شیائومی Mi 10i 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود

به گزارش وبلاگ فروش، کومار جینز، نایب رییس شیائومی روز گذشته تیزر ویدیویی از گوشی شیائومی Mi 10i 5G منتشر کرد که به لطف آن باخبر شدیم این محصول با پردازنده اسنپدراگون 750G و سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود.

شیائومی Mi 10i 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود

شیائومی قرار است به زودی، عضو جدیدی را به خانواده سری می 10 خود اضافه کند. محصولی که Mi 10i 5G نام داشته و در کنار گوشی هایی نظیر می 10، می 10T، می 10T پرو و می 10T لایت قرار می گیرد. البته گفته می شود این گوشی منحصرا برای بازار هندوستان طراحی شده اما این احتمال هم وجود دارد که در بازارهای دیگر شاهد عرضه آن باشیم.

اما تیزری که از این محصول منتشر شده نشان می دهد شیائومی Mi 10i 5G قرار است به پردازنده اسنپدراگون 750G و سنسور 108 مگاپیکسلی کاملا جدیدی مجهز شود که از هوش مصنوعی هم بهره می برد. شیائومی اولین شرکتی بود که از سنسور 108 مگاپیکسلی در گوشی های خود استفاده کرد؛ سنسوری که ساخت سامسونگ بود و ایزوسل HMX نام داشت. انتظار می رود این نسل دوم سنسور یاد شده باشد که فرایند ترکیب پیکسلی آن 9 در 1 است. (در سنسور قبلی این فرایند 4 در 1 بود).

  • تیزر جدیدی از گوشی شیائومی Mi 10i 5G منتشر شد

شیائومی Mi 10i 5G برای امور پردازشی به اسنپدراگون 750G مجهز خواهد شد که پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 5G را هم به این گوشی اضافه می کند. می 10T لایت هم دقیقا از همین پردازنده استفاده می کند تا از لحاظ پردازشی تفاوت خاصی بین این دو وجود نداشته باشد و مثل همیشه، پیچیدگی زیادی را در گوشی های شیائومی ببینیم.

البته این گوشی شاید با محصولات سری می 10 تشابه اسمی داشته باشد اما در واقع همان ردمی نوت 9 پرو 5G است که به جای چین، برای بازار هندوستان طراحی شده. این یعنی در آن شاهد استفاده از نمایشگری 6.67 اینچی از نوع IPS LCD خواهیم بود که از فناوری HDR10 و رفرش ریت 120 هرتزی هم برخوردار است. علاوه بر این ها، یک باتری 4820 میلی آمپر ساعتی هم منبع تغذیه آن را تشکیل خواهد داد که با شارژری 33 واتی شارژ می شود.

فعلا از این بابت که آیا فروش این گوشی محدود به بازار هندوستان خواهد شد یا خیر بی خبریم و باید منتظر بمانیم ببینیم در آینده چه خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع منتشر خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی Mi 10i 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Mi 10i 5G با دوربین 108 مگاپیکسلی جدید راهی بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید