اجرای 30 طرح عمرانی بزرگ در کیش

به گزارش وبلاگ فروش، سعید پورزادی امروز در جمع خبرنگاران گفت: از جمله مهم ترین و شاخص ترین طرح عمرانی در حال انجام در جزیره کیش، می توان به ترمینال تازه فرودگاه بین المللی آن اشاره نمود که هم اکنون بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اجرای 30 طرح عمرانی بزرگ در کیش

وی بیان داشت: هم اکنون در حال خرید مبلمان ترمینال هستیم و پس از نصب مبلمان، انجام تست های لازم و دریافت تاییدیه از سازمان هواپیمایی کشوری پس از رسیدن به 94 درصد پیشرفت به مرور و با برقراری پروازهای کوچک و محدود بهره برداری از ترمینال نو فرودگاه شروع خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کیش در عمل به شعار دولت مبنی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام نسبت به دیگر منطقه ها آزاد پیشرو است، اضافه کرد: اعتبارات عمرانی این جزیره حدود 40 درصد این اعتبارات در منطقه ها آزاد کشور را تشکیل می دهد.

به گفته معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش تمام اعتبارات عمرانی هزینه شده در این جزیره از محل درآمدهای سازمان منطقه آزاد تامین می گردد.

پورزادی با اشاره به نیمه کاره رها شدن بعضی از پروژه در استان هرمزگان به علت کمبود اعتبار، توضیح داد: در جزیره کیش منابع از محل درآمدها و سرمایه های سازمان و بازار سرمایه تامین و همه پروژه های زیرساختی مشخص تکلیف شده اند.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به اجرای 30 طرح عمرانی بزرگ به وسیله سازمان منطقه آزاد کیش، اعلام نمود: بزرگ ترین و مهمترین آن ترمینال نو فرودگاه بین المللی این جزیره با بیش از 91 درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گفته وی عملیات اجرایی ترمینال نو فرودگاه کیش با هدف افزایش گردشگران کیش از حدود 2 میلیون به 6 میلیون نفر از سال 91 شروع شده است.

منبع: گردشبان

به "اجرای 30 طرح عمرانی بزرگ در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای 30 طرح عمرانی بزرگ در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید