خبرنگاران سرانه فضای آموزشی کرمان 4.9 مترمربع است

به گزارش وبلاگ فروش، کرمان - خبرنگاران - نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی استان کرمان 4.9 مترمربع و سرانه فضای آموزشی شهر کرمان حدود چهار مترمربع است گفت: این مقدار طبق شواهد بسیار کمتر از این عدد است.

خبرنگاران سرانه فضای آموزشی کرمان 4.9 مترمربع است

به گزارش وبلاگ فروش، محمدرضا پورابراهیمی روز شنبه در آئین انعقاد تفاهمنامه ساخت 120 مدرسه در استان کرمان با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور اضافه نمود: اگر اکنون برای افزایش سرانه فضای آموزشی در استان کرمان اقدام نگردد در سال های آینده بسیاری از مدارس فرسوده و از رده خارج می گردد.

وی به تغییر کاربری بعضی فضای مدارس اشاره و توضیح داد: از فضای بعضی مدارس می توان به عنوان مراکز تجاری استفاده کرد و از این راه برای ساخت و تجهیز مدارس بهره برد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به اعتبارات بخش عمرانی به عنوان ظرفیت دیگر تامین اعتبار مورد احتیاج احداث و تجهیز مدارس اشاره نمود و گفت: طبق قانون یک واحد درصد از محل مالیات ارزش اضافه نموده می تواند برای نوسازی و تجهیز مدارس استفاده گردد که سالانه حدود یک هزار میلیارد تومان منابع برای افزایش فضای آموزشی ایجاد می نماید.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت بنیاد فرهنگی قدس و شرکت های عظیم مالی از دیگر ظرفیت های این حوزه است که بر اساس مسئولیت اجتماعی بنگاه های مالی می توانند در راستای ایجاد فضای آموزشی به یاری دولت ها بیایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرانه فضای آموزشی کرمان 4.9 مترمربع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرانه فضای آموزشی کرمان 4.9 مترمربع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید