فقط 2500 طرفدار انگلیسی در بازی با ایران!

به گزارش وبلاگ فروش، طرفداران رسمی و اختصاصی انگلیس در ملاقات برابر ایران تنها 2500 نفر خواهد بود.

فقط 2500 طرفدار انگلیسی در بازی با ایران!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فروش، به نقل از دیلی میرور، تیم ملی فوتبال انگلیس با راهنمایی گرت ساوت گیت در اولین ملاقات خود در جام جهانی باید در روز افتتاحیه این رقابت ها در استادیوم بین المللی خلیفه به مصاف تیم ملی ایران برود. فیفا به اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که تنها 2489 جایگاه به طرفداران سه شیر تعلق خواهد گرفت. اعضای باشگاه طرفداران تیم ملی فوتبال انگلیس تا پنجشنبه فرصت داشتند تا برای دریافت اختصاصی بلیت درخواست دهند و فیفا فقط هشت درصد از ظرفیت جایگاه های موجود را برای هر تیم در نظر گرفته است.

از این تعداد، 1785 جایگاه در پایین ترین قیمت یعنی رده 3 هستند که هر کدام 53 پوند قیمت داشتند. تیم ملی فوتبال انگلیس باید در ملاقات دوم خود در این جام به مصاف آمریکا و در ادامه برنده پلی آف برود که هنوز این تیم معین نشده است.

برهولد ترنکل مدیر عامل بخش توریسم جام جهانی قطر گفت: تصمیم گرفته شده است که فقط طرفدارانی که بلیت مسابقه دارند اجازه اخذ ویزا به قطر را داشته باشند. آنها برای ورود به قطر به شناسه رسمی طرفداران احتیاج خواهند داشت و کسانی که آن را ندارند اجازه ورود به قطر را نخواهند داشت. قوانین سختگیرانه هستند و به هیچ وجه به طرفدارانی که شناسه رسمی طرفداران را ندارند اجازه ورود به قطر داده نمی شود.

انتظار می رود که یک و نیم میلیون طرفدار به قطر بیایند، اگرچه این تخمین ها نشان می دهد که کمترین حضور طرفداران در جام جهانی از 52 سال پیش است.

انگلیس تا به امروز در ادوار جام جهانی تنها یک بار در روز اول رقابت ها به میدان رفته که این اتفاق به سال 1966 بر می شود. در آن دوره انگلیس در اولین روز برابر اروگوئه به تساوی بدون گل رسید ولی در نهایت این تیم توانست به اولین و تا به امروز تنها قهرمانی خود در تاریخ جام های جهانی دست یابد. باید ببینیم تیم جوان شده ساوت گیت که امید زیادی هم به آن می رود می تواند در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فقط 2500 طرفدار انگلیسی در بازی با ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط 2500 طرفدار انگلیسی در بازی با ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید