استارتاپ

این کپسول شیشه ای ژاپنی، شما را به فضا می برد، عکس

همشهری آنلاین نوشت: یک شرکت استارت آپ ژاپنی از یک بالن فضایی رونمایی کرد که در حال حاضر می تواند حدود 25 کیلومتر از زمین بلند گردد.

4 اسفند 1401

خرید تازه اپل به نفع علاقه مندان موسیقی شد

اپل یک خرید مجذوب کننده انجام داد و علاقه مندان به موسیقی را مسرور کرد. درواقع اپل یک اپ موسیقی را خریداری نموده است.

5 دی 1401

این ماشین 3 میلیارد تومانی پرواز می کند ، عکس

جت سان وان خودرویی پرنده است که می تواند به سرعت 95 کیلومتر در ساعت پرواز کند و تا 30 کیلومتر مدوامت پروازی دارد.

22 شهریور 1401

طرح پاک سازی سواحل کیش با مشارکت گسترده کیشوندان اجرا شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، از روحیه بالا و مشارکت گسترده مردم جزیره کیش در اجرای طرح پاکسازی سواحل این جزیره قدردانی کرد و آن را نشان از ایثار و فداکاری افراد در حفظ محیط زیست دانست.

26 خرداد 1401

افتتاح مرکز مشخص هوش مصنوعی و اولین مرکز نیکوکاری مجازی کشور در سمنان

خبرنگاران/سمنان مرکز معین هوش مصنوعی و اقتصاد دیجیتال و نخستین مرکز نیکوکاری مجازی ایران با حضور رییس مرکز برنامه ریزی و پژوهش کمیته امداد کشور و معاون منابع انسانی استانداری سمنان افتتاح شد.

4 خرداد 1401

دومین رویداد ایرانسل پیچ با موضوع استارتاپ های استان اصفهان برگزار گردید

خبرگزاری خبرنگاران- دومین رویداد ایرانسل پیچ (Irancell Pitch) با حضور جمعی از استارتاپ ها و شرکت های خلاق استان اصفهان برگزار گردید.

8 بهمن 1400

باشگاه فناوری نانوپل افتتاح شد

کسب وکار های کوچک و استارتاپ ها، برای رشد و رسیدن به بلوغ کامل، نیازمند محیطی پویا و خلاق هستند که شتابدهنده نانوپل این شرایط را فراهم می نماید.

6 بهمن 1400

راه های جلوگیری از اسراف غذا

در شرایطی که بیماری های همه گیر و بلایای طبیعی باعث بروز مشکلاتی در تامین مواد غذایی در سراسر جهان شده است، کشورهای زیادی از معضل اسراف در مواد غذایی رنج می برند. با توجه به این که میزان اسراف مواد غذایی در جهان به طور میانگین سالیانه به یک میلیارد و 600...

21 دی 1400

خانه خلاق و نوآوری تقوی در گرگان افتتاح شد

به گزارش خبرنگاران، خانه خلاق و نوآوری تقوی در بافت قدیم گرگان، بعدازظهر سه شنبه با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد.

15 آذر 1400

خاوازی: در عملیات آبخیزداری از برنامه وزارتخانه جلوتر هستیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا سرانجام سال جاری 1.2 هکتار عملیات آبخیزداری اجرایی می شود که نشان می دهد از برنامه این وزارتخانه جلوتر هستیم.

21 بهمن 1399

چگونه یک استارت آپ پیروز راه اندازی کنیم؟

اهمیت کسب وکار های نوین در چند سال گذشته آن قدر افزایش یافته که راه اندازی یک استارت آپ پیروز می تواند نه تن ها منجر به درآمدزایی سرمایه گذاران شود، بلکه کارآفرینی در جامعه را نیز بهبود ببخشد. ازاین رو ما به سراغ راه کار هایی رفتیم که راه اندازی یک کسب...

16 آبان 1399

مدیریت شهروندان ساروی با اپلیکیشن چتر

وقتی به استان مازندران و شهر ساری می روید، یکی از سوالات مهمی که ذهن شما را به تأمل وا می دارد، انجام اموری برای مدیریت شهری این مرکز استان در شمال کشور است.استفاده از خدمات دیجیتال و آنلاین در مدیریت شهری همیشه در شهرهای عظیم کشور مانند تهران اهمیت داشته...

25 مهر 1399

توان فناورانه صنایع کوچک تقویت می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور صنعتی در حوزه صنایع کوچک قرار می گیرد. بر این اساس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، همکاری های گسترده ای را با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین...

11 مهر 1399