5 تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک تر خواهد نمود!

به گزارش وبلاگ فروش، تغییرات دکوراسیون ممکن است پرهزینه و مشکل به نظر برسد اما در حقیقت با انتخاب ها و راهکارهای هوشمندانه می توان خانه ای زیبا با هزینه ای کمتر ایجاد کرد.

5 تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک تر خواهد نمود!

همه ما در پی زندگی در خانه ای شیک و زیبا هستیم که نیازهای همه افراد خانواده را پوشش داده و زندگی راحتی را برای ما به ارمغان آورد. این موضوع به نحوه چیدمان و انتخاب های مناسب در دکوراسیون منزل بستگی داشته و استفاده مناسب از فضا و به کارگیری دکوری ها و دیگر اقلام زیبای خانه را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار می دهد. در این مطلب از وبلاگ فروش به بیان نکاتی برای خلق خانه زیبا و شیک می پردازیم.

رنگ های موجود در منزل خود را به روز کنید

یکی از راه های تغییر فضا با هزینه محدود افزودن رنگ به دکوراسیون و اقلام دکوری موجود در آن است. می توانید دیوارها یا سقف و حتی مبلمان موجود که قابل رنگ آمیزی هستند را مطابق سلیقه خود رنگ آمیزی کنید.

استفاده از پرده ها

افزودن پرده ها راهی برای اهدای ظرافت و هارمونی به منزل است. پرده هایی که از ابریشم طبیعی، پارچه کتان و پنبه ساخته شده اند، ایده بسیار خوبی برای اجتناب از خرید پارچه های گران قیمت هستند. حتی متناسب با دکوراسیون می توانید از رنگ های مختلف پرده و سایه بان بهره ببرید.

انتخاب لوسترهای تزئینی

انتخاب لوسترهای تزئینی و آویزهای زیبا فضا را بسیار تغییر داده و فضایی دراماتیک ایجاد خواهد نمود. برای تاثیرگذاری نیازی به خریدهای گران قیمت ندارید، فقط ضروری است در پی تغییر فضای خانه با ایجاد نورهای زیبا و ایجاد سایه های مناسب باشید.

استفاده از ایده های دست ساز و کارهای هنری

استفاده از ایده ها و کارهای هنری دست ساز قطعا بسیار مقرون به صرفه تر است. اما اگر هیچ ایده ای در خصوص چگونگی انجام این کار ندارید، برترین کار جست و جو و یادگیری مراحل انجام کار است.

می توانید از اقلام دکوری، گلدان و آباژورهای دست ساز بهره ببرید که با صرف هزینه کم تنوع زیادی به فضا می بخشند و در واقع سلیقه شخصی شما را به منزل اهدا می نمایند.

استفاده از کوسن ها

افزودن کوسن ها یکی از ایده های مجذوب کننده برای داشتن خانه زیبا و شیک است. کوسن ها با طراحی خلاقانه و انتخاب الگوها و پارچه های مختلف برای افزودن مجذوب کنندهیت و گرما به فضا، ایده ای بسیار مقرون به صرفه قیمت بوده که می توانند ترکیب جالبی ایجاد نمایند.

حتی می توانید از کوسن هایی با سایز بزرگ تر که فضا را بیشتر پر نموده و فضای راحت تری ایجاد می نمایند، استفاده نمایید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این کار آشپزخانه شما را زیبا و مجذوب کننده می کندرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "5 تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک تر خواهد نمود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تغییر کوچک در دکور خانه که آن را شیک تر خواهد نمود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید