های الکتریکی

خودرو هیوندای آیونیک 5 اولین مدل از سری جدید مدل های الکتریکی رونمایی شده است. مشخصات فنی و ظاهری این خودرو را بشناسید.

5 فروردین 1400

راهنمای انتخاب رنگ اتاق خواب عروس

انتخاب رنگ اتاق خواب عروس، انتخاب چالش برانگیزی است و احتیاج به آنالیز دارد. این مقاله براساس مطالعه ای علمی در رابطه با تاثیر رنگ ها بر افراد نگاشته شده است.

29 اسفند 1399

مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک

کناف اتاق خواب طرح های مختلفی همچون کلاسیک و مدرن دارد. نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب در طرح کناف اتاق خواب جلوه بسیار زیبایی به آن می بخشد.

7 آذر 1399

صبحانه شگفت انگیز در رستوران لوکس

صبحانه اولین وعده غذایی در روز است که انرژی آغاز فعالیت های بدن را تامین می نماید.

30 مهر 1399

آشنایی با مراکز خرید بندر درگهان

اگر مراکز خرید شهر قشم به اندازه کافی طبع خرید شما را راضی نکرده است و دوست دارید اجناس بیشتری ببینید و قیمت های مناسب تری پیدا کنید و یا به طور عمده خرید کنید می توانید به درگهان بروید.

29 مهر 1399