صبحانه شگفت انگیز در رستوران لوکس

به گزارش وبلاگ فروش، صبحانه اولین وعده غذایی در روز است که انرژی آغاز فعالیت های بدن را تامین می نماید.

صبحانه شگفت انگیز در رستوران لوکس

به گزارش وبلاگ فروش، بنابراعلام رستوران تهران بین، اگر مصرف صبحانه بی ارزش شمرده گردد، بدن به مرور زمان با افت قند خون روبرو می گردد که این مسئله موجب ریزه خواری و استفاده فراوان از شیرینی جات خواهد شد.

بنابراین اگر وعده صبحانه کامل و به موقع مصرف گردد، علاوه بر حفظ سلامت بدن، موجب لاغری و تناسب اندام نیز خواهد شد.

این مطالب یافته تازه ای نیست که بیشتر افراد جامعه از آن بی خبر باشند، اما چرا هنوز افراد زیادی به خوردن صبحانه تمایلی نشان نمی دهند.

در روزهای تعطیل نیز ترجیح می دهند، به جای صرف صبحانه زمان بیشتری را در رختخواب بگذرانند. دسته دیگری از افراد نیز اشتیاقی به استفاده از این وعده مهم غذایی ندارند. یکی از عواملی که اشتیاق صرف صبحانه را بالا می برد، حضور در یک رستوران لاکچری در تهران است.

چرا تهران بین از بهترین رستوران های جهت صرف صبحانه است؟

درست است که بسیاری از قرارهای مهم کاری و اجتماعی در ساعات میانی و پایانی روز انجام می گردد، اما وعده صبحانه نیز فرصت خوبی برای کنار هم بودن در یک روز تعطیل است.

ضمن اینکه همین حضور در کنار یکدیگر موجب می گردد، این وعده مهم به صورت کامل استفاده گردد. ما ادعا می کنیم که در تهران بین جهت وعده صبحانه بهترین میزبانی را از شما عزیزان با رعایت پروتکل های بهداشتی به عمل خواهیم آورد. مواردی که در ادامه می خوانید موجب تمایز این رستوران از موارد مشابه خود شده است.

منوی کامل و سلف سرویس

یکی از مواردی که تهران بین را به بهترین رستوران برای صبحانه تبدیل نموده، منوی کامل و متنوع آن است. صبحانه در این رستوران به شکل سلف سرویس سرو می گردد و شامل چندین بوفه مختلف است.

بوفه سرد که دارای انواع پنیر، کره، خامه، عسل، زیتون، حلوا شکری، خرما، خیار، گوجه فرنگی، انواع ژامبون است. در بخش بوفه مربا نیز انواع مختلف مربا از هویج گرفته تا توت سفید، هلو و کیوی در دسترس مشتریان عزیز است.

در بوفه گرم انواع نیمرو، خوراک های مختلف مناسب صبحانه، تخم مرغ بیکن، انواع پن کیک، شیر برنج، قارچ سوته و انواع سوپ سرو می گردد.

در بوفه نان و شیرینی انواع کروسان و نان ایرانی و خارجی و در بوفه دمنوش و چای نیز انواع چای گیاهی و دمنوش آرام بخش و مفید در دسترس است.

وجود بوفه های میوه، آجیل و خشکبار، نوشیدنی های مختلف از شربت تا شیر کاکائو و بوفه سالاد یک تنوع بی نظیر و هیجان انگیز را جهت صرف یک صبحانه عالی و به یاد ماندنی در کنار کسانی که دوستشان دارید، برای شما فراهم می کند.

فضای شیک و لاکچری

صرف نظر از منوی اشتهابرانگیز صبحانه، فضای شیک و دکوراسیون بسیار خاص و مدرن تهران بین، هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. مبلمان، اشیا تزئینی و دکوراتیو محیط رستوران یک فضای خاص و لوکس را پدید آورده که نورپردازی جالب و چشم نواز آن با لوسترهای عظیم انجام می گردد.

چشم انداز دلپذیر

تهران بین به واسطه موقعیت مکانی خود در سعات آباد و در پنت هاوس یک برج مجلل به نام عرفان، به یک چشم انداز زیبا و جذاب از شهر تهران دسترسی دارد.

نمای تمام شیشه رستوران نیز یاری می کند که تمامی این زیبایی برای مهمانان به طور کامل قابل دیدن باشد. صرف صبحانه در این فضای زیبا و آرام بخش بدون شک به یاد ماندنی خواهد بود.

امکانات رفاهی کامل

مهمانی که جهت صرف وعده غذایی مهم صبحانه به تهران بین می آید، از امکانات رفاهی کاملی همچون پارکینگ و آسانسور اختصاصی بهره مند می گردد که با آرامش خاطر به وقت گذرانی در کنار عزیزان خود بپردازد و از بابت رفت و آمد هیچ دغدغه ای نداشته باشد.

این امکانات در روزهای پرترافیک و پرتردد بسیار واجب و لازم است و هر رستورانی در کنار تمامی خدمات خود این موارد را نیز باید به مشتریان محترم خود ارائه دهد.

رزرو آنلاین رستوران

اگر قصد برنامه ریزی جهت یک آخر هفته خاص و هیجان انگیز دارید، بهتر است میز مورد نظر خود را از قبل رزرو کنید. در صورتی که اولین بار است که تهران بین را انتخاب می کنید، احتمالا هیچ ایده ای در خصوص اینکه کدام میز با روحیات شما سازگاری دارد و چه ویو و چشم اندازی خواهد داشت، ندارید.

یک راه حل جالب که در سایت تهران بین برای مشتریان فراهم شده است، امکان مشاهده فیلم مربوط به میز پیش از رزرو آنلاین رستوران است.

با یاری تکنولوژی، شما حتی قادر هستید به شکل سه بعدی، فضای کلی رستوران را مشاهده نمایید و تمامی قسمت های ورودی، کافه تهران بین، بخش VIP و غیره را از نظر بگذرانید.

بهترین را انتخاب کنید، چون شایسته آن هستید

صرف صبحانه در بهترین رستوران تهران، بی اشتهاترین افراد را نیز سر ذوق خواهد آورد. به خصوص اگر با منوهای رنگارنگی از انواع غذاهای سرد و گرم، تنقلات، میوه ها و نوشیدنی های خوشمزه و خاص فصل روبه رو گردد.

جهت رفت و آمد و کلیه خدمات رفاهی مهمانان نیز تهران بین تدابیر مناسبی شده است که این سهولت لذت کنار هم بودن را دو چندان می نماید.

از اوقات فراغت و لحظات با هم بودن بهترین استفاده ممکن را انجام دهید. خود و عزیزانتان را به یک فضای زیبا و لوکس با چشم اندازی بی نظیر از تهران عظیم دعوت کنید و با صرف یک صبحانه کامل و خوشمزه یک خاطره به یادماندنی و زیبا رقم بزنید.

https://tehranbeen.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صبحانه شگفت انگیز در رستوران لوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبحانه شگفت انگیز در رستوران لوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید