مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک

به گزارش وبلاگ فروش، کناف اتاق خواب طرح های مختلفی همچون کلاسیک و مدرن دارد. نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب در طرح کناف اتاق خواب جلوه بسیار زیبایی به آن می بخشد.

مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک

سرویس دکوراسیون - کناف نوعی روکش گچی است که امروزه تقریبا در بیشتر خانه ها برای زیباسازی دکوراسیون داخلی استفاده می گردد. در قدیم سقف خانه ها گچبری می شد اما امروزه طرح های کناف آنقدر تنوع پیدا نموده است که تقریبا هر فردی و با هر سلیقه ای را می تواند به سمت خود جذب کند. کناف را در هر جایی از خانه می توان کار کرد. چنانچه ترکیب رنگی که برای کناف استفاده می گردد با دیگر وسایل خانه هماهنگی داشته باشد زیبایی اش دوچندان می گردد. امروزه از کناف برای تزیین اتاق خواب و نورپردازی سقف نیز استفاده می گردد. در ادامه به ذکر نکاتی پرداخته ایم که به شما در داشتن یک انتخاب مناسب و عالی برای طرح کناف یاری می نماید. اگر از دکوراسیون اتاق خود خسته شده و قصد زیباسازی آن را دارید خوب است نگاهی به طرح های بسیار جدید و شیک کناف اتاق خواب که در ادامه قرار داده ایم بیندازید.

کناف چیست؟

کناف در اصل پنل های گچی است که در ابعاد 120*240 و با ضخامت های مختلف 9.5 میلی متر و یا 12 میلی متر ساخته می گردد. در حین ساخت این پنل ها سعی می گردد مخلوط گچ به همراه هوا به صورت فشرده بین دو سطح مقوایی وارد گردد که به سبکی و استحکام پنل یاری کند. معمولا برای استفاده از کناف و دریافت نتیجه بهتر از آن باید به سبک آن توجه داشت. به طور کلی تزیینات دکوراسیون داخلی باید از سبکی مشخص پیروی کند، مثلا مدرن، کلاسیک، صنعتی یا امروزی و … سقف نیز به عنوان عنصری بسیار مهم در دکوراسیون باید از همین فرایند پیروی کند که البته توسط عده زیادی نادیده گرفته می گردد.

دکورسیوان داخلی اتاق خواب بر روی روحیه افراد بسیار تاثیر گذار است. یکی از بهترین ایده ها برای دیزاین دکوراسیون اتاق خواب استفاده از کناف سقف و دیوار در اتاق خواب است. کناف اتاق خواب با طراحی های متفاوت و زیبا می تواند به محیط اتاق خواب شما زیبایی و جذابیت ببخشد.

طرح های مختلف کناف

در بیشتر منازل ایرانی کناف ها بیشتر به دو صورت کلاسیک و مدرن کار می شوند. در طراحی به سبک کلاسیک بیشتر از اشکال دایره ای و گرد استفاده می گردد که در واقع از ویژگی های اصلی سقف کناف به سبک کلاسیک هستند. در صورتی که سبک مدرن براساس طرحی با خطوط صاف، مستقیم و گوشه دار تعریف می گردد. مدل کناف مستطیلی یا گوشه دار مشخص کننده سبک مدرن دکوراسیون اتاق است. در بعضی از طرح کناف اتاق خواب از شیوه ای جدید استفاده شده است که در آن تنها قسمتی از دیوار و سقف دقیقا به موازات تخت خواب کناف کاری می گردد. این روش برای دکوراسیون های مدرن بسیار مناسب بوده و هزینه اجرای به مراتب کمتری نسبت به سایر طرح های کناف دارد.

نورپردازی

کناف با ایجاد یک نورپردازی مناسب و زیبا می تواند جلوه بسیار بهتری داشته باشد. اگرچه نورپردازی کناف امری سلیقه ای است اما معمولا برای سبک کلاسیک بهتر است از لوسترهای کریستالی با شاخه های زیاد در مرکز بهره ببرید. همچنین در سبک مدرن بیشتر لوسترهای مستطیلی ساده یا نوارهای LED مخفی و چراغ های LED توکار بکار می رود.
  • سرعت و دقت بالا در طراحی و اجرای کناف سقف
  • هزینه کمتر کناف نسبت به دیگر سقف های کاذب از جمله گچ ، رابیتس ، چوب و …
  • به دلیل ساختار مفصلی که کناف دارد در مقابل زلزله مقاومت خوبی دارد.
  • کناف به شکل عایق عمل می نماید و از این جهت شاهد صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم.
  • کاغذ دیواری، بلکا، رنگ و هر طرح دیگری را می توانید بر روی سطح کناف اجرا کنید.
  • کناف پوشش بسیار خوبی برای عبور تاسیسات ساختمانی است.

طرح های زیبا و جدید کناف اتاق خواب

امیدواریم از این طرح های زیبا برای کناف اتاق خواب استفاده نموده باشید و بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

منبع: setare.com

به "مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کناف اتاق خواب با طرح های جدید و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید