نوری: در شب طلایی حسینی، استقلال با سیاست بازی کرد، تیم مجیدی لایق قهرمانی است

به گزارش وبلاگ فروش، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با توجه به رکوردهایی که زده، لیاقت قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر را دارد.

نوری: در شب طلایی حسینی، استقلال با سیاست بازی کرد، تیم مجیدی لایق قهرمانی است

محمد نوری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فروش، درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: این پیروزی را به هواداران تبریک می گویم. استقلال استارت خوبی برای نیم فصل دوم زد و توانست 3 امتیاز بازی با ذوب آهن را بگیرد. هر تیمی در این مقطع، امتیازی از دست بدهد عقب می ماند، به همین دلیل است که می گویم استقلال امتیازهای خوبی می گیرد. اگر آبی پوشان بتوانند به این فرایند ادامه دهند، امسال قهرمانی برای استقلال خواهد بود.

وی با بیان اینکه استقلال لیاقت قهرمانی را دارد، شرح داد: شاید برخی ها بگویند استقلال فوتبال بازی نمی کند و به قول قدیمی ها اقتصادی می برد اما باید گفت که این نوع بازی کردن جزوی از فوتبال است. استقلال مقابل ذوب آهن با سیاست بازی کرد و توانست از گل زده اش دفاع کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه برخی ها اعتقاد دارند شاگردان فرهاد مجیدی به فکر کسب جام قهرمانی هستند تا زیبا بازی کردن، گفت: اگر استقلال در سال های اخیر قهرمان نشده است، به دلیل تبعیض هایی بود که برای استقلال قائل شدند. می دانم این حرف ها را بزنم برخی ها علیه من جبهه می گیرند ولی از رقیب سنتی استقلال حمایت های خاصی صورت می گرفت و امسال می بینید چقدر مشکل دارند. تبعیض بین استقلال و پرسپولیس در سال های اخیر مشهود بود.

نوری در خاتمه گفت: استقلال چه خوب بازی کند چه بد، سه امتیاز بازی ها را می گیرد تا قهرمان شود. فراموش نکنیم سیدحسین حسینی روز بازی خوبی انجام داد و یکی از روزهای طلایی اش را سپری کرد. باز هم تأکید می کنم استقلال به نسبت سایر تیم ها لیاقت قهرمانی دارد. بازی تیم های دیگر را آنالیز کرده ایم و خیلی زیبا بازی نمی کنند. استقلال با رکوردهای بی سابقه ای که زده است، باید قهرمان لیگ شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نوری: در شب طلایی حسینی، استقلال با سیاست بازی کرد، تیم مجیدی لایق قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری: در شب طلایی حسینی، استقلال با سیاست بازی کرد، تیم مجیدی لایق قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید