وسایل قدیمی منزل را با این 5 وسیله عوض کنید

به گزارش وبلاگ فروش، مواردی که در مطلب پیش رو به آن اشاره شده دیگر در دکور منزل قابل استفاده نبوده و تاثیر منفی در چیدمان منزل شما دارند. همراه ما باشید.

وسایل قدیمی منزل را با این 5 وسیله عوض کنید

سبک های گوناگونی در دکوراسیون وجود دارد که با توجه شرایط زمانی به وجود آمده و نام گذاری شده است که برخی از آن ها قدمت دیرینه دارند. در صورتی که استفاده از آن ها در دنیای مدرن امروز ممکن است کمی سخت یا غیر عادی به نظر برسد. در این مطلب از وبلاگ فروش به معرفی وسایل قدیمی در دکور منزل که دیگر رایج نیست پرداخته می شود.

وسایل قدیمی در دکور منزل

این روزها افراد تمایل زیادی به تزیین خانه با وسایل قدیمی خود پیدا نموده اند. ممکن است برخی افراد فکر کنند که با هر بار خرید یا اجاره خانه، باید بیشتر لوازم ضروری و دکوری خانه را عوض کنند.

بوفه و ویترین

امروزه ویترین ها کوتاه تر و باریک تر از بوفه های مادران ما ساخته می شوند و این قابلیت را برای ما فراهم می کنند تا در آپارتمان های کوچک خود به راحتی از آن ها استفاده کنیم و ظروف گران قیمت یا تزیینی خود را به نمایش بگذاریم. اما از طرفی هم این کوچکی و کوتاهی آن ها امکان جای دهی ظروف بیشتر را از ما سلب نموده است. از طرفی کنسول ها جزو وسایلی هستند که دائما مورد استفاده قرار می گیرند و می توان برای جای دهی ظروف بیشتر از آن ها استفاده کرد و جایگزین مناسبی برای ویترین ها هستند.

ساعت ایستاده

ساعت های ایستاده معمولا گزینه مناسبی برای قرار گرفتن در چنین فضاهایی هستند جایی که نمی توان از آن به عنوان نشیمن یا قرار دادن یک میز کوچک استفاده کرد. امروزه با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها افراد به استفاده از ساعت دیواری اکتفا می کنند و دیگر استفاده از این ساعت ها در دکور منزل رایج نیست. حال به جای آن ها می توانید از استندهای گلدان استفاده کنید. با قرار دادن گیاهان اپارتمانی بر روی آن ها طراوت و تازگی را به منزل خود بیاورید.

لوستر کریستالی قدیمی

با گذشت زمان، وسایل روشنایی می آیند و می روند، اما لوسترهای کریستالی تا حدودی جاودانه هستند، زیرا هنوز در دکوراسیون مدرن و سنتی خانه محبوب هستند. لوسترهای کریستالی منسوخ نشده اند و هنوز هم سبک مخصوص خودشان را دارند اما کاربرد خیلی کمتری دارند. امروزه لوسترهای مدرن و شیک جایگزین این لوسترهای قدیمی در دکور منزل شده اند. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ارزان ترین مبلمان برای دکور منزل شما سر بزنید.

پرده های والان دار قدیمی

با وجود پرده های مدرن در دکور منزل امروزه تمایل افراد به استفاده از آن ها زیاد شده است. چرا که پرده های مدرن دارای تنوع زیادی در طرح و مدل هستند و با هر سبکی از دکوراسیون هم هماهنگ می شوند. بنابراین استفاده از پرده های والان دار قدیمی تا حدی منسوخ شده یا طرح های تازه و مدرنی جایگزین آن شده است. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه داشته باشید به مطلب پذیرایی منزل را شیک و لوکس کنید سر بزنید.

مبلمان قدیمی

امروزه با توجه به مدل ها و طرح های متنوعی که مبلمان مدرن دارند، گرایش افراد به سمت آن ها زیاد شده است. بنابراین استفاده از مبلمان قدیمی و منبت کاری شده بسیار کمتر شده است و کمتر کسی این مبلمان را برای منزل خود انتخاب می کند. مبلمان مدرن هم راحتی بیشتری دارند و هم قابلیت هماهنگی با سبک های مختلف دکوراسیون را دارند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز ورودی منزل را اینگونه نچینید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "وسایل قدیمی منزل را با این 5 وسیله عوض کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسایل قدیمی منزل را با این 5 وسیله عوض کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید