ویزای تایلند رایگان شد

به گزارش وبلاگ فروش، طبق اعلام سفارت پادشاهی تایلند، ویزای این کشور تا فوریه سال 2017، یعنی اسفند سال 1395، به صورت رایگان صادر خواهد شد.

ویزای تایلند رایگان شد

این سفارت به توریستان و آژانس های مسافرتی اعلام کرده است که از تاریخ اول دسامبر 2016 برابر با 11 آذر ماه 1395 تا تاریخ 28 فوریه 2017 برابر با 10 اسفند 1395 تمامی ویزاهای توریستی یک بار ورود، رایگان و بدون پرداخت هزینه صادر خواهد شد.

تایلند که مرکز آن شهر بانکوک، در سال 2016 بیشترین توریست را در جهان به خود جذب کرده است، تا پیش از این بابت صدور هر ویزای توریستی 35 یورور از مسافران دریافت می کرد و اکنون این هزینه را برداشته است.

ماه گذشته نیز گروه مسترکارد(Mastercard)بر اساس اقامت (حداقل یک شب) مسافران در شهرهای مختلف، توریستی ترین شهرهای سال 2016 را گفت. طبق این اعلام، شهر بانکوک، مرکز تایلند، با 21 میلیون و 470 هزار توریست خارجی، توریستی ترین شهر جهان در این سال انتخاب شد.

در حال حاضر مسافران جهت دریافت ویزای تایلند باید همچنان به سفارت این کشور در تهران، به آدرس خیابان بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال، پلاک 4، مراجعه کنند و مدارک خود را تحویل سفارت دهند.

منبع: فوت و فن

به "ویزای تایلند رایگان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای تایلند رایگان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید