فاجعه در فوتبال ایران با انتخاب اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ فروش، پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: انتخاب اسکوچیچ برای راهنمایی تیم ملی فاجعه برای فوتبالمان است و با این انتخاب سرمایه های خودمان را سوزانده ایم.

فاجعه در فوتبال ایران با انتخاب اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ فروش به نقل ازباشگاه وبلاگ فروش جوان، محمود کلهر درباره عملکرد نمایندگان فوتبال ایران در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا گفت: تنها تیم های استقلال و سپاهان عملکرد خوبی از خود نشان دادند و تیم های پرسپولیس و شهرخودرو نتوانستند انتظارات را برآورده نمایند.

او در رابطه با بازی تیم استقلال ایران در برابر تیم الشرطه عراق و تیم شهرخودرو ایران مقابل الهلال عربستان در روز نخست مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: تیم استقلال در زمین تیم الشرطه عراق بازی قابل قبولی از خود نشان داد و موقعیت های بسیاری روی دروازه حریف ایجاد کرد. برای این تیم نتیجه مساوی را می توان قابل قبول دانست. اما تیم شهرخودرو نتوانست انتظارات را در مقابل تیم متمول الهلال عربستان برآورده کند.

  • جذب پیغام نیازمند از سوی پرسپولیس تکذیب شد

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره بازی تیم سپاهان ایران دربرابر العین امارات و تیم پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر در روز دوم از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: نتیجه تیم سپاهان فوق العاده خوب بود. این برد نشان داد امیر قلعه نویی حساب ویژه ای برای لیگ قهرمانان آسیا باز نموده است. از عوامل پیروزی تیم سپاهان در این بازی خط دفاع کند تیم العین بود.

او در ادامه در رابطه با بازی تیم پرسپولیس گفت: تغییرات یحیی گل محمدی در چیدمان بازیکنان خود در بازی مقابل الدحیل به نفع سرخپوشان نبود. به نظرم اگر تیم پرسپولیس با همان سیستم که در مقابل استقلال به میدان رفت، حالت تدافعی نسبت به حریف نمی گرفت، می توانست عملکرد بهتری از خود نشان دهد. اما چیزی که در تیم پرسپولیس مشهود است ناهماهنگی خط دفاع این تیم است که در بازی مقابل تیم استقلال هم این ضعف مشهود بود.

  • عکس | اسکوچیچ در تمرین فولاد

کلهر در رابطه با انتخاب دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی یک فاجعه برای فوتبال ما است. البته منکر دانش فنی اسکوچیچ نمی شوم، ولی این یک انتخاب نبود یک انتساب بود که توسط دست های پشت پرده صورت گرفت.

او اضافه نمود: ما با این انتخاب سرمایه های خود را سوزاندیم چراکه مربیان ایرانی دلسرد می شوند و دانش فنی خود را ارتقا نمی دهند. چرا فدراسیون از مربیان با دانش ایرانی مثل وحید هاشمیان که سابقه همکاری با مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی را در کارنامه داشت استفاده نکرد؟ تیم ملی ما درمقابل کامبوج و ویتنام بدون مربی هم پیروز می شد. فدراسیون فوتبال با انتخاب گزینه های خارجی برای کشورمان مسائل مالی نیز ایجاد می نماید.

  • پیروزی 8 گله پرسپولیس در قطر | گلزنی اساگونا و دبل استوکس
منبع: همشهری آنلاین

به "فاجعه در فوتبال ایران با انتخاب اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه در فوتبال ایران با انتخاب اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید