کلوپ: تغییرات در نیمه دوم به ما کمک کرد، اوریگی در گل دوم مان مهارت خود را نشان داد

به گزارش وبلاگ فروش، سرمربی تیم فوتبال لیورپول از عملکردی که تیمش مقابل پرستون نورث اِند به نمایش گذاشت، ابراز رضایت کرد.

کلوپ: تغییرات در نیمه دوم به ما کمک کرد، اوریگی در گل دوم مان مهارت خود را نشان داد

به گزارش وبلاگ فروش، یورگن کلوپ که تیم تحت هدتیش شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه فوتبال انگلیس با پیروزی 2 بر صفر در خانه پرستون نورث اِند دسته اولی به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها صعود کرد، پس از این دیدار گفت: ما بازی را عالی شروع کردیم. سپس پرستون رو به ارسال توپ های بلند آورد که دفاع کردن این توپ ها کمی سخت بود. آنها هم موقعیت هایی داشتند و بازی طوری پیش رفت که هر اتفاقی ممکن بود روی دهد.

وی اضافه کرد: ما در نیمه اول به مقدار کافی موقعیت روی دروازه پرستون خلق نکردیم، اما فکر می کنم تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم، به ما کمک کرد. گل دومی هم که دیووک ارویگی به ثمر رساند، کمی عجیب بود، اما او مهارت خود را نشان داد. ما حتی می توانستیم به گل سوم برسیم که اگر رقم می خورد خیلی خوب می شد، اما مهم نیست. پرستون هم بازی الهام بخشی از خود به نمایش گذاشت. جو موجود در ورزشگاه هم عالی بود و خوشحالم که کسی هم مصدوم نشد.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول که در این بازی 11 بازیکن متفاوت نسبت به بازی با منچستریونایتد را در ترکیب اصلی تیمش گذاشته بود، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: به عنوان تیمی ما می توانیم بهتر بازی کنیم، اما به صورت انفرادی چند عملکرد خوب از بازیکنانم در این دیدار دیدم. مهم هم این بود که راهی دور بعد رقابت ها شویم که این کار را کردیم و با ایجاد 11 تغییر در ترکیب تیم، انجام این کار آسان نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کلوپ: تغییرات در نیمه دوم به ما کمک کرد، اوریگی در گل دوم مان مهارت خود را نشان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: تغییرات در نیمه دوم به ما کمک کرد، اوریگی در گل دوم مان مهارت خود را نشان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید