آشنایی با مراکز خرید بندر درگهان

به گزارش وبلاگ فروش، اگر مراکز خرید شهر قشم به اندازه کافی طبع خرید شما را راضی نکرده است و دوست دارید اجناس بیشتری ببینید و قیمت های مناسب تری پیدا کنید و یا به طور عمده خرید کنید می توانید به درگهان بروید.

آشنایی با مراکز خرید بندر درگهان

معرفی مراکز خرید بندر درگهان

برای رفتن به درگهان می توانید با هتل خود هماهنگ نموده و از سرویس های آنها بهره ببرید و یا اگر به هر دلیلی میل دارید خودتان به آنجا بروید می توانید از میدان برگ سبز در محله بازار قدیم تاکسی های خطی این راستا را سوار شوید و به درگهان برسید.

روستای درگهان یکی از مناطقی است که هم اکنون به قطب تجاری جزیره قشم تبدیل شده است. بیشتر کالاها از گمرک ترخیص شده و مستقیم به این منطقه می فرایند. بیشتر کالاها در این منطقه به صورت عمده عرضه می گردد.

در درگهان بازارهای زیادی همچون بازار دو دلفین، بازار نخل، بازار اطلس، بازار زمرد، بازار صدف، بازار نور و … وجود دارد و همچنین قسمتی از منطقه به بازار قدیم معروف است که قبل از احداث بازارهایی به سبک جدید اهالی در این منطقه به فعالیت و کسب و کار مشغول بوده اند و هم اکنون نیز دایر است.

بازار دو دلفین درگهان

این بازار در دو طبقه تقریبا یکی از محبوب ترین بازارهای درگهان است که در طبقه اول آن می توانید انواع کالاهایی نظیر کیف و کفش، بدلیجات، پوشاک، شال و روسری و … را بیابید و آن ها را هم به صورت عمده و هم تک فروشی تهیه کنید. در طبقه دوم بیشتر عمده فروشی های پوشاک وجود دارند. در این مجتمع امکاناتی نظیر پله برقی، تهویه مطبوع، رستوران، فست فود و نیمکت هایی برای نشستن و استراحت وجود دارد.

بازار نخل درگهان

بازار نخل یکی از قشنگ ترین بازارهایی است که در طول چند سال اخیر در درگهان تاسیس شده است. این بازار با طراحی کاملا سنتی و الهام گرفته از سبک معماری جزیره قشم همچون نگینی در این سرزمین زیبا می درخشد.

طراحی داخلی و بیرونی این بازار واقعا چشمگیر است و از طرفی نزدیکی آن به دریا نیز باعث شده است گردشگران زیادی به این بازار جذب شوند.

عمده فعالیت این بازار در صنف پوشاک و به صورت عمده فروشی است به همین دارای نظم خاصی نسبت به بازارهای دیگر است.

بازار اطلس

بازار اطلس از معدود مراکز خرید قشم است که در آن فقط می توانید کیف، کفش و چمدان ببینید. در این بازار تا چندی پیش تمامی کالاها فقط به صورت عمده عرضه می شدند ولی در حال حاضر به دلیل کم رونقی بازار عمده و تماشای بازارها توسط گردشگران تک فروشی نیز باب شده است.

تنوع جنس و رنگ در این بازار گستره ای از انتخاب ها را پیش روی شما می گذارد و می توانید هر چه بخواهید بخرید.

بازار نور درگهان

بازار نور درگهان دقیقا در مقابل بازار دو دلفین قرارگرفته است. تفاوت این بازار با دیگر بازارها این است که شما می توانید شاهد حضور بومی های جزیره در این بازار باشید و خریدهای بومی و سنتی تری داشته باشید.

این مجتمع تجاری در طبقه دوم توسط یک پل هوایی رو بسته به طبقه دوم مرکز خرید دو دولفین متصل می گردد.

بازارهای قدیم درگهان

اگر قصد خرید کالاهای عمده رادارید بد نیست سری به بازار قدیم درگهان بزنید. این بازار با راسته های متعدد به سبک بومی و قدیمی کالاهای متنوعی را در اختیار خریداران عمده کالا قرار می دهد.

اگر همچنان از گشت وگذار و خرید خسته نشده اید می توانید به دیگر بازارهای این منطقه نظیر بازار زمرد، بازار صدف و … سری بزنید و از طیف گسترده و عجیب وغریب کالاهای ارائه شده لذت ببرید.

برای خرید به روستا بروید!

اگر برای خرید جهیزیه یا لوازم برقی به قشم آمدید یک پیشنهاد عجیب برای شما داریم و روستایی هست با نام گیاهدان یا رمکان این دو روستا می تواند در پیدا کردن اجناس با کیفیت و ارزان به شما یاری کند.

اگر برای گردشگری به جزیره هنگام رفته اید و پیش از بازگشت کمی وقت دارید و علاوه بر این به لوازم برقی و لوازم آشپزخانه نیز نیاز دارید ارزش دارد تا دو سه ساعتی وقت صرف کنید و محتمل است جنس بسیار خوب با قیمت بسیار مناسب پیدا کنید.

به معماری بازارهای قشم توجه کنید

یکی از قشنگ ترین بازارهای قشم را با نام بازار نخل می شناسند. بسیار زیبا و جذاب است. نمای بیرونی آن به صورت سنتی و با طراحی چوب کار شده؛ این بازار نیز مربوط به عمده فروشی پوشاک است، البته اگر برای خرید خرد نیز مراجعه کنید احتمال زیاد دست خالی باز نمی گشت.

بازار زمرد را بیش تر بخش فروش شلوار لی به خود اختصاص داده است البته سایر فروشگاه ها نیز در این بازار فعالیت می نمایند. اگر به دنبال بازار چینی ها در قشم باشید، این بازار نیز یکی از مراکز فعالیت چینی هاست.

اگر برای تفریح و اقامت و لذت بردن از دریا و خرید به قشم می آیید مجتمع تجاری دریا یا همان بازار دریا یکی از بهترین بازارهای قشم برای مسافران است. علاوه بر آنکه لذت می برید مجموعه ای از برندها و اجناس را به صورت یکجا می توانید پیدا کنید.

در این بازار هم جنس ارزان است و هم لوکس از هر قیمتی که بخواهید و از هر برندی که بخواهید می توانید در این بازار پیدا کنید.

علاوه بر این اگر برای خوردن غذاهای محلی پس از یک روز گشت و گذار سرگردان شدید به این مجتمع سری بزنید.

غذاهای محلی خوبی در رستوران های این بازار وجود دارد و همچنین هتل سه ستاره نیز در همین مجتمع آماده پذیرایی از مهمانان است.

بازار مرجان یا همان بازار لولو سنتر یا هایبر سنتر مجتمع تجاری مسکونی است که می توان هر جنسی را که می خواهید در آن پیدا کنید و البته قیمت ها نیز بسیار مناسب است. کیف و کفش و لباس و روتختی و … مواردی است که در این بازار قیمت ها و کیفیت های مناسبی دارد.

بازار خلیج فارس از بازارهای قشم کوچک و جمع جور محسوب می گردد. پوشاک ارزان و لوازم آشپزخانه در این مجتمع ارائه می گردد. علاوه بر این غذاهای بسیار خوشمزه ای در رستوارن های این مجتمع وجود دارد.

بازار پردیس در قشم مخصوص کسانی است که به دنبال لباس مجلسی و لباس شب هستند. قسمت ها مقرون به صرفه است نمی توان گفت ارزان است اما وسعت مدل ها دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

از نظر معماری ساختمان مراکز خرید راه ابریشم و نخل زرین قابل توجه است. در این مراکز خرید برندهای معتبر را پیدا می کنید و البته قیمت ها ارزان نیست.

منبع: مجله دلگرم

به "آشنایی با مراکز خرید بندر درگهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید بندر درگهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید